Sunday, November 23, 2014

Catrice made me blink - šminka za oči


Zdravo devojke! Obaveze mi nisu dozvolile da ranije pišem, ali zato je tu dobro staro nedeljno veče. Još u prethodnom postu sam spomenula da imam neke Catrice (a koje druge?! J) stvarčice da podelim sa vama. Po svoj prilici, neću se obuzdati dok ceo Catrice štand jednog dana ne preselim u svoju kuću. Na slici možete videti šta mi je sve nedostajalo u kolekciji, pa ga sad imam.


Novitet u mom kovčežiću sa šminkom su vešačke trepavice. Imam prirodno duge i guste trepavice, ali rešila sam da okušam sreću i sa veštačkim, da vidim na šta bi to ličilo. Kupila sam četiri vrste trepavica i ne umem da se odlučim koje su mi od kojih lepše. Sve su upakovane u stabilnu prozirnu plastičnu kutijicu sa filigranskim motivom. Uz trepavice dolazi i mala tubica lepka. Cena im je nešto oko 5 EUR.


Pojedinačne, Lash Couture Single Lashes, dolaze u tri veličine i ima ih ukupno 30. Za njih sam dosta pohvala pročitala na netu i jedva čekam da ih probam.


Lash Couture Natural Definition Lashes sam probala i dopale su mi se, jer su najdiskretnije od svih ponuđenih i mogu da prođu i za dnevne varijante. Dodaju volumen, a nisu upadljive. Preporuka.


Lash Couture Smokey Eyes Volume Lashes su mi totalni hit. One su najlepše urađene, sofisticirane i zavodljive. Naizmenično su raspoređene kraće i duže dlačice koje dobijaju na gustini i dužini od ugla oka ka spoljašnjem uglu. Prelepe su i mislim da će dati dodatni šmek inače senzualnom zadimljenom pogledu.


Lash Couture Classical Volume Lashes su najgušće od svih koje sam kupila. Nisu previše dugačke i veoma povećavaju volumen, kao što im ime kaže. Prezadovoljna sam svim trepavicama, samo mi se trepće i namiguje sad sa njima.


Catrice Lash Applicator je, takođe, pronašao mesto u mom neseseru. Mislim, kako da imam gomilu trepavica, a da ne isprobam i aplikator za njih?! Jako je zgodan, lepo leži u ruci, i zaista olakšava nanošenje trepavica. Bolje nego da se smaram sa prstima i pincetom. Cena mu je isto nešto oko 4-5 EUR bila.


Na slici možete videti „maskaru“ za obrve, lepak za trepavice i belu maskaru LashBoost za negu i povećanje volumena trepavica. Eyebrow Filler predstavlja dupe za Benefitov, mada ja nisam nešto ekstatična po pitanju njega. Mislim da bi bio solidan devojkama koje imaju prirodno retke i svetle obrve. Drži ih svakako na mestu i pomaže u definisanju, ali moje su neuobičajeno tamne i guste za jednu plavušu, pa mi ipak ne odgovara ovaj tip proizvoda, radije se družim sa olovkama ili senkom za obrve. O lepku za trepavice nemam šta posebno da kažem, lepo pakovanje, lepe boje, lepo radi svoj posao. Međutim, bela maskara LashBoost je genijalna! Kod Ana2Cats na blogu sam videla MAC maskaru iste namene, ali nije mi se izdvajao toliki novac. Ova Catrice je presavršena! Košta oko 5 EUR i fantastična je. Kad se namaže, ostavlja beo voskast sloj po trepavicama, i odmah za njom se nanosi (bilo koja) maskara. Produži trepavice, popuni ih i traje ceo božiji dan. Rado je trošim i kupiću sigurno opet. Sjajan, a pristupačan proizvod!


Na kraju je tu Absolute Matt paleta senki. Kako je Urban Decay izbacio Naked Basics 2 paletu, zavladala je sveopšta pomama za mat senkama. Nisam još kupila UD, a kod Mateje na blogu sam čitala samo hvalospeve za ovu Catrice 010 Eyes Wide Matt, pa sam je brže bolje zgrabila. Neću o njoj više govoriti u ovom postu, jer ću joj najverovatnije posvetiti poseban tekst.


Nadam se da vam se dopadaju moji noviteti. Puno vas pozdravljam i želim vam prijatno veče i uspečnu radnu nedelju!


12 comments :

  1. Baš si lepe stvari našla. Ove ređe trepavice su baš u mom fazonu, a vidim i da ću drugaricu da cimam da mi uzme tu belu maskaru.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bela maskara je sjajna, i otići ću po još jedan primerak. Vidim da i Essence ima ređe trepavice, kao i pojedinačne, možda su dostupne i u Beogradu-Srbiji.

      Delete
  2. Replies
    1. Aplikator je prilično ygodna stvarčica, preporučujem.

      Delete
  3. Super post. :) Gde u Beogradu ima da se kupi Catrice? Nisam nikada probala a volela bih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Nažalost, Catrice ne postoji u redovnoj prodaji u Srbiji, možeš jedino da pogledaš na sajtu mojekrpice.rs, ili da zamoliš nekoga da ti donese iz okolnih zemalja.

      Delete
  4. Divni su im novi proizvodi. Da se dokopam duplog standa, ne znam sta bi bilo. :D
    Super si se ponovila. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se dopada. Jao, dupli štand je moja boljka, tačno bih volela jedan u kući da imam. Neću se smiriti dok sve ne pokupujem.

      Delete
  5. Trepavice su sjajne, a i ova bela maskara deluje super. Post je extra! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Sve preporuke za trepavise i maskaru!

      Delete
  6. Beautiful blog, sweetie! :)

    I would like to invite you to my blog as well! I would be so happy if we support each other on GFC, Facebook and maybe Bloglovin!
    Do it and let me know! xx

    Blog | Facebook Page | Bloglovin | Instagram

    ReplyDelete
  7. dosla s namjerom da vidim novitete, kad nema novih postova :( :D nema veze, pisi kad uhvatis vremena. Smokey volume su mi najljepse trepavice, aplikator i lash booster su mi jako zanimljivi, a mat paleta je lijepa jako, iako ne mislim da cu je kupovati, kupila sam dosta inglot sjenila u slicnim nijansama, prezadovoljna sam. ionako je nema kod nas, sve da se i predomislim :D

    ReplyDelete