Friday, January 27, 2017

Makeup Revolution Not In Love karmin - djup za MAC


Pre nekoliko meseci sam napravila svoju prvu narudžbinu na PinkPanda vebšopu i kao poklon sam dobila Iconic Pro Makeup Revolution karmin. Nijansa mi je na sajtu delovala ok, onako, crvena kao crvena, pritom je nemoguće odrediti pravu nijansu preko slike sa sajta, ali je svejedno lepo sto sam je dobila od njih kao poklon. Sa Makeup Revolution ruževima nisam imala nikakva ranija iskustva, sa tim što su uvek delovali kao kopija MAC karmina. Kad mi je porudžbina stigla, prijatno sam se iznenadila. I bila sam u pravu, jeste dupe iliti djup iliti pristupačna zamena za MAC nijanse Impassioned.





Ruž naziva Not in love dolazi u crnom sjajnom glatkompakovanju oblika metka (jako sličnog MACovom), sa zlatastim prsteno po sredini i nazivom marke na poklopcu. Teži 3.2 grama, a videla sam da mu je redovna cena 4.95 EUR. Interesantno je što na dnu pakovanja postoji mali plastični sud/deo koji je moguće odvrnuti i u kom se nalazi nešto malo karmina koji se može naneti četkicom na usne. 
   


Nijansa je prepredivna! Božanstvena! Svetla jarka koralna. Sočna. Savršen balans crvene i pink. Ovo je idealna boja za tople dane, mada je ja nosim upravo u ovo vreme, jer mi je dosta sivila, hladnoće i sveprisutnih mračnih zagasitih ljubičastih i bordo koje viđam svuda. Ovo je boja koja priziva toplinu i sjajno raspoloženje. Miris je izuzetno diskretan i vuče na vanilu.




Tekstura je kremasta i veoma dobre pigmentacije. U jednom sloju ostavlja prozračni, sheer, sjajni finiš, mada se može nadograđivati. Na usnama je veoma prijatna, laka je formula, i kao da ima negujući učinak. Mislim da bi osobe sa suvim usnama bile prezadovoljne da koriste ovakav ruž, jer ni mrvicu ne isušuje usne. Nije previše postojan, s obzirom na to da je sheer i kremast, ali svejedno ostavlja fini stain, pigmenti daju boju usnama i kad se ruž pojede. Ja sam prezadovoljna i od srca bih ga preporučila svima kojima je preko glave suvih ispucalih usana ili cementnih mat formula.
  




Da li ste koristile Makeup Revolution ruževe i kako vam se dopadaju?

3 comments :

  1. Replies
    1. Drago mi je da ti se dopada, meni je pravo osveženje :)

      Delete
  2. Odličan post ;)

    http://namojnacin.simplesite.com/

    ReplyDelete