Sunday, August 3, 2014

Blue me Away


Pozdrav svima! Znam da sam ovih dana zaređala sa postovanjem, ali idem uskoro na more, pa ne znam koliko ću agilna biti odande, a i još me drži početničko ushićenje oko blogovanja. Danas imam kratak post i neću mnogo da davim sa pričom. Pišem o Sally Hansen laku u nijansi Blue me away!



Lak sam poručila iz Amerike, dok me je držala manija poručivanja China Glaze lakova kojih ovde nema u prodaji. O istom trošku sam naručila i nekoliko Sally Hansen lepota, a ova nijansa je fina, ali mi se najmanje dopada od svih koje imam pomenutog proizvođača. Bočica je lepa i elegantna, od 11.8 ml, a cene se ne sećam. Linija lakova je Hard as Nails Extreme Wear. Mislim da je oko 3-4 dolara bila, plus shipping, ali tad mi je stizalo brdo lakova, pa me nemojte držati za reč.


Boja. Hmmm. U bočici je veoma primamljiva, plava. Onako baš plava-plava. Ona od boja koju biste koristili za skittles manikir. Kad je namažem, čini mi se da ima neki sivkast podton. Sve je to lepo, samo meni se ne dopada kako mi stoji. Imam topao podton kože i retko koja nijansa plave ne izgleda zelenkasto na meni. Lak je jednoslojac, mada sam ja nanela dva sloja, da ubijem „zelenilo“ koje verovatno samo ja vidim. Na meni izgleda zagasito plavo, drugačije nego u bočici. Što se formule tiče, kremasta je i gusta i relativno brzo se suši. Sjaj nije preterano visok, pa sam stavila i jedan sloj Seche Vite nadlaka. Sve u svemu, ok lak, ali više za nekoga ko je neutralnog ili hladnog podtona.  Ja nisam „blown away“, mada nekom drugom bi sigurno bolje legao.


Da, da ne zaboravim da napišem, stavila sam i Essence 3D Glitter Nail Art Special Effect Topper (bože sačuvaj koliki naziv) u nijansi 10 Glorious aquarius, koji izlazi iz asortimana, pa sam ga platila celih 0.95 EUR. Lucky me! On mi se jaaaaaakooooo dopada, divan je, svetlucav, podseća na more, sjaj kvarca i dubine. Ako ga nađete na Essence rasprodaji, kupujte!


Eto, toliko o tome da će biti kratak post. Uživajte u lepom letnjem danu. Tschüss tschüss!


4 comments :

  1. Odlična kombinacija, Blue me Away je prelepa boja :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se dopada. Lep je Sally Hansen, ali ovaj Essence me je baš osvojio.

      Delete
  2. Ta dva laka se baš lepo slažu.

    Ne znam da li znaš da možeš da "zakažeš" članke da se automatski objavljuju dok nisi tu. Napišeš ih unapred, odrediš datum i vreme kada želiš da ih Bloger objavi i to je to.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti na ovoj informaciji, nisam znala za tu mogućnost. Imam ja još dosta da učim :) Drago mi je da ti se dopada kombinacija lakova.

      Delete