Wednesday, September 17, 2014

TE Hello Autumn by Essence


Drage moje, ne pamtim da je ikada vladala tolika fama za nekom drogerijskom kolekcijom šminke kao kada je u pitanju nova trend edicija iz Essence-a za predstojeću jesen 2014., pod simpatičnim nazivom Hello Autumn!  

Tokom leta sam često navraćala na zvaničnu Essence internet stranicu, diveći se ljupkim pakovanjima i bojama koje su uvrstili u svoju ograničenu seriju make-up proizvoda, pa je logičan sled bio da čim stignem nazad u Nemačku, otrčim do DM-a i Müller-a u nadi da ću uspeti da nađem bar nešto što još nije planulo. Potraga mi se isplatila i danas vam pišem o proizvodima koje sam kupila i koje zaljubljeno gledam već danima, a uspešno i koristim. Dakle, Zdravo Jeseni! Donela si nam lepe komade šminke upakovane i osmišljene tako da predstavljaju gotovo umetnička dela. U mom dragocenom posedu našli su se nude lak sa termo efektom pod nazivom 04 Keep Calm & Go For a Walk, paleta senki 01 Walk In The Park, puderasto rumenilo koje prilagođava boju 01 Beauti-Fall Red i prekrasni višebojni kompaktni puder 01 Autumn In The City. (Moram da primetim da mi se dopadaju nazivi, uvek se zapitam ko je toliko kreativan i vešt sa rečima, pa ima zadatak da imenuje šminku.)


Kao što vidite, nijanse ovih kozmetičkih proizvoda su divne, tople, jesenje i veoma nosive. Cene su bile niske, što je tipično za Essence, pa su iznosile za lak 1.95 EUR, za paletu senki 3.75 EUR, za rumenilo 2.45 EUR i 3.25 EUR za puder. Krenuću redom sa pričom o proizvodima.


U okviru Hello Autumn kolekcije, izašla su tri laka za nokte sa pomenutim termo efektom, odnosno, svojstvom da menjaju boju u zavisnosti od temperature. Bočica je staklena, valjkasta, tipična za Essence lakove i sadrši 8 ml tečnosti.  Pored braon i zelene, ja sam se ipak odlučila za nude nijansu 04 Keep Calm & Go For a Walk, jer mi takva manjka u kolekciji lakova. Boja je lepa i veoma nosiva. U pitanju je krema srednje gustine, koja punu pokrivenost daje iz dva deblja sloja, ili tri tanja kao što ja imam trenutno. Ravnomerno se maže i relativno brzo suši. Boja varira od tople boje koja podseća na karamel bombone kad je toplije, pa do boje kapućina kada je tamnije. 

Topli efekat možete u potpunosti da vidite na prvoj slici iz kolaža, a za hladni sam se mučila držeći ruke u zamrzivaču. Na preostale dve slike je uočljiv ombre na vrhovima noktiju koji prikazuje drugu boju ovog laka. Veoma mi se dopada i već vidim da ću ga često koristiti.


Što se palete senki za oči 01 Walk In The Park tiče, privukle su me lepe zemljane nijanse koje se lako mogu ukomponovati za neutralne look-ove. Na poleđini pakovanja stoji da su prve tri nijanse pogodne za predeo kapka, a preostale tri za spoljašnji ugao oka (kao da mi to ne umemo sami da zaključimoJ). Variraju od svetlo bež preko zlatne i bakarne, do boje zemlje, kore od drveta i najtamnije kafe. Sve sadrže sitni šimer i zgodne su za međusobna kombinovanja. Fino se blendaju, a ono što im je mana je da se truse prilikom rada sa četkom i da nisu previše pigmentovana, bar prve tri nijanse. 


Naravno, upotreba baze za senke popravlja problem pigmentacije. Na slikama možete videti svočeve na suncu i u hladu.


Rumenilo 01 Beauti-Fall Red na kom piše da je colour adapting, tj.prilagođava boju, je upakovano  u kutijicu od 10 g i možda, tako svetlo u četvrtastoj plastici, najmanje privlačno deluje od svih proizvoda ove limitirane kolekcije. Odmah da znate da me je upravo ovaj proizvod najviše oduševio i osvojio od cele kolekcije! U prvi mah sam pomislila da je u pitanju hajlajter, pa sam videla da grešim. Ovo je još jedna igra hemije koju je Essence upotrebio. Trik je da se bež boja ovog puderastog čuda prilagođava pH vrednosti (kiselosti) kože dajući ružičastu obojenost jagodicama. Wow, zar ne!? Na slici je senka tako padala da su se slova ocrtala po površini rumenila. Bilo mi je problematično da ga uslikam, jer se boja intenzivira vremenom, ali moram da prokomentarišem da je efekat na licu nenapadan. 

Boja koja se razvija deluje zdravo i prirodno, a i postojanost je iznenađujuće dobra. Ovo neobično rumenilo je must have, ako verujete mom sudu.


