Sunday, November 2, 2014

Recently purchased products


Zdravo svima! Nedavno sam kupila neke stvarčice, pa bih podelila sa vama svoje utiske o njima. Kao što vidite na slici, u pitanju su Maybelline Fit Me Anti Shine Stick i najnoviji Baby Lips Electro balzam za usne u nijansi Strike A Rose, kao i Essence Multicolor Blush iz LE Rock Out.


Svima je dobro poznata pomama koja je zavladala oko Maybelline Baby Lips balzama za usne. Prošle godine sam kupila ovu mazalicu za usne u nijansi Peach Kiss i nije mi bila loša, ali nije mi bila ni spektakularna, jedino što mi se pakovanje baš dopalo. U DM-u sam naletela na ovaj neonski balzam i uzela sam ga, jer me je, naravno, privuklo pakovanje. Pored Strike A Rose, postoji još pet boja - pink, ljubičasta, narandžasta, zelena i žuta, mada ove dve poslednje nema u Nemačkoj da se nađu. Sve su blješteće i neonske. Ovaj efekat nije uočljiv na usnama, već ostaje sasvim blaga boja, jer je balzam veoma prozračan. 


Meni se nijansa Strike A Rose baš dopala, jer je predivna koralna. Miris je lep, kao kod voćnih bombona, ukus nema, a ne radi ništa od stvari navedenih na pakovanju. Nit omekšava, nit hidrira usne, a posebno ih ne regeneriše. Osećaj je neprijatan već posle nekih pola sata od nanošenja, imam utisak da ovaj balsam ima isušujuće dejstvo. Naglašava suva mesta I uvlači se u linijice na usnama. Takođe, previše je masan i razmaziv za moj ukus, više mi prijaju nešto tvrđe teksture.  


Anyway, ne bih ga ponovo kupila i verovatno ću ga proslediti dalje, jer mi ne odgovara, mada ne isključujem mogućnost da bi nekom drugom mogao da bude ok. Cena mu je 2.45 EUR.


Maybelline Fit Me Anti Shine Stick mi se učinio zanimljivim, a kako već imam tečni Fit Me puder kojim sam zadovoljna, reših da isprobam i ovaj proizvod. Sam stik dolazi u pakovanju od devet grama, i ima silikonsko jezgro obrubljeno puderom. Ima zaštitnu nalepnicu, što mi se dopada. Nijansa je najsvetlija Classic Ivory 120 Vanille


Nanosila sam ga tako što ga namažem direktno po licu, pa izblendam četkom. Veoma se fino maže i blenda, lagan je, a efekat mu nikako nije mat, već dewy. Tekstura je prilično glatka i silikonska, međutim, nakon nanošenja, osećaj mi je nekako klizav na licu. Kao da bi i blago dodirivanje moglo da ga skine sa kože. Setovala sam ga transparentnim puderom, mada i dalje taj osećaj klizavosti postoji. Lice izgleda lepo i sveže, čak je puder i odličan za slikanje, ali ne traje dugo na licu. Četiri do pet sati, i onda nekako spadne. 


Ne znam zašto u nazivu ima anti shine, jer ovo nije puder za masnu i kombinovanu kožu. Da se ne setuje, mislim da bi se odmah prosijalo. Ispod njega sma koristila Artdeco bazu. Pokrivanje mu je slabije, sa nadogradnjom je u najboljem slučaju srednje. Ovo je ok puder za nekoga ko nema veće nepravilnosti na licu i koristan je za neke kratke dnevne izlaske iz kuće, ali nikako ne bi izdržao da nosi celodnevnu šminku. 


Zadovoljna sam nijansom, jer se sasvim lepo slaže sa mojom bojom kože. Cena mu je bila oko 10 EUR.


Za kraj današnjeg posta je ostalo Essence višebojno rumenilo iz LE Rock Out, u nijansi 01 Global Icon. Kao što vidite, baš je slatko i dopadljivo. Jedino mi se ono dopalo iz cele LE, mada nije da mi treba još neko rumenilo u kolekciji. Ima 6.3 g i koštalo je oko 3.5 EUR. 


Čine ga bledo roza, pink i lila. Tekstura  mu je nežna i svilenkasta, nije previše pigmentovano i iskrena da budem, mislim da ovo nije rumenilo, već hajlajter. Prilično je svetlucavo i prozračno. Ni njega neću zadržati, već će se naći neko kome ću ga pokloniti. Simpatičnog je izgleda, na koži deluje lepo, ali imam hajlajtera i previše.


To bi bilo sve za ovo nedeljno popodne. Uživajte do sledećeg kuckanja!

10 comments :

  1. slazem se za sve sto si rekla u vezi baby lips-a, nimalo ne njeguju, ja sa njima imam samo osjecaj masnoce na usnama, to kod mene vrijedi za sve osim peach kiss koji moze proci :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, a vidim da sada ima još devojaka koje dele naše utiske. Sa tim peach kiss smo imale sreće, mada ovo ne bih preporučila devojkama da kupuju.

      Delete
  2. obožavam fit me stickove za konturisanje! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tačno, mogli bi i za konturisanje da se upotrebe, mada mislim da neću kupovati tamniju nijansu da bih to isprobala.

      Delete
  3. Jako mi je zanimljiv ovaj Maybelline stick. Nisam ih vidjela kod nas, ali kad stignu definitivno bi volila isprobati. Ja sam totalno luda za baby lipsevima..Mislim da ih imam jedno 8-9 :D nisu ni meni nista spektakularno, ali mi je pakovanje preslatko, plus miris. A i za ljeto su mi taman.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne znam koji je tvoj tip kože, ali mogu ti reći da ovaj Fit Me stik uopšte nije loš, kad se čovek navikne na neobičnu silikonsku teksturu. Za bejbi lips se slažem da imaju super dizajn, ali ne bih više davala novac na njih, Nivea lip butter je nemerljivo bolji, a cena je slična.

      Delete
  4. Nisam vidjala Fit me korektor kod nas, šteta pa ni Essence rumenilo nije stiglo. :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam znala da Fit Me stika nema, jer je ovde u prodaji baš dugo, još od pre nego što se pojavio Super Stay, a on se pojavio još u leto 2013. Verujem da će ga uvesti, a Essence Rock Out kolekcija stiže u Srbiju, koliko sam ja obaveštena.

      Delete
  5. Meni se bas dopada rumenilo, stetea sto ga kod nas nema.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Simpatično je, a koliko sam pročitala, planira se da Rock Out kolekcija stigne na prostore bivše Yu.

      Delete