Monday, July 7, 2014

Essie Too Taboo



Zdravo svima! Danas zelim da vam pokažem svoje novo Essie čedo - Too Taboo.
Hello everybody! Today I want to show you my new Essie darling - Too Taboo.



Ovaj lepi fuksija lak je deo letnje Essie kolekcije “Too Taboo Neons 2014”. Cela kolekcija se zove kao i on. Pored njega, preostale boje možete pogledati ovde.
This nice fuchsia nail polish is part of Essie summer collection “Too Taboo Neons 2014”. Entire collection has the same name as the polish. Beside this one, other shades you can find here.



Too Taboo je opisan kao krema, ali meni se čini da je po formuli između kreme i želea. Lepo se maže i daje punu pokrivenost iz dva sloja. Relativno brzo se suši, a finiš je satenski. Boja mi se veoma dopada, mešavina pink i ljubičaste, sa plavim podtonom. Jedino što ne primećujem ništa neonsko u njoj. Nije drečava, ima pomalo zagasitu nijansu. Koliko sam čitala ostale blogove, slažu se svi da nije neonac. Doduše, možda bi bar malo bljesnula da je mazana preko kreč belog laka, ali ja se, ovaj put, nisam pozabavila time. U realnosti boja laka ima jaču primesu ružičaste, u poređenju sa slikama.
Too Taboo is described as a creme, but it seems to me its formula is something between creme and jelly. It is easy to apply and is fully opaque in two coats. It dries relatively quick with a velvet finish. I like the color very much. It is mixture of pink and violet, with a blue undertone. It’s just I don’t see anything “neon” about it. It is not florescent at all, and even not so bright, it has a bit dusty shade inside. As I read the other blogs, everyone agrees it is not neon. Although, perhaps it would be more brighten if applied onto white base, but, this time I wasn’t dealing with it. In reality, nail polish color is more pink compared with photos.



Lak Too Taboo dolazi u tipičnoj Essie bočici od 13.5 ml. Rukama daje lep i elegantan izgled. Boja mu nije potpuno unikatna, ali vredi ga imati u kolekciji. Mislim da ću ga često mazati ovog leta.
Polish Too Taboo comes in typical Essie 13.5 ml bottle. It gives nice and elegant look to hands. The color is not so unique, but it deserves place in nail polish collection. I think I’ll be wearing it often this summer.


Evo još slika na svetlosti, bez nadlaka.
Here are more photos on dazlight, without topcoat.




Ovo su slike u hladu, bez nadlaka.
Here are some photos in shade, without topcoat.




I neke slike sa slojem Seche Vite nadlaka.
And some photos with one coat of Seche Vite.






Nadam se da vam se dopada. Pozdravljam vas sa jednom starom pesmom koju sam slušala dok sam ga mazala.
I hope you like it. I am sharing with you one old song which I’ve listened while I was polishing my nails.

10 comments :

  1. Super je, dopada mi se :-) Imas lijepe nokte :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti najlepse! A posebno ti hvala za prvi komentar :D

      Delete
  2. Jaooo pa ti imas blogic, divno :-)))
    Zelim ti mnogo srece i lepih trenutaka u blogovanju, ne znam da li mi se vise svidja lak ili pesmetina sto si odabrala ;)
    Puno pozdrava, sigurno cu te propratiti - Alekta :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno na lepim recima! :) Sta da kazem, sem, podlegla sam kolektivnoj blogerskoj zarazi! Pozdravi i za tebe :D

      Delete
  3. Dobrodosla u blogosferu :) Divne nokte imas.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Liv, i na dobrodoslici i na komplimentu :) 😳

      Delete
  4. Nisam inače ljubitelj rozih lakova, ali ovaj mi se sviđa, vuče na ciklamu i ljubičasto a to volim.
    Sade obožavam, bezvremenska muzika :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja mnogo volim da je slušam, još od tinejdž dana.
      Jeste, fina mu je boja, a i meni su nekako baš rozi "comfort zone". :)

      Delete
  5. Veoma lepi i uredno nalakirani nokti, retkost na internetu i domaćoj blogosferi. Drago mi je da si tu. Upravo sam otkrila blog i prelistavam, veoma mi se dopada. Želim ti uživanje u radu i stvaranju tekstova i fotografija.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala na komplimentu, trudim se da ih održavam koliko mi to kućne obaveze dozvoljavaju :) Drago mi je da ti se dopada, hvala na lepim rečima :)
      (Fali ovde na bloggeru onaj smajli koji pruža cvetić...)

      Delete