Saturday, January 3, 2015

Baleine zimske čarolije - buteri i kreme za telo


Drage moje, srećna vam Nova 2015. godina! Poduže me nije bilo, imala sam vrlo dinamične nedelje i mnoštvo obaveza, a kad sam poželela da se javim sa novim postom, lepog vremena ni za lek. Da je bar bilo snega, međutim jok, samo kiša i sivilo. Moram da se izvinim što su slike tamne i pune senki, jednostavno nemam mogućnost bolje da napravim, a žao mi da čekam proleće da bi na blogu osvanuo nov post. Elem, u skladu sa zimom i hladnoćama, okupila sam svoje omiljene Balea proizvode za negu koji mi greju ove sive dane. Kao što vidite, na gomili su, pored medenjaka, Balea mazalice i sredstva za uživanje prilikom kupanja.


Hit ove sezone je ovaj divni puter za telo sa mirisom lešnika. Zgrabila sam ga čim je osvanuo na polici DM-a i rado bih zalihe napravila. Buter je divan! Miris mu je neutralan i lešnikast :). Bila sam, u prvi mah, iznenađena što su se odlučili da naprave ovakav proizvod, jer sam veliki ljubitelj badema i njegovog aromatičnog, slatkastog mirisa. Lešnik je nešto potpuno drugačije. Umeren je, ljubak i podseća na topinge za kafu. Veoma mi se dopada. Ne samo što fino miriše, već i očekivano dobro neguje. Kožu čini nežnom i mekom zahvaljujući ulju lešnika.Tekstura mu je gusta i puterasta, jako se lepo topi i razmazuje pod toplinom ruku i odlično se upija. Ne ostavlja lepljiv trag i miris ne postaje zagušujuć vremenom. Ovaj proizvod komotno može da parira The Body Shop buterima, a cena mu je nešto oko 3 evra.


Moj omiljeni Balea buter svakako je i kakao buter. Njega imam od prošle zime i sad je konačno gotov. Nije mi se dalo da ga mažem po letnjim danima. U svakom slučaju, tekstura mu je divna, poput gore spomenutog lešnika, a miris je jestiv i čokoladan. Obožavam ovakve gurmanske mirise. Čini mi se da je nešto masniji od lešnika, ali svakako pruža odličnu negu. Jedino što mislim da ga povlače iz prodaje.


Velika bogata krema za telo sa šea puterom mi zauzima mesto na polici već mesecima, jer je bukvalno nepotrošiva. Miris mi se ne dopada nešto posebno, prilično je neutralan, tipičan za šea puter i isparava brzo. Nega je dobra. Lepo nahrani i omekša kožu, mada mu je konzistencija pudingasta. Prilično je vlažna krema, malo je potrebno za nanošenje i brzo se upija. Pakovanje je od pola kile, i više nego izdašno. Mada mislim da neću više kupovati Balea proizvode u ovolikom pakovanju, upravo zbog tog utiska nepotrošivosti.


Za kraj priče o mazalicama, tu je verovatno najpoznatiji Balea LE losion – badem. Doduše, u pitanju je kombinacija mirisa badema i nekog egzotičnog marula oraha, sa 30% negujućih ulja u sastavu. Šta da kažem sem da je ovo moj najomiljeniji ikada losion koji je Balea pustila na tržište. Ni sama ne znam koliko sam tubica potrošila do sad. Ovo pakovanje na slici je prošlogodišnje, i imam još dve tube u šteku, jer sam bila u paničnom strahu da će ga izbaciti iz asortimana, kao čto su već jednom uradili. Oni su ga, međutim, pustili u prodaju i ove sezone, u nešto atraktivnijoj ambalaži, ali ja taj novi primerak nemam. Sam losion je u svakom slučaju isti. Miris je čaroban, kolačast, prava poslastica za sve ljubitelje badema. Nega je izvanredna – vanserijska ako mene pitate! Cena je prava sitnica, manje od 2 evra. Ovaj proizvod je za svaku preporuku i pravite zalihe, ako već niste, nećete se pokajati.


Za usne tu je balzam sa mirisom karamele. Kupila sam ga isključivo zbog mirisa, jer mi nega kod Balea proizvoda za usne nije nešto. Nije loš, za kućnu negu u toku dana obavlja ok posao, mada su mi favorit neki drugi proizvodi za negu usana.


Od stvarčica za kupanje, tu su opet moji omiljeni Balea štapići. O njima sam već pisala u ovom postu, a ova dva slatkiša su varijacije na temu. Žuti je sa predivnim mirisom vanile, a rozi sa nežnim mirisom lotosa. Pružaju zadivljujuću negu, jer oslobađaju ulja u toploj vodi, i koža je sjajna nakon opuštanja u toploj kupci u kojoj su rastvoreni. Meni nije potrebno da nanosim losion nakon korišćenja ovih štapića. (Hmmm, dobro, otkriću vam mali tip, koji nije ništa epohalno, kad koristim štapiće, sipam u kadu i mleko...)


Na kraju, tu je i kockica za kupanje sa mirisom vanile i meda. Slatka stvarčica, zapakovana u mlečnu vrećicu. Cena joj je isto nešto oko 2 evra. Nju konkretno nisam isprobala, ali jesam slične njoj i ok su, mada su mi štapići favorit. U svakom slučaju, ovako nešto može da bude simpatičan poklončić za nekoga dragog.

Da li ste koristile nešto od ovde spomenutih proizvoda? Puno vas pozdravljam i želim vam sve najlepše. Uživajte do sledećeg kuckanja!


14 comments :

  1. Balea maslac za tijelo od lješnjaka!!!!???? Odlično, čim ga vidim kupujem!!! Imala sam i potrošila ovaj od Kakaa, u samoj ambalaži mi je super mirisao, ali na meni i ne baš!! Ali odlično mi je njegovao kožu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kupuj obavezno! Znam, za kakao su podeljena mišljenja, ali meni je divan :)

      Delete
  2. Ovaj butter od lješnjaka mi zvuči odlično i baš me zanima ima li ga kod nas. Ostale tri Baleine mazalice obožavam, pogotovo ovu od badema, divota!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buter je super, a da li je stigao ne znam, u Sloveniji ga ima. Ja mnogo volim Baleine proizvode za telo. Za lice ne baš, ali losioni i buteri su mi vrh. :)

      Delete
  3. Ja da idem da kupim ovaj od kakaa dok nije nestao :P

    ReplyDelete
  4. Ja bas volim njihove losione i buttere, samo ovdje nema dm i bas mi je krivo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joj, znam! Pa šta znam, da ti pošaljem u paketu? :)

      Delete
  5. I ja ću gledati da ulovim novi Balein puter, nadam se da će doći kod nas :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Doći će sigurno! Uvek stignu proizvodi sa manjim zakašnjenjem.

      Delete
  6. Balea puter sa lesnikom je iz ove sezone??? :D Ja ga moram imati!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste! Povukli su kakao i izbacili lešnik! Uzmi ga, super je! :)

      Delete
  7. Obožavam njihove proizvode. :) Losion sa bademom i sama jako volim, a ovi štapići za kupanje predivno mirišu! Nisam videla taj od vanile, ali moraću da ga potražim. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uh, meni je badem čisto savršenstvo, godinama već! Super su štapić, baš začine kupanje. Nadam se da ima vanile, ili bar da će uskoro stići :)

      Delete