Wednesday, July 30, 2014

United Colors of P2


Pozdrav svima! Vraćam se ja tako kući jednog majskog dana, a na poštanskom sandučetu me čeka paket. Pošiljalac DM. Otvorim u neverici, jer ni sa kim nisam ni u kakvoj saradnji, a pritom, tad nisam ni imala blog, kad u paketu četiri senke i četkice za nanošenje, plus poruka da u DM "Mesecu lepote"  mi šalju senke da se igram sa bojama. Valjda imaju u evidenciji da im svaki mesec ostavim brdo novca u prodavnici, pa mi poslali kao znak pažnje. Od sreće sam kasnije otišla i dokupila još dve nijanse, da kompletiram kolekciju. U pitanju su senke P2 “Ultra satin eyeshadow + primer”.


Senke dolaze u prozirnoj plastičnoj ambalaži, okruglog izgleda, sa srebrnim rubom, ne naročito kvalitetnoj, ali, s obzirom na cenu, razumem da štede na pakovanju. Cena je 3.45 EUR. Imaju 3 g i nepotrošive su. Sve nijanse, sem ljubičaste, su veganske, mada meni taj podatak nije naročito značajan, no dobro.


Već sam pisala koliko mi se dopada P2 kozmetika. Prava šteta je što nisu dostupni i šire, sem područja Nemačke i Austrije. „She“ kozmetika koja se prodaje u Srbiji, Bosni, Hrvatskoj, Sloveniji, nije ni prineti po kvalitetu ovde pomenutoj P2. Ove senke me nisu iznenadile ni pigmentacijom ni postojanošću. Sjajne su! Reklamiraju se kao senke sa prajmerom koje se ne uvlače u prevoj kapaka, i ta tvrdnja nije daleko od istine. Nosila sam ih najduže šest sati bez baze i nisu se pomerile. Sa bazom mogu da stoje u nedogled. Tekstura je fina, puderasta, imaju taj satenski odsjaj i dosta srebrnog šimera. Fino se nanose i blendaju. Moja jedina zamerka je što su sve hladnog podtona. Takođe, volim kad kozmetika ima imena. Ove senke su: 
010 Satin tulip  

020 Satin daisy 

030 Satin bamboo 

040 Satin orchid 

050 Satin lavender

i 060 Satin rose

Roza, žuta i bež nisu toliko jasnih boja kad se nanesu na kapke, svelte su i pogodne za područje ispod obrve, ili ugao oka, za blendanje preko tamnije senke, a mogu i kao hajlajter. Zato su tri tamnije fantastične. Rado ih nosim samostalno, a omiljena među njima mi je tirkizna. P2 kaže da se senke mogu nanositi i kao vlažne, za intenzivniji izgled. Nisam to probala, jer ne stižem, a i nemam priliku da šetam dramatično osenčene oči, ali koliko sam čitala blogove, devojke pišu da su zadovoljne i vlažnom varijantom.


Za kraj su tu i četkice. U pitanju je DM marka Ebelin. Praktično je napravljeno da se na osnovni štapić stavljaju četiri različita nastavka, za obrve/gel ajlajner, nanošenje senke na gornji kapak, donji kapak i za blendanje. Zgodne su da se ponesu na put jer štede prostor i ići će samnom na letovanje.


Ukoliko imate nekoga u Nemačkoj ili Austriji, probajte da nabavite neku od ovih senki, nećete zažaliti. Uživajte do sledećeg posta.

No comments :

Post a Comment