Monday, July 21, 2014

Yummy raspberry


Pozdrav svima! Ima već neko vreme kako isprobavam novu liniju Balea kozmetike, sa mirisom maline, koja je namenjena svim tipovima kože. Do sad sam isprobala razne Balea proizvode za negu lica, i svega nekoliko me je baš oduševilo, ostali su bili onako, ništa specijalno, nisu ispunjavali moje prohteve. Podeliću sa vama svoje utiske o ovim novitetima.


Balea kolekcija sa mirisom maline se sastoji iz fluida za lice, tonika za lice i pilinga. Pakovanje je slatko, što nije iznenađujuće za Baleu, sa uobičajenom slikom neke lepe devojke i krupnom malinom u uglu. Boja pakovanja je mešavina raznih tonova roze, pa sam isprva mislila da je u pitanju linija za mladu kožu, iliti young, koja me generalno ne interesuje. Sasvim slučajno sam ustanovila da nije namenjeno isključivo mladoj koži, već svim tipovima, pa rekoh, “hajde da probam”. Ono što je veliki plus celoj kolekciji je božanstveni miris maline, koji deluje tako prirodno, budi čula, a bogami, i otvara apetit. Ozbiljino, Balea bi trebalo na svojim proizvodima da ima oznaku krupnim slovima – NIJE ZA JELO!


Fluid sa natpisom “sveži tokom dana” dolazi u prozirnoj plastičoj tubi od 50 ml, sa pumpicom koja olakšava doziranje. U pitanju je rozikasti gel umereno tečne strukture. Pritisak pumpice do kraja, izbacuje više gela nego što mi je potrebno za celo lice, pa sam zato umerenija sa pritiskanjem. Preporuka je da se nanosi na očišćenu kožu lica, vrata i dekoltea, ujutru i/ili uveče, i da se izbegava zona oko očiju. U pitanju je vitaminski kompleks sa pantenolom (provitamin B5) i vitaminom E koji pouzdano neguju i štite kožu od isušivanja. Eksrakt maline omogućava vlaženje kože i pruža zdrav izgled, kako kažu iz Balee.


Sve je to lepo i simpatično, međutim, čim vidim da piše kako proizvod jako hidrira, odmah mi je jasno da je to više namenjeno suvoj i eventualno normalnoj koži koja ima običaj povremeno da bude suva. Sva sreća, moja je takva, ali ne znam kako bi ovo delovalo na masnoj i mešovitoj koži. Fluid kao fluid mi se osrednje dopada. Lepljiv je kad se nanosi, obavezno moram da operem ruke posle njega, umesto da ga lepo umasiram i po rukama, kao što imam običaj sa drugim preparatima. 


Relativno brzo se „upija“ u kožu. Navodnike sam stavila zato što primećujem da, iako mi lice posle nekoliko minuta ne bude lepljivo, kao da ostaje neki film na koži. Lice bude osveženo i hidrirano, mada ja volim da preko svakog fluida/seruma nanesem i kremu, pa sam onda mirna što se tiče hidratacije. Po ovim toplim danima, zgodno je ovakav fluid držati u frižideru, radi dodatnog osvežavajućeg efekta. Nisam oduševljena, ne bih ga ponovo kupila, mada ima 50 ml koje ne znam kad i kako ću potošiti. Osvežava kožu, ali me užasno nervira ta lepljivost. Cena je 2.95 EUR.


Tonik za lice mi je već drag. Brže bolje sam ga strpala u korpu kad sam videla da sadrži u sebi i puder! Kako fenomenalno! Inače se leti mnogo znojim po licu, vremenom sam se navikla na to i pomirila sa tim, ali povremeno volim da isprobam stvari koje kao pomažu oko tog problema. Dakle, ovo je 2 u 1 proizvod, tonik za lice i puder koji čiste i matiraju kožu lica.


Tonik je baš lep. Miris neću više da hvalim, fokusiraću se na učinkovitost. Jeste to sve voda k'o voda, sa nešto alkohola, pantenola i glicerina, koja otklanja ostatke šminke i čisti pore, ali ovaj puder unutra mi je baš super, jer čini da se ne znojim kao prase. Bar ja volim da verujem da se manje znojim i sijam otkako ga koristim. Stvarno ljubak proizvod. Cena mu je 1.65 EUR.


I na kraju apsolutna zvezda cele kolekcije! Piling gel za umivanje koji „laska koži“. Ovo je totalo fenomenalan proizvod među jeftinijim dragstor pilinzima i može da parira mnogo skupljim proizvodima. Čisti i neguje kožu, čisti pore i osvežava lice. 


Bledo roze je boje sa belim piling zrncima i iznenadila sam se kad sam shvatila da su zrnca nešto krupnija nego kod zelenog pilinga sa voćnim kiselinama, za one koji su upućeni. Nije preslab, nije pregrub. Baš je taman! (Naravno, govorim za kožu koja nema većih problema i nepravilnosti.) 


Toliko lepo očisti i blago ispolira lice, tačno se vidi da pošteno radi posao za koji je namenjen. Već vidim sebe kako ga kupujem opet, da ne kažem pravim zalihe. Pogodan je za svakodnevu upotrebu, mada ga ja koristim svaki drugi. Zaista, moja topla preporuka ako naiđete na ovaj piling. Cena mu je 1.95 EUR.




To bi bilo sve za današnji post. Nije mi se nešto dalo da tri puta za redom pišem o Essence Wave Goddess kolekciji. Puno vas pozdravljam i nemojte me kamenovati kad vam okačim ovu pesmu iz praistorije, ne znam nijednu drugu u kojoj se spominju maline. :D


2 comments :

  1. Imam fluid, bas sam juce pisala o njemu. Nemam zahtjevnu kozu pa mi odgovara, ali ni meni se ne dopada ta ljepljivost, mada se ipak prilicno brzo upije. Druga zamjerka mi je miris plastike i sto ne lijeze lijepo na njega puder.
    Tonik me privlacio dok nisam vidjela da sadrzi talk, a on moze biti komedogen, tako da preskacem.
    Ono sto cu sigurno probati je umivalica, samo dok potrosim neke slicne koje sada koristim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Snow, videh da si pisala o fluidu, tačno nam se mišljenje poklapa. Obavezno probaj piling, mada znam kako je kad već postoji u kući gomila proizvoda slične namene, mami te da kupiš, a ostali koji su tu već čekaju u redu da budu potrošeni :)

      Delete