Saturday, August 2, 2014

Catrice Velvet Matt


Dobar dan svima! Pošto ima nekoliko dana kako su ovde stigli Catrice noviteti, prosto mi se ne da da pišem o nečemu drugom. Isprobavam novotarije koje su ekspresno uspele da nađu put do mog srca. Danas vam predstavljam Catrice Velvet Matt Eyeshadows.



Catrice kaže za njih da predstavljaju novi "trend za pogled". Premijum teksture su sa delikatnim svetlucavim pigmentima i baršunastom mat završnicom. Formula im je svilenkasta i visokopigmentovana, a na koži stvaraju blistav izgled. Odmah moram da prokomentarišem: nisu mat! Baršunaste jesu, mat nisu. Imaju veoma fin satenski finiš, a iako imaju zakrivljen oblik, nisu pečene senke.


Kako su izašle u okviru kolekcije namenjene jeseni, boje su pun pogodak. Lepe, bogate, imaju neki romantičan i setan ton. Baš su lepe za jesen. Ima šest nijansi, a ja sam odabrala tri: 010 Vanillaty Fair, 030 Jump Up and Brown i meni najlepšu 040 Al Burgundy. Cena im je 3.99 EUR, pakovanje je od 3.5 g. Plastično pakovanje mi se ne dopada jer se teško otvara i krhko je. Sama senka je, takođe, veoma krhka. Nijansa 030 mi je slučajno ispala i bukvalno se rasprsla. Ponovo sam je kupila i sad sam vrlo oprezna kad ih uzimam u ruke. Takođe, senke se malo truse prilikom nanošenja, ali to i nije toliko strašno. Ovo su stavke koje bi verovatno nekoga odbile od kupovine, ali boje....boje su toliko lepe i toliko su dobro pigmentisane senke da zavređuju mesto u neseseru.


Bež senka Vanillaty Fair, čiji me naziv podseća na toplu kafu, šetnju po vetru i pogled na luna park, je predivna svetla nijansa korisna za ugao oka, ili predeo ispod obrve. Prava boja za hajlajt, sa tananom zlatnom prašinom u sebi.


Jump Up and Brown mi je isto zanimljiva. Nije potpuno braon, svetlo smeđa je i ima u sebi primese sive, čak i maslinasto zelene, i iste sitne zlatne čestice. Lepo izgleda na prevoju kapka, ili kao osnovna senka, dopunjena bronzanim ili zlatnim bojama.


Za kraj ostavljam svoju miljenicu, Al Burgundy. Ona je pravi “must have”. Toliko me je oborila sa nogu da se pitam kako je jedan drogerijski brend veoma pristupačnih cena, uspeo da napravi toliko lepu senku. Boje burgundca, topla, kao staro vino koje se sija na suncu, iz kristalne čaše. Prelepa je. Ove slike ne mogu u potpunosti da dočaraju taj svetlucavi purpur. Catrice ju je nazvao bojom plavog patlidžana. Smatram da su omašili sa poređenjem, jer je suviše trivijalno i čak pežorativno porediti ovu tamno ljubičasto-zlatno-smeđu lepotu sa tom povrćkom.


Kao što vidite na svočevima, boje su visoko pigmentisane i krajnje privlačne. Postojanost na kapku je solidna, nosila sam ih preko baze i traju bez skupljanja oko 8 sati.



Znam da ove senke nisu još stigle dalje od teritorije Nemačke, ali ako ih negde nekad ugledate, pružite im priliku. Sam pogled na njih podiže raspoloženje. Uživajte do sledećeg posta.



8 comments :

  1. Vanillaty Fair i Burgundy želim u kolekciji ako iste nekad sretnem :) Više bih voljela da su mat, ali svejedno izgledaju jako lijepo. Burgundy posebno :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se sviđaju! Ja bih volela da ih svi kupe, jer su fantastične, ne mogu da obuzdam euforiju zbog otkrića ovih senki!

      Delete
  2. diiiivne suu *.* stici ce nam sigurno za mjesec, jedva cekam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, znam da treba bar jedan mesec dok ne uvezu kozmetiku u exYu zemlje. Ove senke su predstavljene u okviru kolekcije "It Pieces", ali biće deo stalnog asortimana bar još pola godine, ako ne i duže. Mislim da ću i rozu da kupim.:)

      Delete
  3. Joj, ja bih kupila sve taupe nijanse svijeta, ova druga mi se baš sviđa, iakomi je baš žao što nisu mat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bravo, "taupe", ne znam kako mi ta reč nije pala na pamet dok sma pisala! :) Jeste, lepa je vrlo, ona još najviše liči na mat po strukturi, šimer je gotovo neprimetan.

      Delete
  4. Replies
    1. Drago mi je da se i tebi sviđa, baš je posebna boja :)))

      Delete