Friday, August 5, 2016

Poklanjanje - darovanje - letnji giveaway - DOBITNICA JE...

Zdravo, drage devojke! Kako moj blog ima već dve godine, iako ne pišem redovno, koristim priliku da organizujem malo poklanjanje. Konačno sam doputovala u Beograd, a kako već duže vreme želim da obradujem neku od vas, upravo imam priliku da želju sprovedem u realnost. Ovom prilikom neću dužiti. Kako većina vas koje ste pratile blog zna, živim u Nemačkoj, te sam stoga birala proizvode kojih u Srbiji nema u prodaji. U pitanju je DM-ov brend P2, koji prema mom skromnom mišljenju spada u prilično kvalitetne drogerijske brendove, i koji nije dostupan van granica Nemačke. Proizvode iz poklon paketića sam lično odabrala, da budu lepi i iskoristivi tokom leta, i oni su:

  • ·      Bronzer u nijansi 040 Savannah fever
  • ·      Senka za oči u nijansi 030 Bronze dimension
  • ·      Ruž za usne u džinovskoj olovci u nijansi 050 Laura (divan predivan zagasitiji    nude ruž koji ima semi mat finiš i izvanredno je prijatan i postojan na usnama!)
  • ·      Holografski lak za nokte u nijansi 040 Cockadoo
  • ·      Balea Nude kiss balzam za usne
  • ·      Odgovarajući pink zarezivač za ruž-olovku
  • ·      Uzorak parfema Hugo Boss The Scent







 Da biste osvojile paketić šminke, potrebno je sledeće:
  • ·      Da zapratite ovaj blog Makeup Loving Mom (mamasbeautyshow.blogspot.de) preko Bloglovin-a ili Google Friend Connect-a.
  •        Da mi na adresu makeuplovingmom@gmail.com pošaljete mejl sa imenom i prezimenom! Ukoliko ste me zapratile na Instagramu navedite u mejlu nick, da bih znala o kome se radi. Takođe, u nagradnoj igri mogu učestvovati i osobe koje me već prate, samo je potrebno da mi pošalju mejl sa imenom i prezimenom. Mejlovi su potrebni da se ne bi lični podaci ostavljali u komentarima, radi zaštite privatnosti.
  •        Ukoliko želite, možete me zapratiti na Instagramu i Facebooku, to nije obavezno.


Giveaway važi samo za osobe sa područja Srbije, da bi se izbegle komplikacije oko slanja.

Pobednica će biti izvučena pomoću random.org.

Nagradna igra traje do petka 12.08.2016. Ime dobitnice ću objaviti na blogu, a istu ću kontaktirati preko mejla da se dogovorimo oko slanja. Ja snosim troškove poštarine.


Hvala vam na čitanju i igramo se do kraja sledeće nedelje!




EDIT: Devojke koje su ispunile uslov za učestvovanje (za koji se nadam da nije bio prenaporan) su:
1. Ivana M   6. Suzana P
2. Lidija Č   7. Gordana B
3. Jelena G   8. Tijana G
4. Nevena S  9. Vesna M
5. Jelena K 10. Jovana T


Dobitnica je izvučena pomoću random.org i to je Tijana Gazdić. Tijana, imaš mejl od mene da se dogovorimo oko slanja.

Veliko hvala svima ostalima na interesovanju i učestvovanju u giveaway-u, divne ste i sledećom prilikom ću morati više poklona da podelim da bude više obradovanih osoba. 




2 comments :