Na samom kraju današnjeg dugačkog posta je highlight celog Hello Autumn izdanja – multi colour powder 01 Autumn In The City! Naime, ovo je stvarčica oko koje se najviše digla prašina. Devojke, a među njima i ja, su totalno oborene s nogu izgledom ovog višebojnog pudera. Mislim da je Essence prevazišao samog sebe kad je dizajn ovog proizvoda u pitanju! Sitni raznobojni listići zarobljeni u 10 g okruglog pakovanja. Smeđa jesen bez hlorofila na delu. Bež, nežna zlatna, decentna bakarna i hladna boja zemlje udružene da licu daju topao sjaj i blagu obojenost. Može da se koristi kao hajlajter, za devojke tamnije puti, a može i preko celog lica za nas bledolike. Daje diskretan sjaj, nije prepigmentovan i zaista ulepšava ten. Naravno, pod pretpostavkom da vam nije žao da ga koristite u strahu da ne narušite sklad listića J. Jedino ga ne bih preporučila osobama koje imaju dosta proširenih pora. U kolažu možete da vidite kako izgleda na koži, mada mi je i on bio nezgodan za slikanje.


Nadam se da vam se dopada kolekcija o kojoj sam vam pisala. Postoje u okviru nje još neki proizvodi, poput sjajeva za usta, seta za obrve, gumica za kosu i olovki za oči, koje ja nisam kupila i probala, pa ne mogu reći kakvi su, ali gore opisanim proizvodima sam zadovoljna. Želim vam da vam ova koelkcija što pre stigne u prodavnice! Uživajte u samom kraju leta i radujte se, kao i ja, jeseni koja nam se bliži! Pozdrav do sledećeg posta.




18 comments :

  1. Kolekcija izgleda prelepo! Ja to nista ne bih dirala :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hhh, da, i meni je tesko bilo da nacnem proizvode, kao ukrasi su! :)

      Delete
  2. Samo nam staj na muku :D
    Kod nas će ovo stići verovatno tek u novembru. Lakove ću sve da uzmem, a možda i taj šareni puder. Mnogo lepo izgleda.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heh, pa namera mi je bila da prokomentarisem da li vredi kupovati, da znate sta da ocekujete kad stigne :D
      Lakovi su prelepi, meni se i zeleni mnogo dopada, ali iovako imam gomilu lakova, nije mi bio neophodan. Da, uvela sam sebi opet zabranu kupovine :)

      Delete
  3. Sve mi se dopada...odlicno je :-) A da li moze negde da se poruci essence kozmetika? :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se sviđa. Koliko ja znam, u Srbiji nema online prodaje.

      Delete
  4. Jao kako sve prelepo izgleda. :)
    Ja sam oduševljena onim rumenilom i puderom, gledam ih odavno na njihovoj fan stranici i po stranim blogovima...i pitam se kada će konačno kod nas. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, stvarno je kolekcija jako lepa. Verujem da će uskoro stići, za koju nedelju. :)

      Delete
  5. Essence je definitivno ekspert da me svakom kolekcijom privuce da kupujem nesto sto mi ni ne treba. Paleta standardno u lepim nijansama, ali ovo rumenilo/puder/magija bih volela da poseduje, da se igram :D Zavidim ti malkice :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ijuju, ni slučajno da mi zavidiš, pa samo što nije stiglo tu. :)

      Delete
  6. prekrasne ambalaže, super zamišljena kolekcija i slažem se - nazivi su prekrasni :D
    tjeraju me da si skuham vruću čokoladu i sjednem pod deku :)
    lak mi je prekrasan <3 ali i ovaj višebojni puder :D ako mi ne bi sjeo kao puder, uvijek bi lijepo izgleda kao dekoracija :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, baš to što kažeš, jako lepo dođe i kao dekoracija :)

      Delete
  7. Slažem se da je ovo jedna od najboljih kolekcija u poslednjih... ne znam koliko, u svakom slučaju odavno nije bila ovako dobra. Ipak čini mi se da neću uzeti ništa. Htela sam paletu, ali sam u međuvremenu nabavila w7 in the buff i još jedna neutralna mi ne treba. Ovaj mozaik je isto divan, ali ja ne znam šta bih sa njim. Čini mi se da sam videla lep krejon na nekom drugom blogu, pa eventualno to :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dopada mi se tvoj racionalni pristup! Paletica i nije nešto što bih preporučila, ima i boljih, pigmentovanijih. Da, okušaj sreću sa krejonom, ja sam ih preskočila jer ih imam previše.

      Delete
  8. Jedva docekah da neko nas nesto napise :)
    Uzimam ovaj multicolour blush <3
    Senke cu ipak preskociti, puno pozdrava, Alekta*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hhh, eto, bejah ažurna sa ovom kolekcijom.
      Uzmi ga, mislim da će ti se svideti :)

      Delete
  9. Replies
    1. Slažem se, stvarno se Essence potrudio ovaj put.

      Delete