Tuesday, September 16, 2014

New-in from Maybelline


Pozdrav svima! Danas vam pišem o još jednoj stvarčici koja preti da postane pravi must have za nastupajuću jesenje-zimsku sezonu. Reč je o novom Mejbilin proizvodu za usne Color Elixir Lip Lacquer.


Mejbilin je za drugu polovinu 2014. godine pripremio mnoštvo fenomenalnih nijansi i ulio ih u elegantne pravougaone bočice od 5 ml, sa finim srebrnim čepom. U Nemačkoj je Color Elixir Lip Lacquer dostupan u 11 boja. Nijansa sjaja se jasno vidi jer je pakovanje potpuno bistro i prozirno.

Kao što vidite, pakovanje u biti podseća na Dior Addict Fluid Stick, a cena je triput manja, iznosi 9.95 EUR.

Prekrivanje usana zavisi od nijanse. Tamnije nijanse potpuno oboje usne, a svetlije daju sočnu prozračnu boju. Ja sam se odlučila za 705 Blush Essence koja spada u moje voljene mauve tonove. Lepa neutralna boja mesa koja mojim tamnim usnama da svežinu i sjaj. Sama trajnost na usnama je umerena za jedan proizvod ove vrste. Ako jedete, pijete i pričate, skinuće vam se sa usana, mada ne u potpunosti, deo pigmenata će ipak ostati dajući usnama diskretnu obojenost. Pritom, miris je tako očaravajući, vanilast, sladak, budi čula, apetit i želju za slatkišima.


Mejbilin obećava snažan intenzitet boje, ogledalski sjaj i kremasto mek osećaj na usnama. Što se mene tiče, ispunili su sva tri obećanja. Prekrivanje je ravnomerno, sa super pigmentacijom. Sjaj je izvanredan! Tačno deluje kao površina ogledala, mislim da u svojoj kolekciji proizvoda za usne nemam ništa toliko lepo i svetlucavo. Color Elixir deluje kao pravi lak na usnama. Pritom, nije ni najmanje lepljiv, veoma je prijatan za nošenje, ne skuplja se u linijama usana i ne isušuje. Efekat je čak i negujući jer ovaj proizvod u sebi sadrži tečni negujući koncentrisani balzam za usne.


Jedina mala zamerka koju imam je četkica koja izgleda razuđeno i mogla bi da bude mrvicu manja, za moj ukus. Mada omogućava precizno nanošenje.


Nadam se da vam se dopada ova Mejbilin novotarija. Ako je sretnete u prodavnicama, obavezno uzmite bar neku nijansu. Verujem da se nećete pokajati, jer ovaj kremasti lak za usne opravdava svoju cenu. Puno vas pozdravljam do sledećeg posta!


8 comments :

  1. Odlicna recenzija.Jako mi se svidja boja, koliko je? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti! Ja sam ga platila 9.95 EUR. Nadam se da će ga uvesti u Srbiju, baš je fin proizvod.

      Delete
  2. Kada sam videla sliku, mislila sam da si pomešala Dior i Maybelline :)
    Sviđa mi se nijansa koji si izabrala, nadam se da će se (uskoro) sve nijanse pojaviti i kod nas :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Isprva sam i ja pomislila da je Dior :) Verujem da ce se pojaviti u drogerijama u Srbiji!

      Delete
  3. svidja mi se jer vecinom vise volim sjajila nego ruzeve, a jos ako su ovako pigmentirana, uh :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, sjajevi su zgodniji za nanosenje, ne mora da se koristi ogledalo :D Pigmentacija je sasvim solidna.

      Delete
  4. Auuu sto je lep! :) Slaba sam na sjajeve neutralnih nijansi. Obavezno cu baciti pogled na Maybelline stalak. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se svidja! :) I ja nekako vise volim neutralne sjajeve, mada su u ovoj liniji sigurno i upadljivije nijanse lepe i nosive.

      Delete