Sunday, September 21, 2014

Essence noviteti


Zdravo svima! Opet je reč o nekim Essence novitetima. Ne kupujem previše Essence kozmetike, ali kad naletim na nešto dobro, a povoljno, ne mogu da propustim i ne uzmem. Iz nove kolekcije za drugu polovinu 2014. godine, namenjene standardnoj postavci, izdvojila sam Lash princess maskaru, dva dugotrajna ruža, hajlajter i kremu za ruke. 



Do sad sam koristila samo ILE maskaru u rozom i crnom pakovanju od ove kozmetičke kuće i bila sam prilično zadovoljna. Pažnju mi je privuklo neobično pakovanje Lash Princess maskare, koje je nekako vamp, u obliku stiliyovanog malog korseta. Kako je uz maskaru išao i crni ajlajner, za cenu od 3.25 EUR, nisam propustila da isprobam novitet. Mogu reći da sam veoma zadovoljna! Maskara je dobro pigmentisana, nije vodenasta, lepo se nanosi, ističe i raščešljava trepavice, a ne kruni se tokom dana. Takođe, ne razliva se ako zasuze oči, a i ne iritira ih. Essence je napravio inovaciju u vidu tzv. kobra četkice. Oblik je nesvakidašnji, spiralna je, ali nesimetričnja, i kad se bolje pogleda, podseća na nakostrešenu kobru. Ne kupi previše maskare i odlično odrađuje posao.


Ajlajner u olovci koji sam dobila pride mi se već dopada. Imala sam i ranije Essence ajlajner ovog tipa, ali nisam bila zadovoljna. Bio je bled i vodenast. Da li su ga reformullisalli, ili šta su radili, ali ovaj je sasvim fin. Odlično je pigmentovan, precizan, može i tanja i deblja linija da se izvuče. Na njemu piše i da je dugotrajniji, što ne znači da je vodootporan, jer se skida vodom.


Ruževe iz, žargonski rečeno, crne linije volim da koristim. Dobro su pigmentovani, kremasti su, ne isušuju usne, a u zavisnosti od nijanse nekad su stvarno vrlo dugotrajni. Ove dve nijanse koje možete da pogledate su em novitet, em mat. Uzela sam obe koje su ovde trenutno dostupne, 14 Adorable matt i 15 Oh so matt! Cena im je po 2.25 EUR.


Prva je lepa boja crvenog vina, sjajno pigmentovana, kremasta, divno stoji na usnama i mislim da će biti hit sezone. I kad se ruž pojede, na usnama ostaju pigmenti koji im daju trajniju obojenost. 


Oh so matt me nije oduševila. Nude boja koja na meni ne izgleda preterano lepo, delujem kao avet. Može da se koristi ko preferira stajling Kim Kardašijan, sa naglašenim očima i anemičnim usnama, ali mislim da među nude bojama ima i lepših od ove.

Takođe, nije dobro pigmentovana, daje punu prekrivenost usnama iz dva sloja, i mislim da nije dobra ideja što je završnica mat.



Hajlajter Soo glow! u nijansi 20 Bright up your life je predivan. Boja je nežna, svetla, negde na pola puta između roze i breskvaste. Tekstura je cream to powder. Može se nanositi prstima ili četkicom. Fino se blenda i daje stvarno neodoljiv sjaj delovima kojima je hajlajter namenjen. Sam sjaj je težak za opisivanje, jer je stvarno divan. 


Mnogo je lepši uživo nego na slici. Svetlucave čestice su tako lepo ukomponovane u kremastu teksturu i daju licu svežinu. Ovaj proizvod mi se najviše dopada među novitetima koje sam kupila, a cena mu je 2.45 EUR.


Na kraju, tu je kremica za ruke koja je poput kolača. Ja sam od ponuđenih 24 h hand protection balm-ova odabrala sa mirisom kolača i badema i tačno bih je pojela koliko dobro miriše. Ima 100 ml, tako da je pakovanje prilično bucmasto i dugo će trajati. Sastav je lep, sadrži visoko u listi sastojaka kokosovo ulje i šea puter, kao i neizostavni glicerin. Namenjena je suvoj koži i baš fino neguje. Cena joj je bila svega 1.45 EUR.



