Wednesday, August 13, 2014

Pink holiday



Pozdrav svima! Današnji post će biti kratak i brzinski. U Cosmetics Marketu sam našla Golden Rose lak iz Holiday kolekcije, po ceni od samo 0.9 EUR, pa vam ga predstavljam. U pitanju je nijansa 65. Bočica je lepa i staklena, sa srebrnim čepom. Pakovanje sadrži 11.3 ml. Na bočicu je nalepljena nalepnica sa oznakom Golden Rose Holiday Nail Color i to mi se ne dopada, jer baš socijalno izgleda. Sam lak je fantastičan. Teksturac je. Boja je lepa, hladna ružičasta, sa plavim podtonom. Formula je divna, kremasta, sa sitnim gromuljicama koje podsećaju na griz. Lepo i ravnomerno se nanosi, i veoma brzo suši. Za pun efekat potrebna su dva sloja. Nadam se da vam se svidja, uživajte do sledećeg posta.





4 comments :

  1. Kako je predivan, super ti stoji! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti! Da, baš je divan, jako sam zadovoljna i bojom i efektom, s obzirom na cenu. :)

      Delete
  2. Cena tih lakova inače je 250 dinara (oko 2,5e) i spadaju u "skuplje", od GR lakova. Super si ulovila i odlično ti stoji :). Lepo se odmori i bućni za mene koji put :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! Bućnuću se sigurno nekoliko puta i za tebe, ovde ću se dugo zadržati :) Juče sam morala da odem opet do CMa, kad sam pročitala koliko u Srbiji koštaju, da proverim da li su me oči prevarile kad sam kupovala. Zeznuzla sam se, tačna cena je 0.99 EUR. :) Stvarno sam ok prošla!

      Delete