Thursday, October 2, 2014

Essence jesenji mat karmini


Pozdrav svima! Zagazili smo u jesen, pa imam za danas spremljenu priču o još jesenjih noviteta. U pitanju su još dva nova Essence karmina iz linije longlasting lipstick. Pronašla sma ih u Müller-u u Beču, zajedno sa crnim karminom, koji sam po drugi put preskočila. Nazivi ovih karmina su 17 I Love Cake Pop i 18 Matt Wanted.


O ambalaži neću dužiti. Prepoznatljivo crno pakovanje od 3.8 g, sa središnjim obručem u boji ruža. Cena-prava sitnica, 2.25 EUR. Kao što sam već pisala, dugotrajnost varira u zavisnosti od nijanse, ali sam generalno zadovoljna ovom linijom ruževa. Prijatni su mi na usnama, ne isušuju ih, a traju sasvim pristojno. Neki duže, neki kraće, nekad više pričam, nekad nešto žvaćem, pa pojedem i ruž, ali sve skupa, meni su odlični. (Moram da napomenem da ja i nisam baš neka osoba za karmine. Moj naglasak je na očima, a na usnama često i samo balzam prolazi.)


Elem, I love Cake Pop, pored slatkog naziva, ima i finu boju. Volim sve vrste rozih nijansi, a posebno ove „mesnate“. Doduše, ovo nije prava mauve boja, jer ima u sebi neki jarki ton, ali je svakako blizu boji mojih usana. Topla je, tamnija, kremasta, pogodna i za dnevne i za noćne varijante. Veoma je lepo pigmentovana, lepo prekriva usne i ne skuplja se u linijama. Finiš je polu mat. Doduše, moram za nju da primetim da nije postojana koliko i sledeća nijansa koju sam uzela.


Matt Wanted ima genijalan naziv i zaista je novi most wanted hit među Essence karminima. Ovo je divna tamno crvena/bordo boja koja, za razliku od Adorable Matt, sadrži dosta smeđe u sebi. Prigušenija je, tamnija, ali opet divna na usnama za ovo doba godine. Adorable Matt je trunčicu krvavija i meni malčice lepša. Kako bilo, obe su divne i veoma postojane, i vrlo lepo im pristaje mat finiš. Na slikama možete da vidite  swatch-eve oba današnja ruža.


Nadam se da vam se dopadaju, uživajte do sledećeg posta!


8 comments :

  1. Matt Wanted mi se sviđa, a slažem se sa tobom da mu je naziv genijalan :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je,a mislim da bi tebi lepo stajao. Stvarno se pitam ko im smišlja nazive :)

      Delete
  2. Od ova dva bih definitvno pre izabrala Matt Wanted :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, pa kažem ja da će Matt Wanted postati pravi hit sezone! :)

      Delete
  3. Replies
    1. Jeste zaista, lepa bogata boja koja, mislim, stoji većini.

      Delete
  4. Imam dva ruža iz ove linije <3 Nijanse i mazivost su zaista odlični, ali meni jako, jako kratko traju na usnama pa mi koriste tek za kraće odlaske u grad.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se, tekstura im je super, a što se trajnosti tiče, zavisi kako ti se sa kojom nijansom posreći. Ja nisam preterano zahtevna kad su ruževi u pitanju, pa mi ovi odgovaraju.

      Delete