Saturday, October 4, 2014

Saturday's shopping spree


Zdravo svima! Ok, priznajem, nisam baš neki karakter kad je u pitanju apstinencija od kupovine kozmetike. Danas je lep i sunčan dan, pa sam iskoristila da se ranom zorom prošetam sa ćerkom, a usput sam samo malčice kupovala. Na slici možete videti da tu ima svega. Moram da napomenem da su navedene cene informativnog karaktera, a ne nešto čime se razmećem, da ne bude zabune.


Put me je prvo naveo u voljeni DM. Ima svega nekoliko proizvoda koje sam uzela, pa zato ne pišem jedan od onih I love DM postova. Na prvom mestu je ova L’Oreal Preference farba za kosu u nijansi Viking. U pitanju je svetla pepeljasto plava nijansa koju koristim već treći put I prezadovoljna sam bojom. Dugo sam tražila odgovarajuću boju poput ove i kad sam se konačno združila sa L’Oreal-ovom 9.1 Viking, mojoj sreći nije bilo kraja. Cena joj je 5.95 EUR. Tu se nazire i Balea kocka za kupanje. Sitnica koja podiže raspoloženje, jedna od onih stvarčica o kojima sam već pisala, ovog puta sa mirisom vanile i meda, a košta 1.95 EUR.


Zatim su tu i moje omiljene drogerijske maske za lice, Schaebens-ove. Ovaj put sam se odlučila za limited edition zelenu Thalasso masku, za vlaženje i regeneraciju, zatim Totes Meer masku sa solima i mineralima mrtvog mora koja je izvanredna za čišćenje i blagi piling lica. Tu je i Luxus maska, sa zlatom, šampanjcem, kavijarom i biserima, koja pruža raskošan tretman za kožu. Za cenu od 0.55 EUR koliko koštaju u DM-u, nema boljih maski za lice. Rado ih koristim, menjam i uvek imam neku u kupatilu. U zavisnosti ko koliko obilno voli da ih nanosi na lice, mogu trajati za dve do četiri upotrebe, jer imaju od 15-20 g i pakovane su u dve spojene kesice.


U DM-u sam naišla i na dva zanimljiva proizvoda za usne u koralno-rozikasto-crvenkastim bojama. Prvi je L’Oreal Paris Indefectible krem karmin, sa sjajem, u nijansi Blossoming BerryU pitanju je stvarčica koja sa jedne strane ima kremasti ruž koji se nanosi aplikatorom. Kad se ruž osuši, preko se nanosi sjaj koji je upakovan na drugom kraju proizvoda. Čitala sam o ovom proizvodu i jedva čekam da ga istestiram, jer L’Oreal obećava ozbiljnu dugotrajnost na usnama. Cena je 11,95 EUR. Drugi proizvod je Maybelline Colordrama karmin u olovci.u nijansi 420 In With Coral. Lepa intenzivna koralna boja koju jedva čekam da isprobam, jako me zanima koliko je postojana. Inače, cena joj je prilična, 6,35 EUR. Iznenadila me je ova cena, zato što sam čitala da u Srbiji koštaju oko tri puta manje.


Iz Catrice LE Feathered Fall sam uzela samo ovaj lak i mono senku za oči. Lak je predivan, slika uopšte ne prikazuje njegovu lepotu. U pitanju je crni lak sa dosta ljubičastih, zelenkastih I srebrnih čestica. Iako nisam ljubitelj tamnih lakova, ovaj sam morala da uzmem. Naziv mu je C02 Peackocktail, i spada u ograničenu seriju Luxury Lackuer, a cena mu je 3.45 EUR. Senka je hladna smeđa-bež, sa dosta srebrnog šimera. Naziv joj je Ostrich’s Frock, a cena ista kao i laku.


U Müller-u sam uzela samo ovaj divni Labello Lip Butter sa mirisom kokosa. Obožavam ove butere za negu usana, sve sam ih do sad kupila, ovaj mi je peti i presrećna sam što i njega imam u kolekciji. Jako je kvalitetan sastav, a u poslednje vreme me je opet uhvatila kokos manija. Uz njega sam dobila tester za Maybelline Mat Mousse, u nijansi 30 Sable Sand.


