Friday, August 1, 2014

Catrice Defining Blush Collection


Pozdrav narode! Danas su na repertoaru rumenila koja veoma volim i rado koristim. Proizvođač je Catrice. Tri rumenila su iz standardne kolekcije Defining Blush, a jedno je iz LE Une, Deux, Trois. Nijanse su 020 Rose Royce, 050 Apropos Apricot, 080 Sunrose Avenue i C05 Meet Nudy.


Catrice kaže da su ultra fina, visoko pigmentisana puderasta rumenila sa vitaminima C i E, koja se fino raspoređuju, setuju, naglašavaju jagodice i oblikuju konture lica. Nisu nas slagali. Rumenila su prilično dobra, a za cenu nešto ispod 4 EUR su odlična. Ne sadrže ulja i dermatološki su ispitana. Dolaze u providnoj plastičnoj kutijici od 5 g. Pakovanje i nije neko, ali bitan je proizvod unutra.


Rumenila su zaista fine strukture. Presovan puder je u pitanju, koji se uopšte ne kruni i ne trusi u dodiru sa četkom. Zaista su vrlo dobre pigmentacije, a nije prenaglašena boja, tako da na licu izgledaju umereno i prirodno. Sva rumenila, sem ovog iz LE imaju diskretan šimer, koji se na licu jedva primećuje, a naveli su da služi ispravljanju sitnih nepravilnosti na koži.


Rose Royce je divna roze nijansa, koja deluje neverovatno prirodno na jagodicama. Pogodna je za nošenje tokom svih godišnjih doba, prava boja koja pruža zdrav izgled. Šimer je toliko diskretan da rumenilo deluje gotovo mat.


Apropos Apricot je možda i najpoznatija nijansa Catrice rumenila. U pitanju je meka, topla boja kajsije sa decentnim zlatnim šimerom.


Sunrose Avenue je bio novitet za proleće 2014. god. Ova niijansa je prilično hladna, svetla mešavina roze i braonkaste boje sa sitnim srebrnim šimerom. Neobična je, mada na licu deluje lepo, čak nekako otmeno.


Meet Nudy je jedno od pet rumenila koja su izašla u gorepomenutoj LE kolekciji, i uzela sam ga baš zbog toga što mi je trebalo neko nude rumenilo. Ono je nešto slabije pigmentacije u odnosu na prethodna tri, nema šimer, i ima dve boje, svetliju i tamnije rozu, koje ja uvek zajedno nanosim. Ono daje efekat „mojih, ali boljih“ jagodica.


Što se postojanosti na licu tiče, i tu imam samo reči hvale. Ne mrdaju 6-8 sati, u zavisnosti od tga koliko je koža masna. Zaista je više nego odličan kvalitet za tu cenu. Na slikama su rumenila na dnevnom svetlu i u hladu.


Da li ste koristili Catrice rumenila? Ako niste, toplo vam ih preporučujem. Pozdrav do sledećeg posta!

8 comments :

  1. Najdraža drogerijska rumenila su mi Catrice. Divno su pigmentirana. :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jesu, stvarno su predobra! Vidim da sad pripremaju i neke nove nijanse, jedva čekam da se pojave.

      Delete
  2. Imam ih dva i oduševljena sam njima! Mnogo ih volim!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je što delimo mišljenje, i ja ih baš volim!

      Delete
  3. Imam jedno koralno, a jedno roze sam poklonila drugarici koja mi je mnogo draga..
    Ovo tvoje Rose Royce i Meet Nudy su mi idealna. Sad ono najvažnije: Catrice i Srbija su nespojivi pojmovi....Mnogo boh volela da ih nabavim, pa cu videti kad neko bude isao van da mi nabavi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nije mi jasno zašto se niko nije setio da uveze Catrice, možda se to promeni jednog lepog dana. Verujem da ćeš biti zadovoljna kad ih nabaviš :)

      Delete
  4. Nažalost u Subotici ne prodaju Catrice. Gde vi kupujete?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam u Nemačkoj. Ako ste iz Subotice, lepa vest je da ih ima u Mađarskoj. Ima ih u svim susednim zemljama.

      Delete