Sunday, January 18, 2015

Empties #1


Zdravo svima! Ima vec neko vreme kako sam sakupljala ambalažu potrošenih proizvoda, pa sam konačno imala vremena da to sve uslikam i podelim svoje utiske sa vama. Priču ću započeti sa sredstvima za održavanje higijene. Dove krema za tuširanje sa mirisom pistaća i magnolije mi je bila odlična za kožu. Miris mi se i nije posebno dopao, čudna je kombinacija, prosto se pitam otkud su se setili da iskombinuju pistaće i cveće, ali je nega sjajna. Koža je čista, mirisna, svilenkasta, mada je potrebno naneti losion nakon tuširanja. Toliko mi se dopala Dove kremasta formula da sad samo njihove tučitalice koristim. Cena je 1.25 EUR u DMu. Balea kremasto uljana tuširalica sa mirisom vanile je koštala 0.90 EUR, i iako joj je struktura lepa i nežna, nije ostavila poseban utisak na mene. Vanilu obožavam, ali ova mi je bila nekako slaba i neupečatljiva. Nisam je potrošila celu za tuširanje, već sam je, kad mi je dojadila, koristila kao sapun za ruke. Sličo se desilo i Balea gelu za tuširanje sa mirisom jagode. On je sasvim prosečan, miris se ne zadržava na koži i pomalo je sintetički, nega je nepostojeća, ali ya svrhu čišćenja kože radi posao. Cena mu je 0.65 EUR. Ovaj isti neću kupiti, ali ću povremeno nastaviti da kupujem Baleine gelove, jer imaju stvarno mnoštvo mirisa. Alverde gel za tuširanje Stadt Gefluester je isto nikakve nege, ali je miris božanstven! Predivan, na limun i šećer i kolače. Nažalost, ne zadržava se na koži, ali budi čula tokom tuširanja i stvarno mi je žao što sam ga potrošila, samo zbog tog predivnog mirisa. Cena mu je bila 0.95 EUR. The Body Shop Vanilla Bliss piling sam kupila prošle zime, u okviru praznične kolekcije, i odličan je. Miris je divan, bogata gurmanska vanila kakvu volim, a zrnca za piling su taman po meri. Sjajno sredstvo, ne previše agresivno, za svaku preporuku. Cene se ne sećam, nekoliko evra u svakom slučaju.


DM-ov Jessa losion za intimnu higijenu koristim godinama već. Povoljan, kiselost (pH) mu je prilagođena intimnom području, miris je izuzetno blag, kao i sama formula. Cena mu je oko  1.5 EUR i preporučujem ga. Malizia Bon Bons Mandarino & Zucchero Filato gel za tuširanje je, takođe, sjajan! Sočan, voćan, sa primesom šećera miris koji opija i pretvara tuširanje u zadovoljstvo. Zatim, na slici je mesto našao i Rexona dezodorans. Rexonu ne menjam, jedino pravim varijacije kod mirisa. Ima aluminijumove soli i trista čuda, ali drži znojenje pod kontrolom, naprskam i ne mislim. Ko ne voli aluminijum, neka je zaobiđe. Balea Soft-Öl Balsam mi je divan i jedan je od proizvoda koje godinama kupujem. Ima 40% hranljivih ulja u sebi, predivno hrani i neguje kožu, jedino mu je miris specifičan. Podseća na vanilu, ali nije vanila, i malo je jači, tako da bi osetljivima mogao da smeta. Cena mu je oko 1.70 EUR.

