Tuesday, October 28, 2014

I love DM! #3


Pozdrav svima! Dugo već nisam pisala postove ovog tipa, mada sam uočila da su prethodna dva imala dobar prijem. Nekako mi se dešavalo da ne stignem da slikam novitete čim ih kupim, pa posle zaboravim, i vreme je prolazilo. Ovog puta ipak imam jednu finu skupinu proizvoda kuljenih u DM-u, i želim da vam ih pokažem.



Na prvom mestu su ovi osveživači koji ipak nisu DM-ove robne marke, ali su mi došli pod ruku, pa su tako i završili u mojoj korpi. Prvi proizvod je Glade Discreet oveživač za prostorije, sa mirisnom notom Relaxing Zen. Dopao mi se dizajn, koji je atipičan, više podseća na neki ukras za prostoriju. Miris je istovremeno i cvetan i osvežavajuć, mada ne preterano intenzivan, tako da mi ipak ne miriši ceo stan na njega, već samo polica na kojoj sad stoji.

Za Glade figuricom sledi Febreze osveživač tekstila. Imala sam nesreću da su mi neke stvari odložene u podrumu povukle grozan miris vlage. Ono što nikako nije za pranje, poput kofera, već danima stoji na terasi i luftira se, a ovaj Febreze rastvor u spreju, napravljen u saradnji sa Lenorom, služi upravo za neutralisanje neprijatnih mirisa. Naziv mu je Aprilfrisch, kao i Lenorovom omekšivaču za veš. Ako mi on ne pomogne, onda stvarno ne znam šta ću. Ili hemijsko čišćenje, ili novi koferi?!

Treći u nizu je čarobni sprej za prostoriju, sa mirisom lavande. Isto je Febreze proizvođač, a naziv je Sleep serenity. Poprska se kružno po spavaćoj sobi, i deluje opuštajuće i umirujuće na čula. Pre nekoliko godina sam koristila nešto slično, pa sam se veoma obradovala ugledavši ovu lepo dizajniranu bočicu koja tako asocira na odmor i spavanje.


Naravno, tu su i neizostavni Balea proizvodi. Nisam preterivala ovaj put, uzela sam svega tri. Novitet među Balea proizvodima je ovaj LE Sweet Vanilla ženski gel za brijanje. Šta da kažem sem da je divan! Miris je tako prijatan, pudingast, kolačast, tačno bih pojela ceo gel koliko fantastično miriše, jer sam inače veliki ljubitelj vanile. Već sam rekla jednom prilikom, na Balea proizvodima bi trebalo da piše da nisu za jelo, jer izvanredno i izazovno mirišu. Namenjen je osetljivoj koži, cena mu je 1.25 EUR, a sadrži 150 ml.

Uz gel za brijanje su tu i ovi jednokratni brijači, isto iz LE serije. U pakovanju postoji 8 brijača, koji su jako kvalitetni. Imaju po tri sečiva i gel sa alojom i vitaminom E koji umiruje kožu. Pakovanje košta 1.95 EUR što je veoma povoljno.

Treći Balea novitet je umirujuće ulje za telo Body-Öl Seelenzart. U bukvalnom prevodu znači nežan kao duša. Kao što većina vas zna, divno Balea ulje sa mirisom kokosa i vanile je povučeno iz prodaje, pa ga ovo zamenjuje. Bazirano je na ulju jojobe, avokada, soje i bisabololu. Sadrži i vitamin E. Kožu ostavlja blistavom, nahranjenom i nežnom. Miris mu je lep i prijatan, na mešavinu breskve i narandže, mada, teška srca priznajem, ipak mi je lepše mirisao vanila-kokos. Cena mu je malo jača ako se uzmu u obzir cene većine Balea proizvoda, 3.25 EUR.

Na slici su mesto zauzeli i Ebelin separatori za prste, prilikom lakiranja noktiju. U pitanju je gomilica od 12 šarenih sunđerčića različitih oblika koji su me privukli zato što veselo izgledaju, a koliko su praktični ostaje da saznam.


Među Balea novitete moram da umetnem i ovaj presladak balzam za usne. U pitanju je LE Lippen pflege Swirled Kisses, sa mirisom banane i jagode. Mnogo mi se dopao kako izgleda, a cena mu je svega 1.25 EUR. Nisam dosad imala poverenja u Baleine proizvode za negu usana, međutim, ovaj, em što je slatkog šarenog pakovanja, em je i prijatan na usnama. Vidim da je napravljen od suncokretovog ulja, pčelinjeg voska i šea putera, što mu je svakako plus, a sadrži i vitamin E. Sve u svemu, simpatična stvarčica koja uvek dobro dođe. Jedino što nema ukus i miris je jak, preovladava jagoda i veštački deluje.


