Tuesday, October 7, 2014

Balea Teint Perfektion kreme


Pozdrav svima! Već duže vreme planiram da napišem post o Balea Teint Perfektion kremama, pa mislim da je moj stav već dovoljno sazreo da bih ga podelila sa vama.



Naime, Balea, robna marka mog voljenog DM-a je pre nekoliko meseci ponudila svoju Teint Perfektion liniju kojom obećava sjajan blistav izgled koži, sa sve ispravljanjem sitnih nepravilnosti. Nešto poput Vichy Idealia linije. Kako ja inače ne koristim Balea kreme za lice, jer mi se nisu pokazale dobrim kad sam ih probala, pre nekoliko godina, ni sama ne znam šta me je navelo da kupim kreme iz ove linije. Verovatno lepo pakovanje. Na moje veliko iznenađenje, kreme su se odlično pokazale! Toliko su dobre, da sam se naprosto frapirala, jer mažući ih imam utisak da nešto rade, što ne mogu reći za pomenutu Vichy Idealia, koju bih najradije zafrljačila u kantu. Obe dolaze u bledo rozim, sedefastim teglicama koje su iste kao one koje Vichy koristi i sadrže 50 ml proizvoda. Miris im je veoma diskretan, nežan, cvetan i prijatan. Obe kreme sadrže MYRAMIZE kompleks, izolovan iz takozvane biljke uskrsnuća ili besmrtne biljke, poznate još i kao jerihonska ruža, specifične za tlo Južne Afrike. Ova biljka je sposobna da preživi ekstremne dehidratacije tokom meseca, ili godine, pa upravo taj kompleks aktivnih supstanci obezbeđuje dugotrajnu hidrataciju kože. Cena im je 5. 95 EUR u Nemačkoj.


Dnevna krema Balea Teint PerfektionTagescreme je bogata, hidratantna, brzo se upija i ostavlja kožu zaista nahranjenom. Na njoj stoji da je preporučeno korišćenje za osobe iznad 25 godina. Koristeći je, primetila sam da mi lice izgleda osveženo i zdravije. Bledo roze boje je i sadrži sitne reflektujuće čestice koje obezbeđuju taj radiant izgled koži, odnosno kao da koža zrači. Moja koža je normalna ka suvoj, i nakon ove kremice nemam nikakav osećaj zatezanja, ili bilo kakve neprijatnosti. Nikakve mi probleme nije izazvala, jako je lepo podnosim i svakako bih je preporučila. Što se sastava tiče, ne sadrži alkohol, PEG, parabene, silikone, a ima u vrhu liste šea puter i vitamin E, o čijim negujućim svojstvima je sve dosad rečeno. Koga zanima detaljan spisak sastojaka, može ga pronaći ovde


Balea Teint Perfektion Nachtcreme je moja mezimica! Nju sam prvo kupila i bila je to ljubav na prvo isprobavanje! Toliko sam zavolela ovu kremu da sam je ponovo kupila i preporučujem je toplo, možda i više nego dnevnu.Ova krema sadrži manje sastojaka od dnevne verzije, a sadrži i šorea puter koji pored hidratacije, stimuliše regeneraciju ćelija tokom noći. Krema je masnija u odnosu na dnevnu, a takva i treba da bude, da bi sve te hranljive materije tokom noći ostale na licu i prodrle u kožu. Tekstura joj je divna, svilenkasta i meka. Kožu ostavlja ujednačenom. Svaki put kad je nanesem pred spavanje, ujutru budem veoma zadovoljna kad se pogledam u ogledalo. Preteraću ako kažem da je učinkovitost poput fotošopa, ali svakako da kreme zajedno poboljšavaju celokupan izgled lica i to u ovom slučaju nije šarena laža veštog marketinga. Moram da napomenem da je potrebno ujutru očistiti lice od noćne kreme, pre nanošenja proizvoda za dnevnu negu. Koga zanima detaljan sastav, može ga pročitati ovde.


Moram za kraj da dodam da su ove dve kreme ipak iz domena nege normalne i suve kože. Mogla bi i mešovita da se provuče, ali mislim da bi masnoj bilo previše. S obzirom na cenu, ove dve kreme nude daleko više nego što koštaju. Jako me interesuje jeste li ih probale i kakvi su vam utisci, a ako niste, da li nameravate? Uživajte do ponovnog kuckanja!

8 comments :

  1. Nisam sigurna da li su se ove kreme pojavile kod nas. Trenutno sam se prebacila na roze Loreal kremice (dnevna i noćna) tako da, kad njih potrošim, mogla bih ove da probam :)Imala sam nekoliko testera Vichy idealia, mislila sam da je samo moj utisak da ništa ne radi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. L'Oreal ima dobre kreme, razne sam probala i bila sam vrlo zadovoljna. Mada, često sadrže i parabene, koje sam počela da izbegavam. Eto, nisi usamljena u utisku, meni je Idealia bezveze skroz. Namažem je i ništa, kao da sam običnu neku pomadu namazala, jedva prosečna u svakom smislu te reči. Probaj ove dve, nadam se kad se pojave, nadam se da će ti odgovarati.

      Delete
  2. Bas si me zainteresovala. Imam mesovitu kozu i dosad nisam naisla ni na jednu balea kremu koja mi odgovara, ali nekako volim tu marku i iznova joj dajem sanse. Da li ih ima i u tester verziji?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, razumem te, jer ja baš nisam bila u ljubavi sa njihovim kremama, ove sam sasvim slučajno probala i ispostavile su se kao dobre. Nažalost, nema ih u tim malim pakovanjima.

      Delete
  3. Nisam probala, ali namjeravam. Ja sam odavno shvatila da mi Balea kreme gode, imaju solidana sastav i odgovaraju mi cak puno vise nego neke skuplje koje sam probavala. Mislim da cu kupiti obe, taman mi je tvoje recenzija dosla ko porucena. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znam za tvoju naklonost prema Balea proizvodima za lice i ispratila sam da si zadovoljna bila raznim kremama. Slažem se za sastav, sasvim solidan u odnosu na skuplje brendove, a često čak i zdraviji za kožu. Vrlo visoko se ovde kotiraju što se tiče kvaliteta kozmetike, jer Nemci stalno neke testove prave i ocenjuju. Meni, kao što rekoh, nisu nešto bile učinkovite neke Balea kremice koje sam pre probala, ali ove su mi super i zaslužile sui da ih pohvalim u postu. Drago mi je što ti je ova priča koristila! :)

      Delete
  4. Imam dnevnu kremu i obožavam ju :D Probala sam i Vichy Idealia i meni je ova Balea kremica puno bolja, a da ne govorimo o cijeni :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eto, vidis! :) Drago mi je što delimo mišljenje da je ova Baleina bolja :)

      Delete