Nadam se da vam se dopadaju ovi noviteti. Uživajte do sledećeg posta!

  

19 comments :

  1. U svakoj LE kolekciji zagledam hajlajtere i nikako da se odlučim da neki konačno uzmem :) Možda su ovi za mene, volim cream-to-powder teksture. Koliko nijansi inače ima u ponudi?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ima još jedna, 10 look on the bright side, koja je svetlija i hladnija. Uz hajajtere su izbacili i dve nijanse cream to powder rumenila koja isto lepo izgledaju, samo rumenila više ne kupujem, pa ne mogu reći da li su ova dva nova dobra.

      Delete
  2. Maskaru sam kupila, njena embalaza me je odusevila dok sam oblik i funkcija cetkice nije, mozda njom ne znam rukovati ali uvek na kraju zavrsim sa samo zalepitima trepavicama. :( Ova kremica je vec na wish listi i jedva cekam novembar da stigne u Sloveniju.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Krema je stvarno divna, bogata, hranljiva i predivno miriše. Postoji još i varijanta sa cimetom. Što se maskare tiče, to je već relativna stvar, zavisi i od trepavica i ko kakav efekat voli da postigne. Žao mi je što nisi zadovoljna njom :(

      Delete
  3. Nadam se da će hajlajter doći i kod nas, volela bih da ga imam :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Verujem da hoće, jer je on predviđen za standardni asortiman!

      Delete
  4. Adorable matt! mi baš izgleda predivno :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se dopada, meni je super, definitivno favorit među essence ruževima.

      Delete
  5. Imala sam u planu kupiti onaj Oh so matt ruž jer mi je swatch na ruci djelovao prekrasno, ali sad si me razuvjerila :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, nije mi se dopao. Opet, najbolje da isprobaš tester kad stigne u prodaju, zavisi dosta i od tona kože i celokupnog načina šminkanja. Mada stvarno mislim da ima i boljih nude ruževa.

      Delete
  6. Najzanimljivije mi izgleda krema za ruke, a čini mi se da sam negdje čitala da neće doći u naše krajeve, šteta!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stvarno?! Bezveze, mislila sam da će uvesti i kremice :(

      Delete
  7. highlighter je prekrasan, ja sam swatchala zlatnog ali sam se neckala jer imam vec dovoljno highlightera doma i na kraju ga nisam uzela, ali ga preporucam kome treba :) mozda se jos predomislim pa se vratim po njega :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zlatan mi se isto dopao, ali ovaj mi je nekako toplije delovao, pa sam ga kupila. Uh, i sama imam previše hajlajtera, sad moram da ih uredno trošim dok se ne pojavi opet neki vredan pažnje. :)

      Delete
  8. Kad sam ugledala ovaj drugi Essence ruz na ruci, pomislila sam da je to moja boja. Medjutim, shvatih kad videh ovu sliku na usnama da bi me totalno isprao. Imala sam neki njihov ajlajner i osusio mi se jako brzo, kremu zelim da probam, najvise zbog tog slatkastog mirisa. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Krema je baš fina, a za ruž si dobro rekla, baš ispere izgled. Ne deluje lepo ta boja u kombinaciji sa mat finišem. Mada, kupila sam još dva nova ruža, doduše nisu oba mat, i njima sam isto vrlo zadovoljna, moguće da ću pisati u nekom novom postu i o njima.

      Delete
  9. Kod nas u Crnoj Gori su ruzevi 3,25. A vidim kod vas 2,25. Uvijek se ovi nasi lijepo ograde.

    ReplyDelete
  10. Meni se sve nekako dopada. Bas bi volela da probam taj nude ruz. Maskara bas ima zanimljivo pakovanje :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maskara je odlična, i jako postojana. Eh, da si negde bliže meni, odmah bih ti prosledila nude ruž ako ti se dopada :)

      Delete