Monday, June 8, 2015

Empties #3



Zdravo svima. Proteklih nekoliko meseci sam skupljala svoju “vreću smeća”, u nekoliko navrata je jedva sačuvavši od muževljevog nastojanja da je baci, pa je red da vam pokažem šta sam to potrošila, čime sam bila zadovoljna, a čime ne. Kao što možete videti na gornjoj slici, gomila proizvoda za lice je uspešno ispražnjena. O Maybelline dvofaznom sredstvu za skidanje šminke oko očiju sam pisala u ovom postu i još uvek je najbolje koje sam koristila. Rilastil soothing daily care micelarna voda za suvu i osetljivu kožu je kupljena u Crnoj Gori za nekih 5-6 evra i onako mi je bila. Ne sadrži ništa od potencijalno opasnih čudesa, poput SLES, SLS, parabena, parfema, alkohola i veštačkih boja. Dermatološki je ispitana da ne iritira kožu i ima dosta glicerina u sebi. Miris joj je čudan, kao kad sipate česmovaču iz slavine.  Veoma je blaga je, ne iritira ništa, ali slabo skida maskaru i šminku ispod očiju i ne bih je više kupovala.  Ovde potrošena Lorealova Skin Perfection micelarna mi je, recimo, mnogo bolja. Njoj nisam našla nijednu zamerku sem eventualno cene, jer za oko 5 evra se dobije duplo više Garnier micelarne, kojoj takođe nemam zamerku, i koju trenutno trošim. Balea nežno mleko za čišćenje lica sa uljem koštica kajsije koristim već dugi niz godina, te je ovo ko zna koje po redu. Lepo miriše, nežno je, lepo otklanja šminku, maskaru i nečistoće sa lica, a nije iritantno. Cena mu je nešto sitno, do 2 evra i verovatno ću ga ponovo kupiti kad potrošim zalihe trenutnih umivalica. Na slici su i dva proizvoda iz Douglasa koje sam spominjala u ovom postu i oba su mi bila onako. Pena za umivanje Soft cleansing foam mi je bila solidna, kao i većina pena koje sam koristila. Vivifying toning lotion za lice mi je bio bezveze. Nije mi koža bila bila osveženija, prolepšanija ili šta već. Vodica k‘o vodica. Neću ih kupovati opet, jer za tu cenu od oko 3-4-5 evra po komadu ima boljih proizvoda za lice, ali veće mililitraže. Opet, za cenu punog pakovanja, opet ima kvalitetnijih proizvođača. Artdeco Eye make up remover sam kupila sa gomilom Artdeco proizvoda iz kolekcije Glam, moon & stars, mislim da je koštao nekih 6-7 evra. Ni on mi nije nešto. Miris mu je grub, na lakove i farbe se oseća, a prosečno radi posao. Neću ga opet uzimati, koliko god volela Artdeco kozmetičku kuću. O Balea Teint perfektion dnevnoj kremi sam pisala ovde i i dalje stojim pri tome da je izvanredna. Deset puta bolja od takođe potrošene Vichy Idealia kreme za suvu kožu koja je koštala dobrih 25 eur. Vichy ima dobrih krema, ali ova nije jedna od njih. Ni najmanje mi nije ulepšala, pa ni nahranila kožu. Prosečna u svakom smislu i precenjena. Za uzorak Vichy Liftactiv supreme kreme nisam kompetentna da dam bilo kakvo mišljenje, dvaput sam je samo namazala. Međutim, The Body Shop Vitamine E nourishing night cream je čisto savršenstvo. Košta oko 20 eur i vredi svaki cent, opet ću je kupiti. Toliko se lepo maže i upija usled bogate meke teksture. Miris je nežan, čist, ma predivan. Lice ujutru bude tako glatko, sjajno i nahranjeno. Divota jedna u teglici. Kad je kupim opet, uzeću i dnevnu, baš da vidim kakav će učinak imati u tandemu.



Danas ću sa vama podeliti još nekoliko utisaka o proizvodima za kosu. Proizvode za telo i šminku ostavljam za neku drugu priliku, jer ne želim da vas udavim predugačkim postom. Elem, Herbal Essences Volumen Wunder šampon mi je bio bezveze. Sem lepog i blagog mirisa, ništa nije učinio za moju kosu, koja jeste farbana, ali je zdrava i nezahtevna. Samo ju je zamrsio. Cene se ne sećam i kupiti ga ponovo neću. Zato je Aussie naprosto awesome! To je savršenstvo za kosu. Ne znam da li mi se više dopada miris na Hubba Bubba žvake ili učinak koji ima na kosu. Aussie Volume Shampoo je predivan i kosa nakon njega bude tako bujna i sjajna i laka za raščešljavanje. O 3 Minute Miracle regeneratoru za intenzivnu negu je toliko već pisano po blogovima i toliko hvalospeva je pobrojao, da nemam ni šta da dodam ni šta da oduzmem. Jednom rečju - genijalan proizvod! Kupiću sigurno opet, I toplo preporučujem svima koji nisu imali prilike da probaju. Cena je za šampon je oko 6-7 evra, a za 3 Minute Miracle je nešto viša. Tu na slici se još zatekao Alverde buter za kosu sa šea maslacem i avokadom. On bi trebalo da se nanosi na suvu kosu i drži nekih desetak minuta, pa potom ispere i dalje nastavi sa normalnom negom. Nije mi se dopao. Nije mi ništa učinio za kosu. Guste je konzistencije, sadrži dosta alkohola, miris je bezveze i brzo užegne. Nikako neću kupiti opet.

Da li ste koristile nešto od ovde pobrojanih stvari i da li delimo slične utiske? Pozdravljam vas do sledećeg posta.

No comments :

Post a Comment