Sunday, October 4, 2015

Catrice Defining Blush - Addition to the Collection


Pozdav, drage moje. Jesen nam je došla, a sa njom i nove boje. Ko o čemu, ja o Catrice kozmetici. I dalje se veoma kontrolišem kad je kupovina šminke u pitanju, a ova rumenila imam već dva meseca, pa su zaslužila koju reč na ovom blogu. U pitanju je dopuna Defining Blush postavci. O tome koliko volim Catrice rumenila sam već pisala u ovom i ovom postu, a jasno vam je da sam i u ove nove tri boje već zaljubljena.


Na slici možete videti nijanse 045 Lilactric, 100 Rose Couture i 110 Legend-berry. (Stvarno se iskreno pitam ko im smišlja imena, mnogo mi se dopadaju!) Sve tri su hladne, a Lilactric i Rose Couture čak radije prolaze kao hajlajteri, ukoliko ten nije baš porcelanski beo. Lilactric je, očigledno, nežna lila boje i mat je, dok su preostala dva blago svetlucava, sa finim srebrnkastim prahom. Tekstura im je svilenkasta, puderasta, meka, lepo se nanose četkom i blendaju, a u pigmentaciji prednjači Legend-berry. On mi je i favorit, prava lepa jesenja boja, veoma nosiva, koja daje obrazima izgled kao da ste šetali po prohladnom danu. Ko voli diskretniju šminku, sa Rose Couture neće pogrešiti, jer je odlična za postizanje nežnog izgleda. Malo crne maskare, puderasta roza sa primesom breskve, gotovo nude, i sočni sjaj na usnama-go to kombinacija za prirodan izgled.



Sva tri rumenila dolaze u pakovanju od prozirne čvrste plastike koja sadrži 5 g proizvoda. Cena im je nešto ispod 4 EUR, a ima ih po Evropi u dm-ovima, Müller-ima, CM-ovima itd. Samo ih u Srbiji nema i red bi bio da neko nekada sklopi dil sa kimvećtreba i počne da uvozi Catrice.



Da li vam se dopadaju ova rumenila i da li ste već koristile nešto slično? Pozz do sledećeg posta!

6 comments :

  1. Predivna su rumenila!
    Pakiranje, pigmentacija, sve je divno, čula sam i da su dosta postojani i dugotrajni, odlična recenzija. ☺

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se dopadaju post i rumenila! :) Hvala, nisam sad toliko detaljisala o samoj strukturi proizvoda, jer sam o tome vec pisala u ranijem postu. Ja obozavam ovu kozmeticku marku, a defining blush linija im je pun pogodak. Trajnost je od 6 do 8 sati u zavisnosti od tipa koze.

      Delete
  2. Rumenila su divna, nijanse su prelepe, ja licno najvise volim ovako neutralnije blaze nijanse. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da se i tebi dopadaju! Ja volim boje, ali zbog prirode posla sam prinudjena da nosim veoma diskretnu sminku, tako da mi ova dva svetlija rumenila odlicno dodju za tu svrhu, a ovo upadljivije nanosim uglavnom vikendom, za svoju dusu :)))

      Delete
  3. Divna su, pogotovo ova dva svetla, već vidim kako bi se mogla kombinovati sa drugim nijansama!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da se i tebi svidjaju, a s obzirom na to kakav si majstor za sminkanje, volela bih da vidim te tvoje ideje za kombinovanje :)))

      Delete