Sunday, November 9, 2014

Catrice Check & Tweed kolekcija


Zdravo svima! Krajem septembra se na Catrice štandu pojavila privlačna LE posvećena Londonu, pod nazivom Check & Tweed. Lajtmotiv je bila tartanska šara koja neodoljivo podseća na Burberry.  Naravno, Catrice je cenovno daleko pristupačniji brend, mada je pomenuti dezen dao celoj kolekciji izvesnu dozu prefinjenosti. Odlučila sam se za samo dva proizvoda – paleticu pečenih senki za oči i posvetljujući puder.



Kao što možete videti na slici, oba proizvoda su prelepa! U ponudi su bile dve paletice senki, a ja sam se odlučila za ovu sa zelenom bojom, koja se zove C01 London’s eye. Za one koji nisu upućeni, London’s eye je najpoznatija panorama koja se nalazi blizu Waterloo stanice, uz Temzu, i sa koje se pruža savršen pogled na grad, Vestminstersku opatiju i Parlament. U ovom slučaju, Catrice je za paletu senki upotrebio genijalnu igru reči. Hajlajter, opet, ima u sebi karirani dezen i u dve je boje, mlečno - i rozikasto - bež. Oba komada šminke su koštala nešto ispod 5 EUR, ako me sećanje služi. O kvalitetu ne treba posebno da pričam, jer je Catrice stvarno jedan od najboljih drugstore brendova koje sam imala prilike da isprobam.


Highligting powder C01 Flag The Union Jack je upravo više puder nego hajlajter. Divne je svilene teksture i fine izrade. Tanji, rozikastiji deo sadrži jako sitan šimer, koji se, takoreći, ne primećuje kad se proizvod zahvati četkom. Ne koristim ga za posvetljivanje, već kao transparentni puder pri kraju šminkanja. Jako je diskretan, a da licu „ispeglaniji“ i čistiji izgled. Iskreno, nije mi bio neophodan u kolekciji, ali sam stvarno slaba na ovako lepe proizvode. Pogledajte samo tu divotu!


Ovo je jedan od onih koje mi bude žao da trošim. Pošto je boja prilično neuhvatljiva, nije mi bilo druge nego da pređem prstom preko, tako da na slici možete videti kako izgleda zahvaćen i neizblendan. 


London's eye paleta je, već, super pigmentacije i super je upotrebljiva. Čine je četiri senkice, okrugle, pečene i zgodne za kombinovanje. U pitanju su nežna šimerasta bež, svetlo roza, takođe sa šimerom, mahovinasta zelena i topla smeđa. Preko njih se nalazi zaštitna plastika, što je detalj koji mi se veoma dopada.


Senke nisu previše čvrste, tako da dolazi do trušenja kad se koristi četkica, ali meni to ne smeta. Zelena je malo problematična, u smislu da ima mat završnicu, što nije problem, već tako mat, izblendana, vuče na sivo. Lepše izgleda u kutijici nego kad se upotrebi. Sa njom treba biti oprezan, upravo zbog tog sivog podtona. Preostale tri boje su savršene. Šimer nije prenapadan, nemaju tzv. metalni efekat, i mogu se lako koristiti za potrebe dnevnog šminkanja. 


Naravno, moguće je sve boje koristiti i u vlažnoj varijanti, za dramatičniji izgled, mada ja to nikad ne radim. Svetla bež je idealna za uglove očiju, kao i za ispod obrva, a roza i smeđa se nadopunjuju za šminkanje kapka. Zelena je zgodna za senčenje spoljašnjeg ruba oka. Sveukupno sam veoma zadovoljna njima i rado ih koristim. Svaka senka ima 1 g.



Kako vam se dopadaju ove stvarčice o kojima sam danas pisala? Da li je Check & Tweed kolekcija stigla u vaše drogerije? Želim vam prijatan ostatak popodneva.

1 comment :

  1. Mnogo mi se dopada ova paleta, boje su bas za ovu sezonu. Moracu da pocastim sebe :)
    P.S. Blog ti je sjajan!

    ReplyDelete