Saturday, March 25, 2017

Sephora Cream Lip Stain


Zdravo drage čitateljke! Prilikom nedavne posete Srbiji obišla sam i Sephora prodavnicu, koje u Nemačkoj nema, i krajnje ciljano kupila Sephora lip stain. Pratim domaće kozmetičke blogove i videvši da je nekoliko blogerki prezentovalo novu kolekciju Seforinih proizvoda, rešila sam da probam ovaj proizvod za usne. Takođe, Bisera mi uliva poverenje kad priča na svom You Tube kanalu, tako da se nisam nimalo dvoumila šta želim prvo da isprobam. U ovom postu neću biti preopširna, jer za dobru stvar ne treba trošiti previše reči.


Sephora Cream Lip Stain dolazi u uskoj plastičnoj tubici sa crnim poklopcem. Dizajn je prilično minimalistički i ne naročito lep, ono, meni lično totalno bezveze. Na čepu su srebrna slova, a naziv nijanse se nalazi jedino na zaštitnoj foliji koja se, normalno, pocepa i baci. Ja sam odabrala nijansu Pink Souffle. Iako je izbor boja zaista velikodušan, uhvatila sam se za mauve rozu, jer takve boje najviše i najčešće koristim, pa samim tim im dam dobru priliku da se pokažu ako su dobre formulacije. Aplikator je sunđerast i prilično precizan.




Pink Souffle je zagasita roza, slična mojoj prirodnoj nijansi usana. Finiš je mat, a miris vanilast. Bez preterivanja mogu reći da je ovaj lip stain odličan. Nudi ravnomeran nanos, kremast je kao što mu i ime kaže, a na usnama prijatniji od, recimo, NYX mat tečnih ruževa. Potraje nekoliko sati, a čak i posle obilnijeg obroka na usnama ostaje izvesan trag boje. Usne je potrebno prethodno pripremiti, ko ima problema sa perutanjem (mada sam i o pripremi usana pisala ovde, pa koga zanima može da klikne) i ovaj tečni ruž kao i svi mat ruževi ima tendenciju da ih isuši. U svakom slučaju se i neki, po izboru, balzam za usne mora koristiti.


Za cenu od nekih hiljadu i nešto dinara, mislim da je ok proizvod, a i količina od 5 ml je isto ok. Kome je to ipak previše novca, alternativa koju od srca preporučujem su Golden Rose tečni mat ruževi, koji su ipak moj favorit što se tiče odnosa cene i kvaliteta, a i o njima sam pisala, pa koga zanima, link ka postu je ovde.


Da li ste koristile neki od Sephora proizvoda za usne i koji su vaši favoriti kad su mat ruževi u pitanju?

2 comments :