Thursday, July 10, 2014

Maybelline Colorshow Bleached Neons in Tropink


Zdravo svima! Ugrabih još malo vremena, pre nego što mužić stigne, da vam pokažem nov manikir. Mejbilin Color Show lakovi, ili u nekim zemljama Colorama, su pravi “must have” ovog leta. Mejbilin je ove sezone izbacio sedam “Bleached neons” lakova, od čega je samo četiri u ponudi u mom DM-u. Ja sam kupila tri, zeleni, kajsija i pink. Ovom prilikom predstavljam 243 pink, tj. Tropink.
Hello everyone! I grab a little time before my hubby arrives, to show my new manicure to you. Maybelline Color Show nail polishes, or in some countries known as Colorama, are the real “must have” for this summer. Maybelline released seven “Bleached neons” polishes, but only four of them are offered in my DM. I bought three, the green one, apricot and pink. This time I’ll be showing you nail polish in shade - 243 pink, actually, Tropink.

Lepa, sjajna roze krema koja se relativno brzo suši. Boja je poput žvakaće gume, Barbi roza. Ja mnogo volim ovakve lakove. Totalno su letnji i devojački. Nije pravi neonac, možda bi bio drečaviji da je nanesen preko bele baze. Opet, nije ni prava pastelna boja, već je tačno na sredini između ova dva.


This is very nice pink cream which dries relatively quick. The color is so like bubble gum, Barbie pink. I adore this kind of polishes. They are totally girly and great for summer. This is not a real neon color; perhaps it would be brighter if worn over a white base. Though, it is not real pastel, either. It is just inbetween this two.


Neonci su nekad nezgodni za nošenje, a ova isprana pastelna nijansa olakšava uživanje u neonskoj boji. Divna je za letnji izgled, jer dodaje dovoljnu količinu boje, a ne izgleda napadno. Potrebna su dva deblja sloja za punu pokrivenost. Finiš mu je sjajan i nije potreban nadlak. Boja je toplija i nešto tamnija u stvarnosti nego na slikama. 


Neons prove difficult to wear sometimes, and these washed out pastel color makes it a bit easier to wear. These washed out shades of color are perfect for summer looks. They add just the right amount of color to nails without being too outrageous. It takes two thicker coats for full opacity. The finish is glossy, and the top coat is not necessary. 


Evo i slika na direktnom dnevnom svetlu. Stvarna boja je nešto toplija i tamnija nego na slikama.
Here are some photo in direct daylight. The real color is a bit warmer and darker than in photos.


I jedna sobna slika... ovde još i deluje kao neonac.
And here is one room photo...here it looks like neon.


Nadam se da vam se dopalo. Uživajte do sledećeg puta.
I hope you like this post. Enjoy until the next time.

4 comments :

  1. Ova boja je jako jako lijepa :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni se bas dopada. Znam da mnoge devojke/zene vise vole crvene i tamne lakove, ali meni najbolje stoje ove ovakve vesele nijanse, rozi, koralni, zuti, tirkizni, rezedo. Cela kolekcija lakova mi je pravi sarenis :)

      Delete
  2. Baš mi je krasna ova nijansa, žao mi je što nisam i nju upecala..mada bi ih najrađe sve pokupovala, ali suzdržavam se :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovo je baš moja boja :) Žao mi je što nije cela kolekcija uvezena, mnogo su mi lepi i ljubičasti i plavi, ja nisam tako dobra u suzdržavanju :)

      Delete