Wednesday, June 3, 2015

Catrice 12h Matt Mousse Make Up


Zdravo, drage moje. Kao što je poznato, bar onima koji su dosad čitali moj blog, veoma volim Catrice kozmetiku. Sad da me neko pita koji drugstore brend kozmetike bih mogla da koristim do kraja života, ne kupujući pritom šminku drugih proizvođača, kao iz topa bih odgovorila – Catrice! Ova makeup kuća mi je najveće otkriće kako sam došla u Nemačku i nema šta nisam isprobala, a utisci su mi super pozitivni. Sjajan kvalitet, a cene više nego pristojne. Tako da ću danas izneti svoj sud o jednom proizvodu za kojim polako nastupa histerija u blogosferi – Catrice 12 h Matt Mousse Make Up.

Ovaj simpatičan proizvod spakovan u finu teglicu je redizajniran puder u peni, ili takozvani mus. Ima 16 grama i cena mu je oko 4.5 EUR. Catrice tvrdi da je ovo matirajući puder perfektne pokrivne moći, koji pruža koži prirodan besprekoran izgled. Tvrde da traje 12 sati na licu i da izravnava fine linijice i umanjuje pore. Dermatološki je testiran. Dolazi u četiri nijanse 010 Soft Ivory, 020 Nude Rose, 025 Light Beige, 030 Natural Beige.


Kako sam ja prilično svelte puti, a ovde sunca nema iako je jun mesec, pa da malo bar pocrnim, moja nijansa je najsvetlija 010 Soft Ivory. Kad sam otvorila teglicu, usledilo je iznenađenje, jer mi se nijansa učinila tamnijom, sa dosta narandžastog podtona. Međutim, razmazivanjem i blendanjem pudera na licu, iščileo je moj strah, jer se ova podloga sasvim korektno stapa sa tenom i zaista deluje prirodno. Doduše, jeste malo tamnija za moju prirodnu NC15 nijansu, ali nije dramatična razlika.  


Što se obećanja tiče, Catrice ih je uglavnom ispunio. Ovaj mus puder je lagane teksture, bez mirisa, a prekrivanje mu je odlično. Mala količina pruža ravnomernu srednju prekrivenost. Može se i nadograditi, kome je potrebno. Pore su svakako smanjene, a sitne bore izravnane. Efekat je mat, ali ne zagušujuće. Koža izgleda zdravo. Trajnost ipak nije obećanih 12 sati. Na meni koja sam normalne kože, izgleda lepo 6 sati, a onda počinje da nestaje. Hajde da kažem da može da izgura 8 sati na licu izgledajući pristojno. Što se mene tiče to je sasvim ok. Potrebno je pripremiti kožu da bi se izbegao osećaj zarezanja. Ne bih savetovala da se nanosi ispod očiju i mislim da nije pogodan za osobe koje imaju suvu kožu. Može da akcentuje suva mesta. Na slici možete da vidite svoč i kako izgleda izblendan, a uzmite u obzir da je podlaktica ipak svetlija i belja od lica. Sve u svemu, za kraj bih rekla da je ovo jedan odličan pristupačan proizvod.


Da li ste probale Catrice mus, da li planirate da ga probate i da li inače koristite ovakvu vrstu pudera? Uživajte do sledećeg kuckanja!

2 comments :

  1. Svi ga hvale, ali nemam želju da ga probam, pošto imam suhe obraze. Na t-zoni bi mi možda lijepo izgledao, ali na mojim obrazima, mislim da ne. Dobila sam jedan na recenziju, ali sam ga proslijedila neotvorenog :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da znaš da si mi pala na pamet dok sam pisala post :) Pa da, razumljivo, uostalom, nije loše nekad nešto i preskočiti :)

      Delete