Friday, November 25, 2016

MAC Lipstick Velvet Teddy


Zdravo svima! Inspirisana sam da nastavim pisanje o proizvodima za usne, tako da je danas reč o mojoj velikoj ljubavi – MAC karminu u nijansi Velvet Teddy.


Dugo sam gledala blogove, čitala recenzije, i uvek mi se činio tamnim za mene, veliku zaljubljenicu u rozikaste nijanse, sve dok mi nije stigao rođendan i dok ga nisam kupila samoj sebi na poklon. U MAC radnji sam gledala tester i mislila se – Ok, nek ide život, ipak je to kultni karmin, nek ga i ja imam! Potom sam ga donela kući - Ljubav! Beskonačna.


Velvet Teddy je mat karmin, u prepoznatljivom crnom pakovanju oblika metka. Miriše kao i svi MAC ruževi na vanilu i dolazi u količini od 3 grama. Cena mu je 21,50 EUR. Nije malo, ali to je ipak MAC karmin, i ako nešto vredi iz MAC-ovog asortimana, to su definitivno karmini. Klasika. Nema cenu.





Boja ovog lepotana je tamnija mesnata braonkasta mauvasta nude. Znam da ovakav opis zvuči blesavo, međutim, nijansa je neuhvatljiva i posebna u svakom smislu. Prilično je težak za fotografisanje, pravi kameleon. Na gornjim slikama možete videti kako menja boju u zavisnosti od osvetljenja, na slici ispod je boja najpribližnija onome kako ga moje oko vidi.


Ista situacija je i sa swatchevima. Nemoguće je uhvatiti pravu nijansu kamerom. Što nikako ne umanjuje njegovu lepotu. Mislim da je apsolutna prednost ovog ruža upravo njegova nosivost. Uklapa se, rekla bih, uz razne nijanse tena, a i šminke. Velvet Teddy vrlo lako može ugrabiti mesto go to karmina u svakom nesesseru. Naravno, kod osoba koje vole ovakve nijanse.



Postojanost na usnama je vredna hvale. Doduše, MAC karmini mat finiša su prilično dugotrajni, a u zavisnosti od nijanse manje ili više prijatni za nošenje. Na moju sreću, ovaj plišani meda je prilično udoban na usnama i ne isušuje ih. Neće preživeti neki masniji obrok, ali kafu ili piće, uz neki manjib zalogaj svakako hoće. Nije potpuno mat, upravo kao i ime što mu kaže, ostavlja lepi plišani finiš kad se setuje na usnama. Mnogo ga volim i iskreno ga preporučujem!


Da li ste koristile MAC Velvet Teddy ili neki drugi MAC karmin i kakvi su vam utisci?

4 comments :

  1. Replies
    1. Eto, drago mi je da i tu delimo utiske!:)

      Delete
  2. Jako volim nijansu, često je koristim i stalno je imam u kitu - fascinantno mi je kako na svakome izgleda drugačije, ali gotovo svima dobro stoji :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Upravo tako, bas dosta zadovoljnih komentara sam cula na sve strane, ova nijansa je MACu pun pogodak!:)

      Delete