Monday, September 15, 2014

Huge Catrice Haul


Pozdrav svima! Catrice je za kratko vreme postao moj omiljeni drogerijski brend i nije me trebalo nagovarati da prvom prilikom po povratku sa letovanja skoknem do Müller-a i vidim šta se novo nudi. Na moju radost i oduševljenje, Catrice štand se udvostručio i sad je dostupan celokupan asortiman koji je prikazan na sajtu. Ne, zaista, nisam mogla da se obuzdam! S obzirom na to koliko je kvalitetna ova kozmetika, a cene su i više nego razumne, kupila sam sve što mi je došlo pod ruku… Dobro, ne baš sve, ali priličan broj stvari će biti moji mezimci tokom nastupajuće jeseni.


Još početkom leta sam na Catrice sajtu snimila Velvet Finish Foundation sa hijaluronskom kiselinom i spf 30. Naravno, tad još nije bio u prodaji, a mislila sam da nikad i neće doći u moj posed, jer je postojao metarski štand sa ograničenim brojem proizvoda. Nadam se da vam je sad jasnije moje današnje oduševljenje. Probala sam tester, jako je prijatne strukture, licu daje lep baršunast izgled, a odabrala sam nijansu 030 Sand Velvet koja se slaže sa mojim potamnelim tenom. Jedva čekam da ga detaljnije isprobam, pa ću verovatno pisati o njemu. Cena mu je 7.95 EUR i predstavlja najskuplji Catrice proizvod, ikada!

Ove sezone je Catrice izbacio i mnoštvo dodataka/alata za šminkanje, među kojima je i ovaj ljubičasti sunđerčić poput Beauty Blender-a ili svima već dobro poznatog Ebelin pink jajeta za nanošenje pudera. Dopada mi se što je ovaj drugačijeg oblika i, takođe, jedva čekam da ga isprobam.  Cena mu je 4.45 EUR.


Zatim, svojoj kolekciji rumenila sam pridružila i ova nova tri. Pisala sam već koliko volim Catrice Defining Blush rumenila, a ove nijanse su novitet za drugu polovinu 2014.godine. U pitanju su veoma svetlo ružičasta 015 Pink Charming, svetlo narandžasta/kajsija 090 Mandy-rine i smeđa nijansa 035 Robin Wood koja će poslužiti kao bronzer. Cena je 3.45 za svako.


O Beautifying Lip Smoother-ima je već počelo dosta da se piše po blogovima jer su sjajna i veoma pristupačna zamena za Clarins Instant Light Natural Lip Perfector. Uzela sam dve nijanse, 020 Apricot Cream i 030 Cake Pop. Dolaze u tubici u boji ruža i imaju elegantan srebrni čep, a sadrže 9 ml proizvoda koji se nanosi pomoću sunđerastog aplikatora. Pakovanje veoma podseća na Clarins-ovo, a cena je skoro 4 puta manja, 3.45 EUR.


Zatim, kad sam već kod karmina, Ultimate Stay su isto nešto novo u ponudi. Dolaze u kvalitetnom crnom pakovanju. Lepe su bogate kremaste teksture, a završnica im je mat-satenska. Izuzetno su pigmentovani, a ja sam se među 12 nijansi teškom mukom odlučila za samo tri, nude 030 NUDEtrition, boje mesa 060 Floral Coral i crvenkasto koralni 120 Looks Llike Coral. Cena je 4.95 EUR što ih svrstava među najskuplje Catrice ruževe.


Pošto sam već pisala koliko volim Catrice senke, ovaj put sam se odlučila za Smokey Eyes Set paleticu u nijansi 030 Meet Me At The Bonfire. Nije baš da mi treba još senki, ali ovako nešto uvek dobro dođe u neseseru. U pitanju su tri senke I crni gel ajlajner, sa dvostranom četkicom u pakovanju. Nude i crna senka su mat, a smeđesiva senka ima dosta šimera. Šimer je, takođe, primetan i u ajlajneru. Ovaj set košta 4.45 EUR. Tu je i crna četka za nanošenje tečnog pudera. Vlakna su silikonska i zaobljena te će biti pogodna i za nanošenje pudera na nezgodnijim mestima na licu. Drška je plastična i čvrsta, a uz četku dolazi i futrola koja je zgodna za putovanja. Cena je standardnih 4.45 EUR.

Za kraj, tu su još i dve olovke za obrve. Od nedavno je sređivanje, čitajte iscrtavanje, obrva nešto bez čega ne mogu da zamislim šminkanje. Ovaj put sam se odlučila za Eye Brow Stylist olovku u nijansi 020 Date With Ash-ton, koja je praktične sivkasto smeđe boje, zarezuje se, a sa druge strane ima četkicu za omekšavanje linije nanošenja i usmeravanje dlačica obrve. Cena joj je 2.45 EUR. Druga stvarčica za obrve je Longlasting BrowDefiner čiju tačnu boju nisam mogla da utvrdim, jer nema testera, ali pretpostavljam da je u boji ambalaže. Naziv je 020 flASHy Brows. Tečan je i sadrži aplikator u vidu jako tanke četkice kojim se iscrtavaju obrve na željeni način. Cena mu je bila 3.45 EUR.


Znam da je današnji post nešto duži, nadam se da mi ne zamerate. Da li vam se sviđaju Catrice proizvodi? Da li već imate nešto od ovoga ovde nabrojanog? Ukoliko želite da pišem o nečemu konkretnom od ovih noviteta, slobodno mi recite. Puno vas pozdravljam do sledećeg posta.



10 comments :

  1. Kakvi lepi noviteti! Ovo je raj za oči, kao da sam sama birala :) Lidija

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jako mi je drago da ti se dopadaju! Ja ih ceo dan gledam i svaki put se, u prolazu, obradujem sto sam ih kupila :)

      Delete
  2. Sve je lepo. :)

    I ja bas volim Catrice, gledam da iskoristim svaku priliku da kupim nesto njihovo, jer sam sa vecinom proizvoda bas zadovoljna. :)

    Najvise me zanimaju utisci o puderu i mazalicama za usne. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Raduje me da ti se sviđa! Da, Catrice je stvarno fantastičan brend, retko koji proizvod nije za preporuku. Hvala na sugestiji, pozabaviću se testiranjem pudera, ruževa i sjajeva!

      Delete
  3. Toliko mi je krivo sto Catrice nije dostupan kod nas. Lepo si se ponovila, bas mi se svidja. Ja bih da cujem utiske o puderu, jer postoji sansa da ga kupim. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stvarno je šteta što ga ima u regionu, a Srbiju su izostavili :( Veoma kvalitetna drogerijska marka sa pristojnim cenama. Važi, isprobavaću još malo puder, pa ću podeliti utiske.

      Delete
  4. Skroz fini noviteti, najviše me mami ovo Mandy-rine rumenilo i lip smoother u nijansi Apricot Cream, valjda ću uskoro naletjeti na Catrice stalak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se svidjaju! Rumenilo je bas fino, koristila sam ga nekoliko puta, svetlije je i prilicno postojano. Lip smoothere jos nisam stigla da probam, ali sam citala dosta pohvala o njima.

      Delete
  5. Strašno me zanimaju Catrice noviteti, pogotovo četkice i ruževi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sad već mogu da ti kažem da su ruževi onako, ima i boljih, mada su nijanse lepe. Lip smootheri su već odlični! Za četkicu pišem utiske čim je probam :)

      Delete