Saturday, September 6, 2014

Astor Soft Sensation Lip Butter


Pozdrav narode! Već duže vreme želim da napišem koju reč o Astor Soft Sensation Lipcolor Butter-ima, pa sam danas konačno ugrabila malo vremena. U Nemačkoj, na Astor štandu, već mesecima stoji kako su ovi buteri hit godine. Nisu nas slagali, buteri su divni i vredi ih kupiti.

Naime, reč je o proizvodu 3 u 1. Istovremeno su i karmin i balzam i sjaj. Astor kaže sledeće:

Jedinstvena tekstura:
♦ Buteri za usne su meke strukture, stapaju se s usnama i čine ih mekšim i sjajnim, bez lepljivog osećaja.
♦ Formula zasnovana na estrima i polimerima obezbeđuje osećaj udobnosti na usnama, ravnomerno prekrivanje i blistav sjaj.

Intenzivna hidratantnost:
♦ Momentalno pružaju usnama i do 30 % više vlage.
♦ Formula sadrži skvalen izolovan iz kokosa.
♦ Obezbeđuju i do 5 sati intenzivnog hidriranja.
♦ Vidljivo poboljšavaju strukturu usana.

*source
Paleta boja je impresivna; čini je 12 nijansi od prirodnih - nude, preko ružičastih i crvenih do čokoladnih tonova. Pigmentacija je visoka i intetnzitet boje na usnama je jako lep, ali pokrivanje nije kao kod klasičnog karmina, jer je ovo ipak negujući buter. Ne razlivaju se, ne skupljaju u naborima usana, ne ostavljaju fleke, a ravnomerno se skidaju.

Cena im je solidna, oko 6-7 EUR, a ja sam odabrala tri nijanse-002 Loved Up koja je nude, 010 Pink Lady koja je verovatno najsavršenija ružičasta i 011 Feeling Feline koja je divna kreolska crvena i rado sam je nosila ovog leta.


Pakovanje je fino plastično, duguljasto, elegantno, u boji butera, sa zlatnim delom za odvrtanje i zlatnim slovima. Zamerka mi je da su slova osetljiva i lako se izgrebu i obrišu. Postojanost nije preterano velika, jer je ovakvu puterastu kremastu konzistenciju teško zadržati na usnama ako se puno priča, pije, jede i ako se usne trljaju jedna o drugu, što ja često radim. Ali osećaj na usnama je fantastičan, bogat, tačno imate utisak da ste naneli nešto luksuzno i negujuće. Miris je, takođe, očaravajuć. Puterast, vanilast, sladak. Često volim da kaže da su Astor Soft Sensation buteri čvrsta, bolja i mirisnija verzija NYX Butter Gloss sjajeva.


Ako se zateknete negde gde postoji Astor štand, imate moju najtopliju preporuku za ove šarene i hranljive lepote. Uživajte do sledećeg kuckanja.

2 comments :