Sunday, August 10, 2014

Mint Sorbet


Pozdrav svima! Danas ću pisati o laku za nokte koji ne skidam otkako sam doputovala na more. U pitanju je Sally Hansen Xtreme wear Mint Sorbet.
Hello everyone! Today I will write about nail polish that I am not taking off since I arrived to the sea. This is Sally Hansen Xtreme Wear Mint Sorbet.

Lak dolazi u staklenoj bočici čiji mi se dizajn veoma dopada. Čep je srebrn, slova su bela, a sadrži 11.8 ml proizvoda. Četkica je šira i zgodna za mazanje. Poručila sam ga iz Amerike, zajedno sa Blue me Away o kom sam već pisala i još nekim lakovima. Cena je bila oko 3 USD, ne mogu tačno da se setim, plus shipping.

Lacquer comes in a glass bottle which design I like a lot. The cap is silver, the letters are white, and contains 11.8 ml of product. The brush is wider and more convenient for work. I ordered it from America, along with Blue Me Away which I've already written about and some other polishes. The price was about 3 dollars, I can not remember exactly, plus shipping.

Boja je osvežavajuća, umirujuća i veoma prijatna za oko. Spada u grupu mint lakova, mada ja volim izraz rezedo. Mint Sorbet je prava hladna pastelno zelena boja, bez ičega plavog u sebi. Čini mi se da možda ima izvesnu dozu sive, jer mi deluje blago zadimljeno. Idealan je odabir za vrele dane kada vam treba rashlađenje u bilo kom obliku, pa i u vidu boje na noktima. Podseća me na smoothie, sa dosta leda. Ok, i na sorbe, kad se već tako zove.

The color is refreshing, calming and very pleasent to the eye. Mint Sorbet is a real cool pastel green color, nothing blue in it. It seems to me that there might be a certain amount of gray, because it seems slightly smoky. The ideal choice for hot days when you need refreshment in any form, including in the form of color on your nails. Reminds me of a smoothie with plenty of ice. Ok, and the sorbet, when it's called so.


Iako mi se boja sviđa, moram da primetim da formula i nije tako sjajna. Ne znam da li je meni zapao loš primerak, jer je Blue me Away imao fantastičnu formula. Ova je, takođe, kremasta, ali je ređa i vrlo nezgodna za mazanje. Na stranu to što je četkica dobra, za postizanje pune pokrivenosti mi je bilo potrebno tri sloja, a na nekim prstima i četiri. Ostaju brazde prilikom svakog nanošenja, i treba biti baš pažljiv i precizan. Sledeći nedostatak je što se sporo suši. Trebalo mu je čitav sat, ako ne i duže, da bude potpuno suv. Finiš je sjajan, ali ne previše, a ja nisam koristila nadlak. Pozitivna stvar je da veoma dugo traje na noktima, a sa nadlakom verujem da bi trajao u nedogled.

Although I like the color, I have to say that the formula is not so great. I do not know if I got bad sample, because the Blue Me Away has a fantastic formula. This one is also creamy, but it is thinner and very difficult for application. Aside from the fact that brush is good, to achieve the full coverage I needed at least three coats. Grooves remain in each application, and you should be very careful and precise. Another deficiency is that it dries slowly. It took an hour, if not longer, to be completely dry. The finish is shiny, but not too much, and I did not use top coat. The positive thing is the very long duration on the nails, and with the top coat above I believe it could last indefinitely.


Da li ste probali neki Sally Hansen lak i kako vam se čine? Puno vas pozdravljam do sledećeg posta.
Have you tried any Sally Hansen nail polishes and how do you like them? Kind regards until the next post.

8 comments :

  1. Baš je lepoa boja. Volim zelene mintaće.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se sviđa! I ja ih volim, imam ih gomilu. Teškom mukom sam se odlučila samo dva da ponesem...

      Delete
  2. Divna boja, ja iako koristim samo nude pink i crvene nijanse, imam i jedan mint lak :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Volela bih da vidim kako ti stoji taj jedan mint :)

      Delete
  3. Predivan je! I ja sam vise za zelene mintace. ;) Nisam probala SH lakove al neke tretmane odavno jesam. Vise se i ne secam kakvi su mi bili.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se sviđa! Ovakvim nijansama je teško odoleti :) SH su uglavnom dobri, mada im je i cena jača, za liniju Salon manicure. Ne znam šta se desilo sa ovom formulom...

      Delete
  4. Replies
    1. Hvala ti puno! Trudim se oko njih koliko mogu, s obzirom na kućne obaveze kojima nijedna majka ne može da pobegne. :)

      Delete