Monday, August 11, 2014

Vanille & Mandarine Butter


Zdravo svima! Kao što sam pisala u postu o novitetima iz DM-a, sa sobom sam na more ponela Alverde body butter sa mirisom vanile i mandarine. Neću previše dužiti sa pričom u ovom postu. Jednom rečju, buter je odličan! Namenjen je veoma suvoj koži, a kako mi je koža izložena dejstvu sunca i slane vode, a i čestim pranjima i tuširanjima, ovaj buter mi je sasvim fin i veoma hidratantan.
Hello everyone! As I wrote in a post of innovations in DM, I brought in my cosmetic bag Alverde body butter with the scent of vanilla and tangerine. The story in this post won't be long. In a word, the butter is excellent! It is designed for very dry skin, as my skin is exposed to sun and salt water, and frequent washing or showering, this butter is quite nice and very moisturizing.

Buter za telo vanila & mandarina dolazi u prepoznatljivoj Alverde kutiji, ima 200 grama i ima zaštitnu foliju, što se meni veoma dopada. Higijenski je i sprečava pipkanja i njuškanja radoznalih ljudi. Recimo, The Body Shop buteri koje ja, takođe, volim, nemaju tu foliju, a skuplji su dobrih pet puta. Cena mu je oko 3 EUR.
Body butter vanilla & tangerine comes in the typical Alverde box, contains 200 grams and has a protective film, which pleases me very much because it is hygienical and prevents groping and sniffing of curious people. (For instance, The Body Shop butters, that I also love, do not have the film, and they are five folds more expensive.) Price is around € 3.


Sastav mu je kvalitetan. Kao što većina vas zna, Alverde je DM-ova robna marka koja obuhvata prirodnu (organsku) kozmetiku. Sastojci su iz kontrolisanih bioloških uzgoja i svi preparati su dermatološki testirani. U sastavu ovog butera ima alkohola, pa ga osobe osetljive na alkohol mogu zaobići, kao i esencijanih ulja, koja mogu biti alergeni. Kome to sve ne smeta, buter obiluje kvalitetnim buterima i uljima, tipa kakao, šea, maslinovo, suncokretovo, orahovo, ulje repice, a sadrži i vitamin E (tokoferol) koji je rastvoran u uljima i blagotvoran za kožu. Miris je blag, prirodan. Napravljen je pravi balans između vanile i mandarine, tako da nijedan miris ne dominira, već su u savršenoj harmoniji koja deluje nežno i opuštajuće. Zahvaljujući mandarini se stimulišu centri u mozgu za osećaj sreće i zadovoljstva (bar u mom slučaju). Ova kombinacija me podseća na sočan kremasti sladoled u toplom letnjem danu.
This body butter is of good quality. As most of you know, Alverde is the DM's brand, which includes the natural (organic) cosmetics. Ingredients are from controlled biological cultivation, and all products are dermatologically tested. This body butter contains alcohol, so people sensitive to alcohol can bypass it, and the essential oils, which can be allergens. For people who don't mind these substances, Alverde body butter contains, as well, cocoa butter, shea butter, olive oil, sunflower oil, walnut oil, canola oil, and contains vitamin E (tocopherol), which is soluble in oils and beneficial for the skin. The scent is mild, naturally. Right balance between vanilla and mandarin is acomplished, so neither one odor is dominant, they are both in perfect harmony, acting gentle and relaxing. Thanks to the mandarins scent centers in the brain for a sense of happiness and satisfaction are stimulated (at least in my case). This combination reminds me of juicy creamy ice cream in a hot summer day.


Konzistencija butera nije previše čvrsta, mada tome doprinosi i temperatura. Više je kao bogata krema koja se brzo upija i kožu ostavlja nahranjenom, ali ne i masnom. Miris je diskretan na koži, zadržava se oko sat. Koža bude meka i baršunasta na dodir. Ako nađete buter vanila & mandarina u svom DM-u, imate od mene toplu preporuku da ga isprobate. Pozdravljam vas do sledećeg posta.
Consistency of body butter is not too thick. It is more like a rich cream that absorbs quickly and leaves the skin nourished, but not oily. The scent is discreet on the skin, and lasts around one hour. The skin is soft and velvety to the touch. If you find a body butter vanilla & tangerine in DM, you have a warm recommendation from me to try it out. Regards to the next post.





6 comments :

  1. Jedva čekam da ovaj puter stigne i kod nas. :) Divan je, baš je recenzija stigla kao naručena. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eto, drago mi je ako ti znače informacije koje sam napisala. :) Imaju još i verziju sa "honigmelone", iliti ananas dinjom, taj mi čeka svoj red.

      Delete
  2. *Probala sam dva DM-ova putera za telo.
    Jedan je bio od makadamija oraha ili tkzv.ši puter.
    Sastav je odličan,miris karamelast,srednje gustine.Bila sam jako zadovoljna.
    Probala sam i "ananas dinju"koju sam nazvala "medenom"ili "slatkom" dinjom.
    I taj puter je sjajan,ima limunast miris i dobar je za prevenciju bubuljica na koži.
    Pošto postoji i u mini pakovanju,savetujem ti da ga kupiš,jer DM-često pravi ograničene serije.
    Njihovi puteri zasite kožu,pa mogu da traju i po godinu dana,bojim se da ga posle nećeš naći.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Makadamiju nisam stigla da probam, a honigmelone imam i valjda ću ga jednom iskoristiti. Rado bih napravila zalihe, ali DM stalno ima nove proizvode koje ja želim da isprobam. :) Drago mi je što si zadovoljna buterima!

      Delete
  3. Ja još uvek koristim onaj mamagluck puter za trudnice ;) Čini mi se da ovaj nisam viđala kod nas :\ a verujem da bi mi se dopao, generalno volin proizvode sa vanilom ili citrusima...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taj mamaglueck sam i sama svojevremeno koristila, bila sam zadovoljna, a i struje su me zaobišle. Da, ovaj tek treba da stigne u Srbiju. Pruži mu šansu ako ga ugledaš. :)

      Delete