Sunday, October 26, 2014

P2 Lipsticks


Pozdrav, drage moje! Već sam spominjala koliko volim i obožavam P2, DM-ovu marku šminke. O nekim senkama sam već pisala, kao i o ruževima koji mi se nisu dopali, a danas želim sa vama da podelim utiske o drugoj vrsti ruževa koji su fantastični. Radi se o P2 Pure Color i P2 Sheer Glam karminima.


Obe vrste karmina dolaze u sjajnom pakovanju od čvrste plastike. Pure Color dolaze u srebrnom pakovanju, a Sheer Glam u metalik crvenom, kao što i vidite na slikama. Svi sadrže 4.5 g i koštaju po 1.95 EUR što je bukvalno prava sitnica ako se uzme u obzir koliko su divni i kvalitetni. Naziv karmina je napisan na dnu pakovanja, na nalepnici koja je slična boji ruža. P2 Pure Color karmini nose nazive po ulicama i mestima širom sveta, a za P2 Sheer Glam nisam uspela da uočim neku pravilnost što se tiče naziva. Moja kolekcija P2 karmina je, kao što vidite, postala bogatija za ova nova četiri člana.


Što se tiče samog izgleda karmina, svaki primerak ima ugraviranu oznaku P2, što doprinosi vizuelnom efektu i utisku da je proizvod luksuzniji. Miris nemaju. Tekstura im je jednom rečju čarobna! Ni jeftinijih ni kvalitetnijih karmina. Fenomenalno i neverovatno su pigmentovani! Puna boja na usnama ostaje u jednom potezu. Ne uvlače se u linije na usnama, ne naglašavaju suva mesta, jako su prijatni za nošenje, i fenomenalno hidriraju usne. Pritom, ne razlivaju se preko linije usana, što je slučaj sa nekim karminima. Pure Color su kremasti, polu mat finiša i prilično dugotrajni. Satima se zadržavaju na usnama. Na početku izgledaju bogato i kremasto, zatim, kako se priča, jede, pije, boja bledi, ali na usnama se ravnomerno zadržavaju fini pigmenti (ko ima domaću reč za stain?). U proseku je trajanje na usnama 6 sati, ako neko već nema običaj da s vremena na vreme popravi karmin. Sheer Glam su drugačiji. Oni su prozračniji, vodenastiji. Takođe su jako prijatni na usnama, fenomenalno hidriraju, ali im je efekat poput sjaja za usta. Samim tim, ni postojanost im nije kao kod Pure Color varijante, ali ih ja svejedno volim i rado koristim. P2 karmini uglavnom nemaju nikakve šimere i glitere koje ja inače ne volim u karminima i to im je još jedan veliki plus od mene. Lepo kažem - savršenstvo od karmina!


Sve nijanse koje sam ovog puta kupila su neutralnije i nosive tokom dana, prikladne za razne prilike i kombinacije make-upa. Prva nijansa je 105 Bondy Beach iz Pure Color linije. U pitanju je lepa ružičasta mauve nijansa, sa malo jačim tonom ljubičaste. Već sam nekoliko puta ponovila kako veoma volim mesnate mauve nijanse.


Sledeća je Sheer Glam 006 Friends Forever. Ona podseća na Bondy Beach, samo što umesto ljubičastog, ima smeđi podton, i naravno, nije kremasta, već je prozračna kad se namaže.


Pure Color 170 Brooklyn Bridge je tamnija nude nijansa, vuče na braonkasto, ali ima u sebi i mrvicu tamne crvenkaste, kao boju rđe.


048 Lovely Trust je iz linije Sheer Glam i on je bordo u ovoj mojoj skupini. Nemam šta posebno da kažem za njega, sem da mi se dopada, da nije preintenzivan na usnama i da ću ga sa zadovoljstvom koristiti tokom ove jeseni i zime.


Tužna činjenica je da se P2 može kupiti samo i isključivo na tlu Nemačke, u Austriji ih više nema, a moguće je naći ih i na eBay kod preprodavaca. Kako bilo, šteta je što nisu šire rasprostranjeni, jer su proizvodi nemerlljivo bolji od DM-ove marke She. Da li vam se dopadaju moji noviteti i da li ste koristile/uspele da nabavite nešto od P2 kozmetike? Uživajte u nedelji, kuckaću vam uskoro.





2 comments :

  1. Obožavam p2 kozmetiku. Kad sam bila u Njemačkoj pokupovala sam pola štanda. Imam i dva ruža iz Pure Color kolekcije i obožavam ih, žao mi je što nisam kupila još koji, ali nadam se da će biti prilike za to :D Tvoja zbirka p2 ruževa je jako lijepa, sviđaju mi se nijanse :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao, poznato mi je to kad se pokupuje masa njihovih proizvoda :) Tolika je šteta što ih nema van Nemačke. Drago mi je da ti se dopadaju nove nijanse (mada je to samo delić moje P2 zbirke karmina, šta da radim kad sam opsednuta :))

      Delete