Wednesday, October 29, 2014

Catrice Nude Illusion Foundation & Velvet Finish Concealer


Zdravo svima! Kako sam konačno odustala od korišćenja Catrice Velvet Finish pudera, okrenula sam se drugom Catrice proizvodu koji je postao moj svakodnevni saveznik kad je šminkanje u pitanju. Reč je o Nude Illusion puderu, a uz njega ću vam reći i koju reč o Velvet Finish korektoru koji je, takođe, postao sastavni deo moje dnevne make-up rutine.


Catrice Nude Illusion Make-up puder sam kupila gotovo istog momenta kada je pušten u prodaju, dakle, početkom leta. Kako sam uzela najsvetliju nijansu, logično je što ga nisam koristila do nedavno. Kao što možete da vidite na slici, dolazi u finoj bočici od mat stakla i deluje prilično elegantno. Pakovanje sadrži 30 ml, ima crnu pumpicu koja je veoma precizna, te se puder lako dozira. Kvalitetom pumpice sam vrlo zadovoljna, nema prskanja i rasipanja pudera. Tekstura mu je gušća, što volim, jer nema razlivanja koje me nervira, i meni je potreban jedan pritisak na pumpicu, da bih istisnula količinu dovoljnu za prekrivanje celog lica. Doduše, to važi za situacije kad podlogu nanosim prstima, a ako koristim četkicu, onda je potrebno više. Da ne zaboravim, cena mu je 7.45 EUR.


Moja nijansa je 010 Nude Ivoru, koja, u principu, odgovara SF NC 15. Veoma sam zadovoljna ovom nijansom jer se savršeno stapa sa mojim tenom, dajući sasvim prirodan izgled. Tačnije, ovaj puder je sve što Velvet Finish nije. Hidratantan je, savršeno se blenda, ne vidi se na licu, ima polu dewy finiš, a ono što je najvažnije od svega -  ne oksidira! Boja mu se uopšte ne menja vremenom. Savršeno su mu pogodili ime, Nude Illusion, jer tačno pruža efekat čiste, zdrave i glatke kože na koju kao da nije naneta šminka. Nije težak za lice, a prekrivna moć mu je recimo srednja. Može da se nadograđuje po potrebi. Mislim da je prvenstveno namenjen osobama suve i normalne kože, koje nemaju veće nepravilnosti na licu, već pokoju bubuljičicu ili neko sitno crvenilo. Ne ističe suve delove na licu, ne uvlači se u pore, a traje između šest i osam sati. Ma prezadovoljna sam ovim tečnim puderom! Preporučila bih gad rage volje devojkama čiji je tip kože sličan mom. Čak mi se čini da mi više prija nego naširoko poznat i veoma hvaljen Catrice Photo Finish. Preko njega stavim samo malo MAC Blot pudera i mirna sam celi dan. Na slici ispod možete videti svoč na ruci. 


Uz Nude Illusion puder, reči hvale imam i za Velvet Finish Concealer with Hyaluron. Ovaj korektor za okoloočno područje je naprosto fantastičan! 


Upakovan je u providnu tubicu od 5 ml i ima  sunđerasti aplikator za nanošenje. Tekstura mu je genijalna. Nije preterano tečan, jako je prijatan, prekrivanje mu je srednje i toliko fino održava područje ispod oka hidriranim, da ću tačno zalihe da napravim. Opredelila sam se za najsvetliju boju, 010 Velvet Ivory i prezadovoljna sam. 


Na svu sreću nemam problema sa tamnim kolutovima, povremeno mi bude tamnije u unutrašnjim uglovima očiju, i ovaj korektor to savršeno prekriva, a ujedno i blago posvetljuje područje ispod oka. Veoma je blag za oči, ne iritira ih, ako se slučajno zamaže i suznica u uglu oka. Bitna stavka je i to što se ne uvlači u borice. Pored hijaluronske kiseline sadrži i vitamin E i pantenol, kao i spf 6. Za cenu od 4.45 EUR mislim da ne može da se nađe bolji tečni korektor od ovog. Dolazi u tri nijanse i slobodno ga potražite, ako vam se ukaže prilika.


Da li je neka imala priliku da isproba ove proizvode? Ako se zateknete negde gde je Catrice štand, nemojte oklevati da ih kupite. Uživajte u svežem popodnevu!

8 comments :

  1. Računaj da si mi prodala korektor :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, super! Mislim da nisam preterala sa hvalospevom, jer koliko je Velvet Finish puder onako, osrednji, toliko je korektor i više nego dobar. Javi utiske ako ga kupiš! :D

      Delete
  2. i meni si prodala korektor sada, a i puder bi, ali sam njega već kupila :D
    nisam ga probala jer je meni još uvijek svijetao, ali bit će dobar za mjesec, računam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da smo nas dve podjednako blede. Bas me zanimaju tvoji utisci!

      Delete
  3. Meni si prodala i jedno i drugo :D
    Taman cu do leta da potrosim Photo Finish, pa kupujem ovaj puder. Jako dobro zvuci. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Photo Finish ima nesto bolje prekrivanje, a nadam se da ce ti se ovaj dopasti. Korektor je stvarno dobar. :)

      Delete
  4. Veoma mi se svideo tvoj post, a posebno me je zainteresovao korektor i prvom prilikom ću ga potražiti! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! Uzmi ga, ako budeš u prilici, nadam se da ćeš biti podjednako zadovoljna. :)

      Delete