Thursday, November 6, 2014

Essence - new in


Zdravo svima! Ponovila sam se prošle nedelje sa nekoliko stvarčica iz Essence i Catrice asortimana, i mogu vam reći da sam prilično zadovoljna. U okviru današnjeg posta ćete videti šta imam novo kada je Essence u pitanju, a Catrice će sačekati neki drugi dan.


Kao što se može primetiti sa slike, zvezda kupovine je Essence Longlasting lipstick u nijansi Black Gossip. Konačno sam se odvažila da ga kupim! 


Svaki put kad bih otišla u Müllersam ga uzimalastavljala u korpui vadila iz nje. Mislim, crni karmin! Gde se to, zaboga, nosi? Toliko alternativna nisam, ali me je snažno privlačio baš zbog svoje neuobičajenosti. Danas rekoh sebi nek ide život, i donesoh ga kući konačno. Šta reći za ovaj karmin?! Crn je k'o sam đavo. Čak mu je i naziv Black Gossip nekako mističan i tajanstven, a i ne sluti na dobro. Sve u svemu, karmin je strava, a i ove jeseni i zime su popularne te tako tamne i mračne boje. Tekstura mu je kremasta i prijatna na usnama, a i ne isušuje. 


Boja se ravnomerno nanosi, ali preti da se razmaže preko ivice usana, ukoliko se ne koristi – crni krejon! Finiš mu je polu mat, a vremenom se i to malo sjaja pojede, pa baš deluje mat, ali se prirodna boja usana nazire ispod. Sve u svemu, jako je čudan i definitivno je samo za noć veštica, bar što se mene tiče. Sjajan je za look a la Mortiša Adams! 


Drago mi je što sam ga uzela, totalni je trip naneti ga umesto nekog finog ružičastog ženstvenog karmina.


Uzela sam i ove tri četkice za oči. Realno, četkica mi nikad dosta, a ove su toliko jeftine bile, oko 1.5 EUR, da sam ih samo strpala u korpu. U pitanju su četkica za blendanje senke, korisna naročito za smokey eyes, široka četkica za nanošenje senke na kapak i kosa četkica za precizno nanošenje ajlajnera, ili za popunjavanje obrva. Ja treću koristim pretežno za obrve. Sasvim su fine sve tri, i preporučila bih ih svima.


Tu su i ove dve olovke iz LE Hello Autumn. O pomenutoj kolekciji sam već pisala, a kad sam spazila da je kolekcija još uvek u prodaji, bilo mi je žao da propustim ove dve olovke. Čitala sam po blogovima reči hvale, a sad kad sam ih probala, i sama bih ih preporučila. Vrlo sam zadovoljna čto su u pitanju baš moje nijanse, koje rado i često nosim. Smeđa je 01 Leaves are the new beef, a zelena 02 Charlie seen in green. Nisu meke kao olovke za oči iz redovne prodaje, super su pigmentisane, a imaju i sunđerčić za razmrljavanje. 



Prilično su postojane na kapku. Utisak mi je skroz pozitivan i ukoliko su i vaše boje, potražite ih kad se kolekcija pojavi u prodaji.