Kako idu hladni zimski dani, posle ovog Miholjskog leta, opskrbila sam se svećama. Uhvatila me je manija da svako veče palim sveće, a jedva čekam i jelku da okitim. Polako me hvata praznična euforija. Veliki sam ljubitelj miričljavih sveća, a ove tri su moje nove ljubimice. Prva je Glade iz praznične LE, sa mirisom makaronsa od kandiranog kestenja. Divan topao gurmanski miris u još divnijoj staklenoj posudici. DM Profissimo sveću Schokotrüffel sam kupila već drugi put. Ona je ogromna, jako dugo traje, a toliko je lep miris, da mi dođe da napravim zalihe. Miris je tako slastan i čokoladan, obavija celu kuću, budi čula i apetit. Treća sveća je isto iz Profissimo asortimana i isto je LE. U pitanju je miris Zimt sterne, na kolačiće sa cimetom, jako popularne u Nemačkoj.


Što se tiče ovih šarenih stvarčica koje sam ostavila za kraj, kao što vidite tu preovladava moj voljeni P2. Uzela sam dva rumenila Glow Touch Compact Blush, iz standardne ponude, koje sam već počela da koristim i mogu reći da su sjajna. Nijanse su 030 Touch of Peony i 040 Touch of Rose. Lepo su pigmentovani, dugo traju na koži, imaju diskretan šimer, a cena im je bila sitnica, oko 3 EUR. Uzela sam i dve olovke za usta Impressive Gel Lipliner. One su, takođe, odlične. Visokopigmentovane, dugotrajne, a sadrže i oštrač i četkicu za blendanje. Nijanse su 020 Romantic Rose i 030 Romantic Rosewood. Veoma mi se dopada i P2 Perfect Face Refine + Prime Concealer + Base korektor za lice. Uzela sam najsvetliju 010 Nude nijansu i prilično sam zadovoljna prekrivanjem i postojanošću.

Na ovom šarenom albumu za slike se nalazi još i Essence Eyebrow kit. Kao što vidite, u pitanju je set senki za obrve namenjen plavušama. Naziv mu je 02 Natural Blonde Style. Prethodnim setom za obrve sam bila zadovoljna, tačnije, svetlijom od dve nijanse. Koliko vidim, u ovom setu je pomenuta boja zauzela mesto tamnije, a svetlija je boje kapućina. Kad isprobam, javljam utiske.

I tu su još dve kesice Keralock kolor šampona namenjenog plavušama. Ovo su sasvim fini i praktični kolor šamponi koji mi dobro dođu kad mi se pomalo razaznaje izrastak u kosi, a nije mi još vreme za farbanje. Efekat nakon pranja je kao da je na kosu stavljen blagi preliv.


Nadam se da vam se sviđaju proizvodi iz DM asortimana koje sam ovog puta odabrala za sebe. Puno vas pozdravljam do sledećeg posta.


9 comments :

  1. Svijeće sam željela odmah da imam na stolu, odmah! U potrazi sam za čokoladnim mirisima ili mirisom praznika, zime, kolačića... Volim zimu i hladnije vrijeme, a svijeće upotpune sve :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kupi ih obavezno, ako ih ugledaš, predivne su, posebno ova čokoladna. Ima još i verzija sa mirisom jabuka i cimeta, vanile, ima baš raznih, i sve su predivne. Puna mi je kuća sveća i jedva čekam praznici da stignu :)

      Delete
  2. uuu novi balein gel za brijanje, veliki sam fan njihovih gelova jer smatram da su puno bolji od svih drugih, tako da ovaj od vanilije uzimam odmah :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja samo njihove gelove kupujem, kad ne stignem da odradim normalniu depilaciju, i prezadovoljna sam kvalitetom. Mislim da stvarno nema potrebe bacati novac na Gillette Venus gel, jer ovi Baleini em fenomenalno mirišu, em su daleko jeftiniji. :)

      Delete
  3. Schokotrüffel svijece redovno kupujem i obozavam, a jedva cekam da kod nas dodje i ta Zimt Sterne, jos je nisam vidjela u BiH.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da će uskoro doći, mada, iskreno, čokoladna mi je mnooogo lepša. Genijalan je miris, dođe mi da napravim zalihe :)

      Delete
  4. Zelim i ja pola ovih stvari, svece, balzamcic za usta :'(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se dopadaju! verujem da će sveće stići, kao i balzam! :)

      Delete
  5. Hi, yes this post is in fact pleasant and I have learned lot essence of argan things from
    it concerning blogging. thanks.

    ReplyDelete