Saturday, June 13, 2015

I love DM! #4


Zdravo svima! Ko me prati, zna da s vremena na vreme napravim post o sjajnim stvarima koje se mogu pronaći u voljenom i obožavanom DM-u. Dugo sam se uzdržavala od kupovina, trudeći se da trošim postojeće zalihe kozmetike, ali sam nedavno poklekla i kupila ovde prikazane stvarčice. Pravdam se sama sebi da mi je sve neophodno i da uvek dobro dođe. Ne vredi, volim obilaske DM-a i radujem se kao dete kad zateknem nešto novo u njihovom asortimanu.


Balea sprej za zaštitu kose od sunca nije novitet; koristila sam ga lane i solidan mi je bio. Miriše na kokos (znate već onaj letnji miris na koji miriše sve živo leti). Namenjen je suvoj i oštećenoj kosi, sadrži UV zaštitu i vraća kosi vlagu. Cena mu je oko 2 eur. Pre upotrebe promućkati. Garnier micelarna u malom pakovanju od 125 ml je isto koštala oko 2 eur. Iako trošim istu ovakvu u standardnom pakovanju od 400 ml, ova će mi super doći da je ponesem na letovanje. Iako velike micelarne postoje za sve tipove kože, ova mala je dostupna samo za normalan i osetljiv tip (bar u Nemačkoj se samo takva može naći). Ja sam ovom zadovoljna jer mi sasvim korektno radi posao, dok ne probam više toliko hvaljenu Biodermu.  Tu su i dva pakovanja vlažnih maramica jedne Baleine i jedne Bebe. Baleine sa mirisom grejpfruta kupujem po koznakoji put, fino mi očiste lice od šminke kad nisam u prilici da se time detaljno pozabavim. Slabo skidaju šminku sa očiju, al dobro, i ne očekujem da su po tom pitanju čudesne. Bebe maramice su namenjene suvoj i osetljivoj koži. Piše da čiste lice, neguju, a i da su blage za oči. Prilično su vlažne, ali su nekako grube teksture. Imam utisak kao da radim blagi mehanički piling lica i nikako ih na očima ne bih isprobavala. Cena oba pakovanja je po 1.25 eur.


Ovaj put sam rešila da kupim i toliko hvaljene Balea ampule za lice. Mnogo pohvala sam čitala na blogovima, između ostalog kod Makeup Nered i Meteobeauty, a one mi ulivaju poverenje. Ampule predstavljaju sedmodnevnu kuru za obnavljanje i osvežavanje lica. Njihov sastav varira unutar pakovanja, postoje tri vrste ampula i uputstvo kojim danima se koja koristi. Jedva čekam da ih isprobam. Cena im je oko 4 eur.


Schaebens maske za lice su meni najdraže u drogerijskom rangu. Baš ih rado koristim, a izbor im je ogroman. Ovaj put sam se odlučila za masku protiv bora sa trenutnim efektom i hidratantnu masku. Prva sadrži jojobino ulje, šea puter i hijaluronsku kiselinu, a druga je na bazi aloja vere, avokada, krastavca i uree. Cena im je 0.65 eur. Od proizvoda za negu tela, ove Balea soli za kupanje su nešto što uvek strpam sebi u korpu. Balea ima pregršt varijacija boja i mirisa i program za kupanje im je za svaku preporuku. Jedva čekam da uronim u kupku obavijenu mirisom breskve i dinje, ili ovu još primamljiviju sa mirisom kokosa i borovnice. Cena je 0.55 eur.


Balea Luxury Golden Glamour je nova linija Balea proizvoda za kupanje, a iz ponude sam odabrala piling i so za kupanje. Miris je božanstven! Orijentalan, asocira na vanilu, karamelu, med. Piše da sadrži notu pačulija. Sadrži vitamin E koji štiti kožu od isušivanja. Ovo je, rekla bih, tip proizvoda za kojim posežete kad želite da razmazite sebe. Bogata kupka sa penom, opuštanje, eksfolijacija kože i na kraju neko bogato ulje da koža zablista. Cena soli je 0.85 eur, a pilinga 4 eur i zaista jedva čekam da ih isprobam.


