Sunday, September 28, 2014

Catrice rumenilo I'm nuts about you



Zdravo, drage moje! Možda ste dosad primetile da su mi rumenila omiljeni komad šminke i da ih često kupujem. Elem, pročitah jutros komentar jedne devojke kako pedeseto rumenilo po redu ne može da usreći ženu, i kako je kupovina istog samo kratkotrajan vid radosti. Oh, tako nešto nikako nije slučaj kad sam ja u pitanju! Svakom novom rumenilu (kao i ostalim stvarčicama za ulepšavanje) se podjednako radujem, bez obzira na njihov redni broj, i sa velikim uživanjem ih koristim, ili nekad samo tako uzmem i gledam, srećna što ih imam u svojoj kolekciji. Tako je danas na redu priča o još jednoj divoti koja služi za naglašavanje jagodica.



Kao što je već svima jasno, obožavam Catrice rumenila. Već sam pisala o tome, a spominjala ih i u Catrice Haul postu, a ovo je novitet koji zaslužuje zasebnu stranicu na mom blogu. U pitanju je Catrice Iluminating Blush, u nijansi 010 I Am Nuts About You. Dolazi u okrugloj kutijici od providne čvrste plastike, sa srebrnim slovima, i sadrži 4.5 g proizvoda. 




U pitanju je novitet iz standardnog asortimana, pušten u prodaju gotovo krajem leta, zajedno sa ostalim novim proizvodima za drugu polovinu 2014. godine. Dostupan je u tri nijanse, a ja sam uzela najsvetliju jer u poslednje vreme koristim rumenila koja pružaju prilično svetao, skoro nude izgled.




Pogledajte ga samo! Zar nije prelepo?! Toliko ima lepu reljefnu površinu, da mi je žao bilo da ga načinjem. U pitanju su romboidi u dve nijanse svetle roze boje, koje su naizmenično postavljene. Tekstura mu je fina, puterasta, svilena. Jako se lepo nanosi i blenda. Nije suviše pigmentovano i licu pruža zdravu diskretnu boju pogodnu za dnevni izgled, da ne kažem look. 



Sadrži sitan šimer koji uopšte nije napadan, već sasvim decentan i odmeren. Prilično je dugotrajno i ne oksidira na licu. Osobe tamnijeg tena bi čak mogle da ga koriste i kao highlighter. Kao što vidite na slici ispod, boja je diskretna i pomalo mi je bila neuhvatljiva za slikanje. Da, da ne zaboravim, cena mu je fantastičnih 3.95 EUR, što je premalo novca za ovako kvalitetan i lep proizvod.







Da li delite moje impresije? Puno vas pozdravljam do sledećeg posta!

16 comments :

  1. Divno je <3

    Bas volim takve nijanse.. :)

    ReplyDelete
  2. drago mi je da je rumenilo super, gledala sam ga vec u mulleru pa nisam bila sigurna, ali sam zato kupila nekoliko catrice noviteta kao ti u proslom catrice haul postu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne bi pogresila da si i njega uzela :) Sta si kupila? Jesi zadovoljna?

      Delete
    2. uzela sam dva beautifying sjajila u istim nijansama kao ti, dva nova rumenila 015 i 019, vitaminsko sjajilo, matt paletu sjenila i jedan novi lak za nokte kao oni sljokicasti top coat, i sa svime sam zadovoljna osim sa paletom sjenila koja je po meni fail :D nije jos bio skroz napunjen stand pa su neke stvarcice falile ali sigurno cu opet skocit u muller vidjet sta ima dodatno novog :)

      Delete
    3. Wow, super si se ponovila! Bzv za paletu. Ja sam koristila samo onu pastelnu i nude, malu za smokey tek treba da probam, a mono senkama sam prezadovoljna. Verujem da je lak divan, nisam lakove smela ni da pogledam, jer sam sebi uvela zabranu kupovine istih :) Zbog velikog Catrice štanda sam počela redovno u Mueller da svraćam :)

      Delete
  3. Replies
    1. Ja sam bukvalno zaljubljena u dizajn :)

      Delete
  4. Replies
    1. Slazem se, vec je postalo jedno od omiljenih :)

      Delete
  5. Jos samo da se dokopam standa sa Catrice kozmetikom i bice odlicno. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako imaš negde u blizini neki Mueller, ne propuštaj priliku da se dobro snabdeš! :)

      Delete
  6. Prekrasno izgleda!!! Ja planiram uzeti ono tamnije, ali možda se predomislim kad ih vidim uživo :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ima još dva tamnija, ne znam kakva su, ali mislim da ne zaostaju za ovim. Ako uzmeš neko od njih, rado ću čitati tvoju recenziju! :)

      Delete
  7. Rumenilo je divno !I ja imam te neke "epizode" kad samo sedim i divim se komadu kozmetike koji sam upravo kupila :).Blog je odličan,pravo osveženje,redovno pratim,pa evo i da progovorim :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mnogo ti hvala na ovako lepim rečima, baš mi znače. Drago mi je da ti se sviđa i blog i rumenilo, a i što se slično ponašamo kad je šminka u pitanju :D

      Delete