Tuesday, September 30, 2014

Something nice and new from L'Oreal


Drage moje, moram sa vama da podelim ushićenje zbog otkrića novih L‘ORÉAL PARiS senki. U pitanju je najsvežiji novitet i izvanredne su! Reklamiraju ih kao boju koja nikad do sad nije bila tako intenzivna. U pitanju je linija L‘ORÉAL PARiS COLOR RICHE L‘OMBRE PURE.
Dear girls, I have to share with you the thrill of discovering new L'Oreal shadows. It's most recent innovation and they are outstanding! L'Oreal advertises them as a color that has never before been so intense. It is a new line of L'Oreal Paris Color Riche L'OMBRE PURE.


U ponudi je more nijansi, sjajnih, nude, mat, a ja sam se odlučila za ove dve iz Lumiere Kollektion, zlatnu i smeđu, jer inače obožavam takve tonove i rado ih nosim, a ove su jedine u ponudi imale i ovu zanimljivu reljefnu strukturu. Nazivi senki su 500 Gold Mania i 502 Quartz Fume. Senke su odlične! L‘ORÉAL PARiS tvrdi da su u mogućnosti da zadive jakim dugotrajnim intenzitetom boje, kao i jedinstvenom glatkom teksturom. Primenjena je inovativna gel tehnologija koja svojom formulom nežno obavija kapak i naglašava look sjajnom bojom i puderastim finišem. Ova nežna i glatka gel-to-powder tehnologija omogućava preciznu i prijatnu aplikaciju senke, bez krunjenja.
A variety of shades is in offer, shiny, nude, mat, and I opted for the two of Lumiere Kollektion, gold and brown. I love these kind of tones and am happy to wear them, and these are the only items which had this interesting relief structure. The names of the shadows are 500 Gold Mania and 502 Quartz Fume. The shadows are great! L'Oreal Paris is this time able to impress with the strong long-lasting color intensity, as well as the unique smooth texture. An innovative gel technology is used whose formula gently wraps the lid and highlights look with great color and powdery finish. This soft and smooth gel-to-powder technology allows precise application and a pleasant shade, without crumbling.


Dosadašnje senke su uglavnom puderaste konzistencije, a ove nove COLOR RICHE L‘OMBRE PURE sadrže kombinaciju čistih pigmenata i već spomenute gel formule, što ih čini mekim, savitljivim i baršunastim, a samo nanošenje olakšanim.  
So far the shadows are mostly powdery consistency, and the new Color Riche L'OMBRE PURE contain a combination of pure pigments and the already mentioned gel formula, which makes them soft, flexible and velvety, and application is easier.


Dolaze u praktičnom kompaktnom pakovanju, obrubljenom zlatnom bojom, koje se lako može sakriti u neseseru. Imaju crni zaštitni film na kutijici koji sprečava pipkanje znatiželjnika. Upravo taj film, za koji mislim da je dobra ideja, mi je muke zadao, jer sam otvarajući ga i otvarajući poklopac, nehotice zagrebala noktom po novoj novcijatoj senci, ovoj tamnijoj, pa mi je došlo da plačem. Izvinjavam se što je tako okrnjena na slici. Cena im je, inače, po 6.95 EUR.

They come in a convenient compact package, bordered in gold, which can easily be concealed in the kit. They have a black protective film on the box that prevents groping of curious people. It is this film, which I think is a good idea, that made me trouble, because I was opening it and then accidentally scratched with a fingernail over the new eye shadow, the darker one, so I felt like crying. Sorry it is so truncated in photo. These eye shadows retail for 6.95 EUR.


Senke su na mojim kapcima trajale dobrih 6 sati, nakon čega su bledele. Kad sam ih koristila preko baze, trajale su mi celovetni dan, da se nisu ni mrdnule. Na slici ispod možete da vidite kakve su kad se nanesu na kožu. Zlatna je potpuno zlatna, svetlucava, bez primesa crvenkastih tonova. Smeđa je posebno lepa, jer u sebi sadrži i zlatne i crvenkaste, čak i srebrne čestice.
Shadows on my eyelids lasted a good 6 hours, after which they faded. When I used them over the base, they lasted on my lids entire day. In the picture below you can see how they lokk like when applied to the skin. Gold one is completely nice, sparkly, without any of reddish tones. Brown is especially nice because it contains as well tiny gold, red, and even the silver particles.



Znam da se ovi proizvodi još uvek nisu pojavili van Evropske Unije, ali nesumnjivo će jednom stići u drogerije, tako da ne oklevajte kada ih ugledate! Uživajte do sledećeg posta!



14 comments :

  1. Divna sjenila <3 Sva ta nova L'Orealova su odlična, ja imam tri nijanse ali iz Nude i Matt linija :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Diiivnaaa!!! :D Ja planiram da kupim još nekoliko nijansi :)

      Delete
  2. Ja sam ih videla na bezaniji u dm-u kod Kike.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jesi sigurna da su baš ova u pitanju? Ako jeste, to je onda baš lepa vest i radujem se što su tako brzo stigla!

      Delete
  3. Videla sam najavu za ove senke i odmah su me zainteresovale. Nadam se da će kod nas doći solidan broj nijansi, da ne bude kao sa Infallible pa da ostanemo uskraćeni za najlepše boje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, čitala sam tvoju recenziju Infallible senki, i primetila sam da nisu uvezli sve boje. Nadam se da će za ove biti, što ti kažeš, solidan izbor.

      Delete
  4. Želiiiim! Krasna su ova nova sjenila,a smeđu nijansu ću definitivno kupiti :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahah, i ja ih želim još! :) Eto, zanimalo bi me i tvoje utiske da pročitam.

      Delete
  5. Imam jednu mat i redovno se družimo :) Sviđa mi se i ova Gold, koja izgledom posebno mami :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam mat zaobišla ovaj put, ali latna mi je potpuno savršena!

      Delete
  6. Ova braon je savrsena! :) Moram je videti uzivo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste, jako je lepa i nosiva. Valjda će je biti uskoro. :)

      Delete