Od preparata za telo, u mom posedu su se još našli i Dove mleko za tuširanje iz limitirane kolekcije sa cvetnim mirisom. O Dove tuširalicama je naveliko pisano, odlične su i uvek ih imam u kupatilu. Baš sam verni potrošač. Cena oko 2 eur. Za oko mi je zapala nova Balea krema za telo u ogromnom pakovanju sa mirisom vanile i kokosa. Iako sam sto puta rekla sebi da neću više kupovati kreme u tolikom pakovanju jer su nepotrošive, poklekla sam na ovu kombinaciju mirisa. Sve što u sebi sadrži ove dve mirisne note će svakako završiti u mom posedu. Ova krema je namenjena suvoj koži i trudiću se da je potrošim tokom letnjih meseci. Miris nije preintenzivan. U prvom momentu dominira kokos, zatim se po razmazivanju razvija nežna vanila, a celokupan utisak najviše podseća na mlečni sladoled. U skladu sa kremom kupila sam i gel za tuširanje istog mirisa. Cena gela je 0.55 eur, kreme je oko 2.5 eur.


Kako sad svi proizvođači preparative prate iste trendove, Schauma je izbacila nekoliko verzija ekspresnih kura za negu kose. Pakovanje za kosu u pink ambalaži je namenjeno visokom sjaju kose, a smeđa varijanta je hranljiva, sa arganovim uljem, a protiv suvih krajeva. Obe su predviđene da se drže 60 sekundi, mada ih ja ostavljam i duže, čak i blago zagrevam kosu kad želim dubinski efekat da postignem. Cena je 0.65 eur. Ista je priča i sa Balea pakovanjima sa mirisom breskve i kokosa, jedino je pakovanje tetraedarsko.


I tako dođoh ja do vrhunca svoje kupovine i još jednog ubedljivog razloga zbog kog mi je DM toliko prirastao srcu. Šminka! Posrećilo mi se da naletim na rasprodaju Catrice lakova i senki iz nekih prethodnih limitiranih kolekcija, tako da je cena po komadu bila samo 1 eur. Sreća radost! Pritom, svi proizvodi su imali i zaštitne nalepnice na sebi, štp znači da ih niko nije pipkao i isprobavao. Jupi! Lakovi su svakako u nijansama koje obožavam, koralne i mint, a senke za oči su satenskog mat efekta u lila i mint boji. Pa zaista sam oduševljena ulovom. Tu je još i Balea (višenamenska) kremica za ruke sa mirisom maline i u retro pakovanju i ovaj divni koralni ruž iz P2 pure color kolekcije koju inače veoma volim. Nijansa ruža nosi naziv Hollywood boulevard, a koga zanima kakvi su P2 karmini, može pročitati više o njima ovde.


Da li vam se dopada moja kupovina i da li delite moje oduševljenje po pitanju DM-a?

12 comments :

  1. Uh ovaj piling zelim, stigao je i kod nas, vidjela sam ga, ne znam sto ga ne uzeh :D ispravit cemo...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam ga jos probala, ali cini mi se da ne moze mnogo da se omane sa njihovim pilinzima. :)

      Delete
  2. Ovde ima svega. Baš sam iznenađena Mini verzije miceralne vode.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Svega i svacega :) Micelarna mi je bas slatka tako mala i bucmasta.

      Delete
  3. Čitajući ovakve postove,često mi prodje kroz glavu kako,na svu sreću,nemam DM u svom gradu :).

    ReplyDelete
  4. Joooj vanilasta,kokosasta krema za telo,divno.Ko ce sad da doceka da stigne u Srbiju?!Lakici su divnih boja i sve je superiska! pozdrav saljem :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala lepo :) Drago mi je sto ti se dopadaju noviteti :)

      Delete
  5. Obozavam Dm mazalice, sjajno mirisu, a i kupke. :D

    ReplyDelete
  6. joj koje divote i ja obožavam Dm i balea stvarčice, sad vidim po tvojim slikama da dosta nisam probala , jako mi se dopada izbor imamo sličan ukus :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se dopadaju. :) Uh, znam, ni ja nisam jos isprobala masu proizvoda, ali polako, bice vremena...

      Delete