Iako sam sebi bezbroj puta rekla da nema više kupovine lakova, pokleknula sam i donela kući ova četiri. Nisma preveliki ljubitelj Essence lakova, jer mi se nisu pokazali kao naročito kvalitetni. Izbor boja je fenomenalan, ali mi se zgule u roku od odmah. Ovde prikazani su 197 Caramel brownie i novitet 186 Polka Holga iz Color & Go linije, kao i holografski 22 I <3 magic i šljokičavi 25 live, laugh & party, oba iz Effect nail polish linije. Prva dva laka su se pokazala kao sasvim solidna. Caramel brownie je tamno braon boja sa mnogo šimera. Osnova laka je dobro pigmentisana, tamna, zadimljena braon boja. Srebrni šimer čini da lak deluje hladniji nego što zaista jeste. Jako se lepo maže i relativno brzo suši. Dopada mi se i vidim da ću ga često nositi ove sezone. Polka Holga je sjajna crveno narandžasta boja, ili bolje narandžasta sa kreolskim finišem. Jako je lepa i upadljiva. Tekstura je nešto tečnija, i potrebno je bar tri sloja za punu prekrivenost i postizanje prave boje. Kome nije teško da se muči sa mazanjem sto slojeva, nek pogleda ovu boju, jer je stvarno prijatna za oko, a pomalo je i retro. Dalje, I <3 magic je genijalan! Pravi holo nadlak koji svakom laku pruža dubinu. Sačinjen je iz sitnih raznobojnih čestica i mene je oduševio. Umereno brzo se suši. Ja sma ga nanela preko običnog crnog laka i dobila sam fenomenalan holo efekat. Preporuka. Poslednji u nizu je Live, laugh & party. Osnova je jelly ljubičasta boja sa plavim, žutim, pink i belim šljokicama. Šljokice su šestougaone, tufnaste i prugaste. Veoma mi se dopao u bočici, ali mogu vam reći da ne valja ništa. Jelly baza je jako retka, a čestice imaju tendenciju da se stalože na dnu i nema sile koja bi ih odlepila odatle. Tresla sam bočicu, vrtela je, postavila naopako, ništa, ni makac. Ono malo šljokica čto se pokupi četkicom se teško lepi za nokat, uglavnom ostaju na četkici. Baš mučenje. Na sve to, jelly baza rastvaraboju preko koje se nanosi, pa ostaju goli vrhovi nokta. Ne dajte se prevariti kao ja, već ga slobodno zaobiđite ako ga sretnete.



Da li vam se dopadaju noviteti? Želim vam svima prijatno veče.




12 comments :

  1. Jao, taj crni karmin će me progoniti, odnosno činjenica da ga kod nas nisu uvezli.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, znam da ga odavno želiš. I ovde ga ima samo u Muelleru, nisu ga ubacili u DM iako su povecali stand u njemu, ili u Rossmann. Ako ne uspeš da ga nabaviš, uvek ti ga ja mogu doneti. :)

      Delete
  2. Super noviteti!Ove jeseni mi se posebno dopadaju šljokičavi lakići,moraću se i ja ponoviti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se sviđaju. Ima baš lepih na oko lakova sa raznim efektima, ali ja ne bih više eksperimentisala. :)

      Delete
  3. Karmin je lud, ali samo za gledanje :D Mada, uvek moze da ti bude baza za crnu senku :D
    Pre nego sto sam procitala sta imas da kazes na temu lakica, zaljubih se u ovaj sto si rek;a da je najgori. Bas steta, a lepo izgleda na noktima.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma samo kad sam ja umirila želju da ga kupim. :) Vidiš, probaću to što si rekla za bazu.
      Meni se mnogo dopao taj šljokičavi, ali ništa ne valja. Dobro, bar nije bio skup, oko 2 eur, nije prevelika šteta.

      Delete
  4. Karmin je super ali ga nikada ne bih nosila, iskreno ne razumem njegovu poentu sem za neke posebne look-ove na primer za noc vestica ili neke maskenbale. :D Poslednji lak je predobar :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne znam, ja se ne bih usudila da ga prošetam kroz grad, ali sam naprosto morala da ga uzmem.:)
      Jeste, privlačan je na oko, međutim, jako mu je loša formula. :(

      Delete
  5. Meni se dopadaju olovcice. :) Bas su lepe boje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Olovke su super! Drago mi je da ti se sviđaju. Boje su mi super, često ih nosim i vrlo sam zadovoljna.

      Delete
  6. Lakovi su divni, a ruz mi je totalno cudan, ne bih se usudila :D

    ReplyDelete
  7. Drago mi je da ti se dopadaju lakovi! Što se ruža tiče, ne usuđujem se ni ja, samo ga posmatram :D

    ReplyDelete