Wednesday, August 13, 2014

Catrice Absolute Bright Paleta Senki


Zdravo! Danas sam nešto u modu za pisanje. Već neko vreme želim da vam pokažem paleticu koja mi se dopada i rado je koristim. U pitanju je Catrice Absolute Bright Eyeshadow Palette pod nazivom 010 Candy Warhol. Moram odmah da primetim da mi je naziv baš originalan, uspeo je da me nasmeši.

Hello! Today I am somehow in writing mode. For some time I have been wanting to show you one eyeshadow palette that I like and use gladly. It is Catrice Absolute Bright Eyeshadow Palette called 010 Candy Warhol. I must admit that the name of it is so original, it made me smile.


Ova paleta senki je relativno nova, u prodaji je tek nekoliko meseci i predstavlja dopunu Absolute Nude paleti. Drugu pomenutu paletu senki sam imala pre nego što je redizajnirana, i nisam bila zadovoljna pigmentacijom. Pojavom novih, Catrice je problem pigmentacije značajno popravio. Merkala sam je otkako se pojavila na štandu i uzeh je pred put. Pakovanje je plastično sa providnim poklopcem, veoma čvrsto se zatvara, što mi se dopada, jer deluje stabilno. Sadrži šest senki od po 1 g. Cena je, čini mi se, 4.99 EUR u Nemačkoj.


This eyeshadow palette is relatively new, it retailes just several months and is addition to Catrice Absolute Nude Palette. I had the Absolute Nude palette before it was redesigned, and I was not pleased with pigmentation. With the new palletes, Catrice has significantly improved pigmentation problem. I was observing this palette since it has appeared on the stand and I bought it before the trip. The packaging is plastic with a transparent cover, closes very firmly, which I like, because it seems stable. It contains six shadows of 1 g. The price is, I think, 4.95 EUR in Germany.


Senke u Absolute Bright paleti su lepe, svetle, dobro pigmentovane, slatkih pastelnih boja. Sve su šimeraste, mada ne bi bilo loše da su bar ovu žućkastu (drugu po redu) i ovu boje kafe sa mlekom (poslednja) napravili mat. Oh, dobro, šta da se radi... Sve senke su prilično hladne. Finiš im je satenski i veoma su postojane (na nekome ko nema previše masne kapke). Minimalno se truse. Tu su ledena bela, hladna žuta, bledo roza, mešavina roze i krem, golubije siva i mlečno kafena. Idealne su za unutrašnji ugao oka, za ispod luka obrve, sredinu kapka, ili čak hajlajt. Sjajne su za dnevni look. Ono što je promena u odnosu na Absolute Nude paletu je dvostrani aplikator sa sunđerčićem i četkicom. Nije idealan, ali može da posluži.

The eyeshadows of Absolute Bright palette are beautiful, bright, well pigmented, in sweet pastel colors. All these are shimmering, although it would be nice to have at least this yellowish (second one) and this color of coffee with milk (last one) made ​​mat. Oh, well, what can we do... All the shadows are pretty cool. The finish is satin and they are very longlasting on lids (for someone who has not too oily eyelids). They crumble minimally. There are icy white, cool yellow, pale pink, a mixture of pink and cream, dove gray and coffee beige. They are ideal for day make up, the inner corner of the eye, below the brow arch, center of lid, or even highlights. A change from the Absolute Nude palette is double sided applicator with sponge and brush. Not ideal, but it can be used.


Nadam se da vam se dopada. Ako zateknete negde ovu paletu senki, imate moju preporuku da je kupite. Pozdravljam vas do sledećeg posta.

I hope you like it. If you happen to be somewhere where you can find Catrice Absolute Bright eyeshadow palette, you have my recommendation to buy it. Kind regards until the next post.

2 comments :

  1. Nije losa, mjerkala sam je i ja, ali vise mi se svidja ona Nude. Mozda kupim i nju, cesto ih snize, a sta cu, nisam kriva onda- tad me prosto poziva da je bacim u korpu. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nude je mnogo bolja sad nego ranije, ali imam već gomilu tih zemljanih neutralnih tonova u senkama, pa sam je ovaj put preskočila. Super ako ih snižavaju, uzmi ako budeš u prilici!

      Delete