Saturday, February 6, 2016

Inglot Gel Eyeliner

Od ne tako davno sam umesto full šminke na očima za svakodnevni look počela da nosim samo crni ajlajner i maskaru, a veći akcenat stavljam na usne. Iskrena da budem, nisam se nešto previše potrudila oko isprobavanja različitih ajlajnera, više sam se vodila smernicama drugih blogerki. Prvo sam uzela neki crni Golden Rose, zahvaljujući preporukama Anele sa bloga Lipstick Attack, a kako mi je taj zapao negde iza komode, a nije mi se dalo da istu pomeram, odlučila sam da se počastim novim. Nedavni put u Varšavu je kao kao logičnu posledicu imao kupovinu Inglot AMC gel eyeliner-a. Inglot je poljski brend, a o pomenutom proizvodu sam svuda čitala reči hvale, tako da sam se lako mašila novčanika. Cena mu je bila nešto preko 10 EUR.



Dolazi u crnoj kutijici i okrugloj teglici sa zaštitnom folijom. Tekstura mu je divna ,meka, i prilično laka za rad. Doduše, ko nije vešt sa četkicom za nanošenje, morao bi malo da vežba, ali je krajnji rezultat savršen. Ovaj gelasti proizvod je izvanredne pigmentacije, brzo se suši na kapcima i traje beskonačno. Postojan je ceo celcati dan (na normalnoj koži) i prilično vodootporan, a ne mrda ni ako slučajno protrljate oči. U zavisnosti od kreativnosti, moguće je izvlačiti linije različitih debljina, mada se ja obično zadovoljavam tankom preciznom linijom tik uz trepavice. Skidam ga dvofaznim sredstvom, nisam u fazonu da trljam oči micelarnom, tako da ne mogu reći kako ga ona uklanja, ali moj Maybelline odlično radi posao.  Ne znam više ni šta bih napisala, jer od mene ovo čudo od šminke ima ogroman plus. Videću baš koliko će mi potrajati teglica nakon svakodnevnog korišćenja, i koliko je podložan sušenju, a do tad sve preporuke za njega.





3 comments :

  1. Ja ga imam od maja prosle godine i vec se prilicno osusio.Slazem se da je kremast i veoma pigmentovan. Verovatno je najcrnji crni lajner koji postoji. :D Na zalost nije toliko postojan na masnim kapcima pa mu ja ne bih bas dala najvisu ocenu. Odlican je i za waterline. Drzi fino par sati.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste, kapiram da je osobama sa masnom kožom pronalaženje odgovarajućeg proizvoda otežano. Na waterline ga još nisam stavljala, nešto tu samo belu olovku nanosim, eto isprobaću, baš da zaokružim utisak.

      Delete
  2. Hey I've checked the collection and found it really attractive, I've also got great collection of eyeliner online at Majorbrands.

    ReplyDelete