Wednesday, November 12, 2014

Catrice Ultimate Stay karmini


Pozdrav devojke! Ko o čemu – ja o Catrice proizvodima! Ponoviću, najveće iznenađenje za mene je otkriće ovog brenda. Nema šta nisam probala, a danas je na redu priča o ruževima koji su relativno novi, ima ih samo u Mülleru, na duplom štandu i pripadaju liniji Ultimate Stay.


Dolaze u savršenom metalnom pakovanju mat crne boje, koje je nešto uže i deluje luksuzno. Na njemu su utisnuta sjajna slova sa Catrice natpisom. Pakovanje sadrži 3 g proizvoda, a cena je 4.95 EUR. 


U ponudi se nalazi 12 nijansi, a ja sam sebi kupila prvo tri koje sam već spomenula, pa sam skoknula kasnije po još tri jer su karmini prefantastični.


Ultimate Stay ruževi imaju jako prijatan sladak vanilast miris koji nije preintenzivan i podseća na miris MAC karmina. Izuzetne su pigmentacije. Postojanost na usnama zavisi od boje, tako da nude ruževi nešto kraće traju, a ružičaste i crvene nijanse su postojane dobrih 4-5 sati, ako se ne jede. Nakon toga ostavljaju stain. Tekstura im je nešto suvlja u odnosu na Essence longlasting ruževe. Nisu toliko kremasti, mada se jako lepo mažu i ostavljaju punu boju na usnama jednim potezom. Finiš im je satensko-mat. Veoma su prijatni za nošenje i ne isušuju usne. Zaista su za svaku preporuku, a i izbor nijansi je čirok, pa svako može da nađe nešto za sebe. Ultimate Stay karmini su, inače, potpuno ravno i koso sečeni, bez zaobljenosti koja karakteriše večinu karmina. Ja nemam nikakve probleme prilikom nanošenja, mada svejedno volim usta da oivičim olovkom za usne u odgovarajućoj boji.


Boje za koje sam se odlučila su sledeće:
030 Wood you love me, koji predstavlja nešto tamniju, toplu, zagasitiju braonkastiju nude boju. Mene podseća na karamele.


040 NUDEtrition, genijalnog naziva, je prava čista nude boja, neutralna i nosiva tokom dana, uz nešto naglašeniju šminku na očima.


060 Floral coral je prekrasna mauve nijansa sa primesom koralne. Ona je na savršenoj sredini između neutralne i izazovne, nju sam dosad najviše koristila i apsolutno je najpogodnija i za dan i za veče. Verujem da bi se većina devojaka pronašla u ovoj boji.


090 InCORALbly pink je još jedan karmin sa simpatičnom igrom reči. Ovo je upadljivija pink nijansa sa dozom koralne, vesela je i podiže raspoloženje. Nju koristim kad želim da postignem nešto sočniji i ženstveniji izgled usana.


100 Red red shine je divna crvena, sa sitnim decentnim šimerom koji se gotovo i ne primećuje na usnama. Prava lepa crvena boja koja ne ostavlja nikoga ravnodušnim.


120 Looks like coral je još jedna koralna boja u mojoj kolekciji, koja je zapravo najviše koralna u poređenju sa prethodno spomenutim. Slična je sa InCORALbly pink, samo što je u njoj dominantniji narandžasti ton.Ovo je boja koju ću rado nositi u proleće. Ona takođe sadrži gotovo neprimetan šimer.

Na slikama ispod možete da vidite svočeve na ruci svih šest nijansi.



9 comments :

  1. Bas su lepi. :) Prva tri su po mom ukusu. ;)

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. I ja ga obožavam, trenutno samo njega koristim. :)

      Delete
  3. odusevljena sam blogom, super si. :) samo nastavi tako da nas obavestavas o novitetima u svetu kozmetike :) puno pozdrava iz Beca :)

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znam kako se osećaš, ni meni nije jasno zašto nema svuda dupli stalak, a posebno mi nije jasno što ih ne uvoze u Srbiju...

      Delete
  5. 030 i 040 nisu nijanse koje volim, dok ostale nijanse kod mene uvijek prolaze :) Jako lijepe nijanse, ali i pakovanje je simpatično. Šteta što su dostupni samo u Mülleru.

    ReplyDelete