Tuesday, August 5, 2014

Welcome To The Pleasuredome


Zdravo svima! Vraćam se ja danas iz grada, misleći o tome koju šminku ću da ponesem na more, kad na poštanskom sandučetu me čeka paket. Stigla pošiljka iz Britanije. U pošiljci Makeup Revolution paleta senki WelcomeTo The Pleasuredome. Sreća sreća radost! Odmah sam se bacila na pisanje posta.

Ne mogu da vam opišem koliko sam se obradovala. Dugo sam se premišljala da li da poručim ili ne, sa Makeup Revolution London sajta. Čitajući recenzije hrvatskih blogerki za MUR proizvode, ipak sam se odlučilaIa na taj korak. Paleta Welcome To The Pleasuredome je izašla u okviru Salvation kolekcije i jedna je od retkih koje nisu potpuno rasprodate. Pakovanje je lepo i kvallitetno, sa provokativnom slikom na kutiji. Sadrži 18 senki, od kojih su 12 sa šimerom, a 6 su mat. Težina je 13 g. Cena je 6 GBP plus 4GBP shipping. Iznenadila sam se što paleta dolazi u čvrstoj kartonskoj kutiji, crne boje sa bakarnim slovima. Na prednjoj strani kutije je slika korseta i naziv palete. Na poleđini kutije je slika svih senki. Piše da su dizajnirane u Londonu, a proizvedene u Kini.


Ovo je lista sastojaka i kao što vidite, sadrže parabene. Oh, well, what can we do....


Sama paleta je napravljena od čvrste kvalitetne sjajne crne plastike. Stabilna je i potrebna je izvesna snaga da bi se otvorila. To mi se dopada, neće mi se rasturiti tokom putovanja. 


Unutra se nalazi lepo veliko ogledalo, senke i klasičan crni dvostrani sunđerasti aplikator.Šiemarste senke su raspoređene u dva reda, pravougaone su. Mat senke su okrugle, reljefne i nalaze se u donjem redu. Ono što mi je fenomenalno je što sve senke imaju nazive ispisane na providnoj foliji koja ih štiti.


Kao što vidite, ovo je jedan praktičan i zanimljiv miks boja. Ima krem i zemljanih tonova koji su razbijeni ovim lepim plavim, zelenim i ljubičastim nijansama. Upotrebljiva je i za dnevne i za večernje varijante šminkanja. Mislim da sam ovom paletom rešila problem koje senke poneti na more. Meni je najlepša ova rezedo nijansa pod nazivom Sell it by the hour. Senke su fantastično pigmentovane i ne truse se. Podsećaju me po kvalitetu na MUA senke, a mislim da sam negde pročitala da isti ljudi stoje iza Makeup Revolution i Makeup Academy. Već mi je jasno da ću se lepo družiti sa ovim brendom.


Na slikama možete videti svatcheve prva dva reda senki sa šimerom, sa leva na desno.



Što se tiče mat senki, one su isto fino odabrane i upotrebljive, a ni pigmentacija im ne manjka. Boje su bež, kafena, taupe, tamno ljubičasta, tamno siva i zift crna. Na slici ispod su swatchevi, jedino što mi je zašlo sunce za oblake, pa je nešto tamnija slika u odnosu na prethodne dve.



Kako vam se dopada ova paleta? Da li ste koristili nešto od Makeup Revolutiona? Pozdravljam vas puno do sledećeg posta.

2 comments :

  1. Sviđa mi se što su ubacili i mat sjene, i to super odabrane nijanse, uvijek mislim da imam previše neutralnih paleta, ali sad mi se i ova dopada toliko da razmišljam o naručivanju. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, stvarno je zgodna paleta, dobro su iskombinovane boje i finiši. Imaju baš finu ponudu na sajtu, teško sam se opredelila za ovu.

      Delete