Balea gelove za brijanje rado koristim, o čemu sam već pisala u ovom postu. Potrošila sam ovaj plavi sa mirisom kokosa, i ovaj ljubičasti sa mirisom šumskog voća i odlični su. Em lepo mirišu, em sjajno rade posao. Doduše, umeju da isuše kožu, ali ja svakako nanosim kremu ili losion za telo, pa nemam problem sa suvom kožom. Balea Duschgel Exotic Shower je simpatična stvarčica koja pakovanjem podseća na gel za brijanje ili dezodorans, a ustvari je gel za tuširanje u formi pene. Miris mu je na mango, sladak i veseo. Tu su i dva Balea šampona za suvo pranje kose, jedan iz Trend it up kolekcije sa mirisom šumskog voća, i klasični sa mirisom pudera. U pitanju je, kao što većina vas zna, talk koji se poput spreja nanosi na kosu, protrlja se teme i iščetka. Proizvod koji dobro dođe kad ste u haosu, a vremena za pranje kose nema. Ja sam zadovoljna, mada sam ja plavuša, iskreno, ne znam kako se ovi proizvodi ponašaju na tamnoj kosi.


Od šampona, potrošila sam Baleine iz Professional linije. U ljubičastom pakovanju, sa kofeinom, mi je bio super. Nije mi opterećivao kosu, bila je mirisna i rastresita, opet bih ga kupila. U lila pakovanju je namenjen sedoj kosi, a plavuše znaju za taj trik, jer korišćenjem ovog tipa šampona neutrališe se žuta boja koja se često razvija na plavoj kosi. Odličan šampon, opet ću ga kupiti. Ovaj u žutom pakovanju, namenjen plavučama, je užasan. Njega čak nisam ni potrošila, jer em je neprijatnog mirisa, na hidrogen, em mi je kosa bila sva jadna i zamršena nakon njega. Grozota koju nikome ne bih preporučila!


Poslednja slika sa proizvodima za negu tela sadrži proizvode za ruke. Essence odstranjivač laka za nokte sa mirisom kokosa i papaje mi je bio korektan. Pakovanje je veliko i dugo traje. Miris je lep, koliko to može biti kad je ovakav proizvod u pitanju. Ima tendenciju da isušuje zanoktice, pa svakako treba isprati ruke i namazati kremu. P2 Lift Up concentrat za ruke je sjajan! Poznato je da sam ljubitelj P2 marke, i rado koristim njihova sredstva za negu ruku. Ovo je jedan bogat serum koji se nanosi pipeticom, lepo razmazuje, brzo upija i čini ruke nahranjenim, zategnutim i negovanim. Miris je blago cvetni, nije nešto posebno privlačan, ali je učinak seruma odličan. P2 Ultra rich krema za ruke je isto fenomenalna. Fine je konzistencije, lepo se upija u kožu i kao što joj ime kaže, veoma je bogata. Ovo je sredstvo kojim stvarno možete da razmazite svoje ruke. Iscedila sam i poslednju mrvicu iz tube i opet ću je kupiti. LOccitane krema sa 20% šea butera i vazdušastom formulom je proizvod koji sam sa nestrpljenjem iščekivala i kupila sam ga čim se pojavio u prodaji. A onda sam se grdno razočarala. Formula je vlažna i puna mehurića, kao čto i obećava, mada mi se iskreno ne dopada, a imam i utisak da zbog tih mehurića manje kreme ima u tubi, ali je miris potpuno tragičan, ni moja baba ne bi tako nešto nanela na sebe. Jak, opor, grozan. Za taj novac bolje kupite regularnu kremu sa šea puterom, ili bilo koju drugu sa nekim drugim mirisom, LOccitane kreme su zaista najbolje koje se nude, a ovu preskočite ako je ugledate.

Toliko od mene, drage moje. Imam još potrošenih proizvoda, za negu lica, ali bio bi ovo predugačak post, da sam i o njima pisala. Nekom drugom prilikom. Želim vam da lepo provedete ostatak nedeljnog popodneva. Pozz!

2 comments :

  1. Svašta si potrošila :) Dove gel za tuširanje obožavam, pored standardno odlične testure, miris je predivan :) Bon Bons mi zvuči primamljivo, baš ću ga potražiti.

    ReplyDelete
  2. Gelovi deluju zanimljivo, ali meni je ogranicen izbor jer mi koza reaguje burno na one isusujuce :( Dugo me mami Bonbons kupka, ali plasim se da i ona isusuje ako je poput Baleinih gelova...? Ili ipak nije? :)

    ReplyDelete