Thursday, April 30, 2015

Divni Golden Rose i Don Juan karmini


Zdravo svima! Nisam pisala duže vreme jer je vreme u Nemačkoj bilo jednom rečju užasno, pa mi se nije dalo da napravim iole pristojne fotografije kozmetičkih stvarčica. Ruku na srce, nisam ni preterivala sa kupovinom, kao što sam ranije činila. Međutim, u poslednje vreme, opsesija su mi postali ruževi za usne. Brojne karmine raznih boja i proizvođača sam uvrstila u svoju kolekciju, a danas hoću sa vama da podelim impresije o svojim Golden Rose i Don Juan ljubimcima.


Golden Rose ruževe turskog porekla i Don Juan iz domaće radinosti sam kupila prilikom kratkotrajne posete Beogradu, jer sam po forumu čitala da ih devojke hvale na sva usta. Mogu reći da ih opravdano hvale, mene su osvojili. Golden Rose dolaze u zlatnoj kartonskoj kutijici na kojoj piše da sadrže vitamin E, kao i broj koji označava boju. Pakovanje samog ruža je plastično, crno, sa zlatnim središnjim obručem i zlatnim logom. Nije naročito kvalitetno, krhka je plastika, a i zlatna boja se lako skida. Sadrži 4.2 g proizvoda i koštao me je 190 dinara. Don Juan je sličnog pakovanja, samo sa srebrnim detaljima i ima 4.5 g. Cena mu je bila 170 dinara. Praktično džabe!




Tekstura i pigmentacija su najsjajnija tačka kod obe vrste karmina. Kremasti su, nežni, hranljivi, a opet, ne preterano meki da bi se razlivali preko ruba usana. Obe vrste karmina ostavljaju stain na usnama, nakon jela i pića, tako da se boja ne izgubi do kraja, mada, normalno, izbledi. Izvanredno su prijatni za nošenje i mene nimalo ne isušuju. U zavisnosti od nijanse je prekrivanje ili iz jednog sloja, ili iz najviše dva. Ova lepa nude boja Golden Rose 127 karmina, koja sadrži trunčicu breskvaste nijanse, ima nešto slabiju prekrivnu moć od sva četiri. Za njim sledi Don Juan 72, koji je prelepa hladnjikava pastelna lila, kakva se viđa na tinejdžerkama iz američkih filmova. Šampioni pigmentacije i postojanosti su intenzivniji ljubičasti Don Juan broj 73 i jarki pink Golden Rose 57. Za ovaj poslednji mogu reći d ami se stain nije skinuo cela dva dana, bez obzira na korišćenje sredstava za uklanjanje šminke. Na kraju samo da napomenem da mi se i mirisi obe linije ruževa dopadaju. Golden Rose imaju diskretnu cvetnu notu, a Don Juan se prekrasno oseća na pez bombone.



Da li ste koritile ove karmine i da li ste zadovoljne? Imate li neku nijansu da mi preporučite?

13 comments :

  1. Volim GR karmine, ali još nemam niti jedan Don Juan...
    Od GR ti preporucujem: 98, 118, 116, 56, 53, 113. xD :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taj GR 98 svi hvale, ali nisam uspela da ga nadjem tu gde sam kupovala. Hvala, stavila sam nijanse na spisak.

      Delete
  2. I ja preporucujem ove nijanse sto Ena preporucuje :D i jos ako volis tamnije, super su 73 i 86 :D velvet matte u crvenoj ambalazi su im jos bolji.
    Don Juan nisam imala priliku probati

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vec se radujem sledecoj poseti Beogradu i kupovini pomenutih ruzeva! Uh, velvet matte su fenomenalni; uzela sam nekoliko komada, mozda napisem neki post i o njima!

      Delete
  3. Don Juan karmine jos nisam probala, videcu da li mi se dopada neka nijansa da isprobam. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probaj ih obavezno, neces se razocarati!

      Delete
  4. Imam Don Juan 73 i jako sam zadovoljna :) Sigurno cu nabaviti jos neku boju.. Kod ovih Golden rose mi se ne dopada pakovanje, razdvaja mi se, odnosno ispada deo kojim se odvrce karmin, ako me razumes :D Mnogo su bolji Golden Rose Velvete Matte, ubedljivo najbolji ruzevi.. Preporucujem ti nijanse 01,07,16 i 20. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni meni se ne dopada ambalaza GR karmina, mada ih retko povlacim po torbama. Velvet matte sam probala i odusevili su me, nemam jednu zamerku na njih, a rado cu pogledati nijanse koje si mi preporucila, kad budem u prilici.:)

      Delete
  5. Don Juan još nisam probala, ali GR ruževi su super! Preporučujem 53, 98, 99 i 123, a obavezno pogledaj i druge linije ruževa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala na preporuci, sve sam zapisala, sad mi krivo sto nisam kupila vise u Srbiji :)

      Delete
  6. Ijao ladno imamo iste nijanse DJ :-D
    Ta 73ojka je bolesno pigmentovana, ostaje stain posle nosenja, jedva se skida.
    Pa ti si bas u zaostatku, znaci od Don Juan moras MAT ruzeve da probas, slobodno mogu da kazem da im nema ravnih, bolji su mi i od GR, iako GR veoma volim, a i njih moras mat probati.
    Ja bih mogla da ti preporucim jedno 20 nijansi, zato bolje da cuti moja tastaturica :-D
    Svak dobro i mnogo pozdrava, Alekta :-)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej draga moja! Pa napisi mi u pp sve te nijanse koje volis. Hocu sigurno probati i DJ mat, kad se opet zateknem kod kuce. Kako vidim, pasce i post o GR Velvet matte liniji :D

      Delete
  7. Meni su ovi ruźevi prošlogodišnje otkriće,imam ih nekoliko :98,104,Velvet Matte 09,14,Vision 105,110...Odlične su im i olovke za usta, ali ove novije Dream Lips,topla preporuka :).

    ReplyDelete