Zatim me je put naveo u Douglas. Tamo uvek volim da navratim, a ovaj put sam rešila da isprobam neke njihove proizvode. Odlučila sam se za mini pakovanja koja se prodaju pod nazivom XSmall Any Size Any Time. Uzela sam dvofazni Gentle Eye Make-up Remover, jer mi  ponestaje sredstva s kojim sam dosad skidala okoloočnu šminku, Vivifying Toning Lotion koji uvek dobro dođe u procesu čišćenja lica, kao i Soft Cleansing Foam za umivanje. Svi proizvodi su bez parabena i radujem se njihovom isprobavanju. Cena im je bila po 2.99 EUR.


U Douglas-u je trenutno akcija, kupiš četiri Artdeco senke, a na poklon dobiješ kutijicu za njih. Kako odoleti takvoj ponudi?! J Odlučila sma se za 02 tamno sivu, 11 bež, 40 zagasitu zelenu i 72 marinsku plavu. Cena svakoj je 4,80 EUR, i sve su šimeraste. Inače sam ja veliki ljubitelj Artdeco kozmetike, samo mi je blog svež, pa nisam do sad stigla da pišem o svim proizvodima koje imam.


Počastila sam sebe još jednim MAC rumenilom, u nijansi Breath of Plum, koje želim već duuugo. Verujem da će o njemu uslediti detaljnija recenzija, pa sad neću dužiti o tome. U Douglas-u je sjajna stvar što, štagod kupila, uvek dobijem gomilu uzoraka. Danas su me počastili sa četiri vaučera kojima ostvarujem popust od po 5 EUR za online kupovine. Dobila sam tester Rijaninog Rouge parfema i kod za besplatno skidanje sa neta njenog albuma, novi Clinique Smart Custom-Repair Serum i novu Estee Lauder Revitalizing Supre,e Globale Anti-Aging CC Crème SPF 10 (kolki naziv božemesačuvaj). Lepo, hvala im baš na tome.


Eto, to bi bilo sve za danas, prilično odužih post. Šta ste lepo vi kupovale u poslednje vreme? Nekako volim da čitam postove o kupovinama, pa se nadam da vam je i moj bio zanimljiv. Uživajte do sledećeg kucanja!



12 comments :

  1. Catrice LE kolekcija je divna, a labello od kokosa planiram nabaviti i sama. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Catrice ima toliko lepe LE, da se svaki put raspametim. Labello u formi butera mi je jedan od favorita.

      Delete
  2. Kod nas je doći do testera "nemoguća misija" :).Artdeco ima lepih stvari,mislim da je (nepravedno) zapostavljen,bar u našoj blogosferi.Koristim njihov Loose Powder,odličan je.Lep post,kao i obično :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala najlepše! Slažem se da je Artdeco prilično zapostavljen, iako je fenomenalan brend odličnog kvaliteta. Verujem da je razlog tome što štandovi postoje samo na pojedinim mestima, nema ih u drogerijama u koje svraća većina. Imaju najbolji odnos cene i kvaliteta.

      Delete
  3. Upravo držim anti-stress Schaebens masku za lice sa lavandom :). Maskice su sjajne za tu cenu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Volim lavandu, ali je nisam sretala već neko vreme. :) Jeste, odlične maske, a veoma povoljne!

      Delete
  4. Maybelline Color Drama olovke 6 i kusur eura???? Ja sam ih u Srbiji placala 199 din sto je oko 1.5 euro!!! Da izvozimo? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, potpuno šokantno! Gledala sam tvoj video i sedam komada koje držiš u ruci, pa rekoh sebi-dobro, dosta mi je jedna :D Inače su ovde inače nešto skuplji L'Oreal i Maybelline, ali baš ga preteraše sa cenom ovog ruža.

      Delete
  5. Replies
    1. Hhhh, drago mi je da ti se dopada :D

      Delete
  6. Uff, ovo je jedan jako dobar shopping :D Stvarno mi se sve redom sviđa ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da se i tebi dopada :D Najbolje od svega je što to sve sad gotovo religiozno uzimam u ruke i samo ponavljam kao mantru - joj što volim kozmetiku!

      Delete