Sunday, June 19, 2016

Caudalie Vinosource SOS Thirst Quenching Serum


Ne tako davna poseta Bordou rezultirala je kupovinom raznih kozmetičkih preparata čiju sam sliku odmah okačila na svom Instagram nalogu. Posle nepunih dva meseca redovne upotrebe, mogu sa sigurnošću da potvrdim da mi je Caudalie Vinosource S.O.S Thirst Quenching Serum najomiljeniji iz te skupine. No krenimo otpočetka…


Za Caudalie brend sam se zainteresovala čitajući blogove i upuštajući se u istraživanje farmaceutskih preparata za negu. Vizija za Caudalie je rođena 1993. godine na porodičnom vinogradu Matilde i Bertrana Tomasa, u francuskom vinskom gradu Bordou. Uz pomoć stručnjaka za polifenole (prilično snažne antioksidanse sadržane u grožđu), profesora Žozefa Verkuterana, pristupili su kreiranju patenata u službi lepote, baziranih na dragocenim ekstraktima iz grožđa i vinove loze.

2001. godine je Caudalie postao prvi brend koji u kozmetičke proizvode implementira ekstrakte koštice grožđa, a sve u svrhu očuvanja mladosti i zdravlja kože. Pritom, brend etički pristupa očuvanju prirodne sredine, a i protivnici su testiranja na životinjama. U svojim proizvodima koriste sastojke zasnovane na bilkama, organskoj grožđanoj vodici, ulju iz koštica grožđa, kao i arganovom, susamovom, zatim ekstraktima hibiskusa, jagorčevine, kajsije, avokada, kao I šea puter, iz uz mnoge druge negujuće organske proizvode stvara učinkovitu infuziju upakovanu u prilično elegantna i šarmantna pakovanja. U njihovim proizvodima nećete naći parabene, mineralna ulja, ftalate, veštačke boje, parafine, SDS, fenoksietanol, niti bilo šta životinjskog porekla.



Tako i SOS serum. Napravljen je od vode, glicerina, grožđanih ekstrakata i deluje u vidu “gašenja žeđi” kod kože. Namenjen je suvom tipu, ali ga bez problema mogu koristiti svi ostali koji se suočavaju sa dehidratacijama, a na samom proizvodu je naznačeno da nije komedogen. Takođe je naznačeno da ne izaziva alergijske reakcije. Na slici možete videti listu sastojaka, i jasno je da serum predstavlja pravi tzv. hidratacioni boost. Primedba je da je parfem relativno visoko u listi sastojaka, i da sredstvo koje služi očuvanju mladosti, hijaluronska kiselina, je prilično nisko pobrojana, tako da ovaj serum nema toliko anti age efekat, koliko ima namenu da napoji kožu i ispravi nepravilnosti uzrokovane suvoćom.



Mlečno beli serum dolazi u finoj staklenoj bočici od 30 ml i sa pumpicom koja odlično radi. Prilikom prvog nanošenja ostala sam zatečena brzinom kojom ga je moje lice upilo. Shvatila sam da mi jedan pritisak na pumpicu nije dovoljan, i iako sam proizvod nije jeftin, ipak ga ne štedim, jer ipak je sve to investicija u sopstvenu kožu i izgled, tako da se u svakom slučaju isplati ako je serum kvalitetan. Ovaj to svakako jeste. Dakle, lepo se razmazuje i upija, ne ostavljajući lice lepljivim. Efekat je koža koja deluje osveženo, zaglađeno, nahranjeno i sjajno. Pojedine osobe ovaj Caudalie serum koriste kao jedini korak u nezi lica, odmah posle čišćenja, a ja volim (i preporučujem) da se preko njega nanese još koja ampula i krema, da bi se svi aktivni sastojci uključujući i vodu zaključali unutar kože i da bi se dugoročno sprečio ispošćen izgled.



Iako sam napisala da je parfem relativno visoko u listi sastojaka, te da kao takav može iritirati senzitivnija lica, moram da napomenem da se sam miris jedva oseća. Prilično je diskretan, i budi asocijacije na vodu, vlažne listove i zemlju, ali ne na neprijatan način, već stvara osećaj prirode. Jednostavno, toliko puta sam u ovom tekstu upotrebila reč hidratacija, vlaženje, nega, da čak i sam miris seruma ukazuje na to.

Tekstura seruma je lagana i tečna, a na slici možete videti kako sjajno deluje kad je razmazan, trenutak pre upijanja.



Da li ste koristile nešto od brenda Caudalie i kakvi su vam utisci? Lep vikend vam želim!










3 comments :

  1. Replies
    1. Ja sam bila prezadovoljna i ponovo ga moram kupiti. Generalno jako volim Caudalie proizvode.

      Delete
  2. Sos serum mi je već dugo vrijeme na WL i mislim da ću si ga s dolaskom hladnijih dana sigurno priuštiti. :) Cijena me malo odbija, ali kao što si rekla to je investicija u svoju kožu i svoj izgled.
    Pozdrav, Iva

    ReplyDelete