Wednesday, March 25, 2015

Catrice Made to Stay Smoothing Lip Polish


Zdravo svima! Ustanem jutros, kiša lije kao kroz levak. Ništa čudno, sumornih dana na pretek. Posle jutarnje rutine koja uključuje preparativu, korektor i puder, uz neutralne senke i malo maskare, tek da ne ličim na čudovište, iskopala sam u kovčežiću sa šminkom fenomenalni Catrice Made to Stay Smoothing Lip Polish. Dovoljno je reći da mi je momentalno obojio i ulepšao jutro. Imam dva primerka, crveni i pink, pa evo mojih utisaka o njima.


Smoothing Lip Polish dolazi u crnoj tubici od 6 ml. Sve postojeće nijanse imaju detalje na tubi u odgovarajućoj boji koja odgovara boji proizvoda. U pitanju je proizvod 3 u 1, koji podrazumeva pigmentaciju ruža, dugotrajnost i visok sjaj. Opravdano je sve što su naveli na pakovanju. Proizvod je fantastičan. Izuzetna je pigmentacija, traje sigurno 8 sati, a u međuvremenu gubi sjaj i ravnomerno bledi, ali se definitivno posle jela i pića zadržava kao mat stain. Veoma je prijatan na usnama, ne isušuje ih i nije lepljiv, a sjaj je zaista visok, poput laka. Divan predivan proizvod za usne koji bih svakako preporučila. Dodatni plus je i aplikator koji je među najboljima i najpreciznijima za nanošenje u odnosu na ostale sa kojima sam se susretala.


Odlučila sam se za dve boje – 050 Megan Fuchsia i 060 Mission PINKpossible. Prva je topla crvenkasta sa primesom koralne, nju danas nosim. Druga je bogata pink sa plavičastim podtonom, veoma atraktivna i uklopiva. Da ne zaboravim, cena je oko 5 EUR.



Da li ste probale ovaj Catrice proizvod, ili već neki drugi koji vas je oduševio kao mene ovde pomenuti? Pozz do sledećeg posta.

3 comments :

  1. Nisam probala ove proizvode, ali nijansa 050 mi deluje odlicno. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je veoma zao sto Catrice nije dostupan u Srbiji, jer su im proizvodi sjajni, a pristupacni. I meni je draza ova 050 nijansa.:)

      Delete
  2. Super izgledaju, ovako čisto od pakiranja, a i čine mi se baš dobri, po tome kako si ih opisala. Nijanse koje si odabrala su totalno moje i vjerujem da ću isprobati bar jednu. :D

    ReplyDelete